Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Remy

 

Ellers takk..

 

Høye lønninger. Hjertefeil (visstnok) og har hatt litt holdningsproblemer. Jeg liker han som spiller til tider, men han er veldig opp og ned. Dog vil jeg heller ha Remy enn Giroud for å si det slik, men franskmannen er intet annet enn andrevalg i mine øyne hvis han blir hentet inn.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Går noen rykter rudt Casillas nå. Det hadde vært noe det :D

 

Lekte med tanken selv her om dagen. Om Mourinho skulle fortsette i Real Madrid så er jo ikke det så usannsynlig som det faktisk høres ut. Drømmesignering x10.

Link to comment
Share on other sites

 

Lekte med tanken selv her om dagen. Om Mourinho skulle fortsette i Real Madrid så er jo ikke det så usannsynlig som det faktisk høres ut. Drømmesignering x10.

 

Tipper Mourinho forsvinner til sommeren og Casillas blir. Klarer heller ikke å se for meg at Wenger henter en keeper som er 32 år gammel til £17m.

 

Ellers sliter jo også Casillas med en ting de fleste spanske keepere sliter med. Nemlig innlegg og høye baller i feltet. Fenomenal ellers dog.

Link to comment
Share on other sites

Nå kan jeg ikke huske at Casillas har slitt med noe innenfor keeperarbiedet siden fylte 20 år ihvertfall. Topp 3 i verden!

 

Jeg vil ta det så langt å si at han ene og alene er best i verden. Han har kommet på årets lag fra UEFA 6 år på rad, og FIFAs årets lag 5 år på rad, noe som også har gjort at han har vært kåret til årets keeper 5 år på rad. En signering av Casillas ville gjort enormt for klubben, men det blir med drømmen selv om timingen aldri kunne vært bedre for å hente han.

Link to comment
Share on other sites

Alltid syntes Buffon har vært bedre enn Casillas, men pga. den ryggskaden har han aldri kommet seg opp på det nivået han tidligere lå på. Syntes dog Neuer på sitt beste er den klart beste keeperen i verden. Joe Hart er også tett oppi. Casillas likedan.

 

For å si det slik: Casillas til Arsenal hadde jo vært en latterlig deilig handel, men ærlig talt: Dette kommer jo aldri til å skje.

Link to comment
Share on other sites

Outsider: Det er en tysk keeper som er helt på Manuel Neuer nivå, om ikke over. Rene Adler, Hamburger SV.

Til alt overmål gikk han på free transfer fra Bayer Leverkusen (kontrakt slutt) i sommer uten at noen i Arsenal syntes at det var en mulighet.

Stemmer. Ikke bare at Arsenal sov, men det var det veldig mange klubber som gjorde. Bedre enn Neuer er jeg uenig i, men en fantastisk keeper.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer. Ikke bare at Arsenal sov, men det var det veldig mange klubber som gjorde. Bedre enn Neuer er jeg uenig i, men en fantastisk keeper.

 

Aye. Adler er en meget god keeper. Var ganske keen på tanken over at han muligens kunne komme til oss gratis i fjor.

 

Men, jeg tipper grunnen til at han endte opp i Hamburger SV var at han ønsket å bli værende i Tyskland. Kan jo umulig være at "alle" glemte han bort. Han er jo en rimelig stor profil innenfor keepermiljøet..

Link to comment
Share on other sites

 

Aye. Adler er en meget god keeper. Var ganske keen på tanken over at han muligens kunne komme til oss gratis i fjor.

 

Men, jeg tipper grunnen til at han endte opp i Hamburger SV var at han ønsket å bli værende i Tyskland. Kan jo umulig være at "alle" glemte han bort. Han er jo en rimelig stor profil innenfor keepermiljøet..

Nja. Var vel på en måte et større talent før skadene kom, om jeg husker riktig. Mistet da plassen på det landslaget til Neuer, og Manuel har aldri sett seg tilbake. Adler er på vei opp igjen, men var 2. keeper i Leverkusen. Tyskerne er vel kjent for å foretrekke hjemlandet, så det er selvfølgelig en mulighet.

Link to comment
Share on other sites

Nja. Var vel på en måte et større talent før skadene kom, om jeg husker riktig. Mistet da plassen på det landslaget til Neuer, og Manuel har aldri sett seg tilbake. Adler er på vei opp igjen, men var 2. keeper i Leverkusen. Tyskerne er vel kjent for å foretrekke hjemlandet, så det er selvfølgelig en mulighet.

 

Han hadde større status og var jo regnet som en av verdens ypperste keepere på et tidspunkt før han hadde uflaks med en del skader. Neuer tok som du sier fra han plassen på landslaget og er jo ubestridt nummer 1, men Adler er og var fortsatt en av de bedre keeperene i verden. Så at interessen for han skulle være helt borte kan jeg ikke skjønne. I så fall så må det ha gått et fullstendig glipp i de fleste storklubber rundt omkring i verden :P

Link to comment
Share on other sites

Julio Cesar kan ifølge Nettavisen bli sommerens store kupp: http://www.nettavise...icle3604313.ece

 

Han har fortsatt noen år igjen som toppkeeper og ønsker å bli værende i England. Hvorfor ikke da bli værende i London og få Arsenal som ny arbeisgiver? Ja, takk!

Ser imponerende ut pga god på strek, men forferdelig i luftarbeidet.

Nei takk, hever vel en million i uka i QPR også..

Link to comment
Share on other sites

Rene Adler har aldri vert andrekeeper i Leverkusen etter at han suste inn på både klubblag og landslag. Han var ute i 8 måneder (slik sett passer han i Arsenal) grunnet en operasjon. Leverkusen løste det ved å låne inn en eller annen keeper. De forsøkte så å forlenge med Adler, men de kom ikke til enighet og han gikk gratis til HSV. Deretter har han ikke sett seg tilbake og tvunget seg inn i landslagsdiskusjonen igjen. Manuel Neuer har ikke spillt seg ut av landslaget, men han skal passe seg for Adler var en bedre keeper enn han tidligere og han er på god vei til å bli det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Ser imponerende ut pga god på strek, men forferdelig i luftarbeidet.

Nei takk, hever vel en million i uka i QPR også..

 

Aye. God på strek, men ikke så mye annet.

 

Ønsker meg Begovic av en god grunn: Fyren er veldig god i feltet. Og i motsetning til hva de fleste keepere gjør nå til dags så bokser han ekstremt sjeldent, men holder som oftest alltid ballen. Samtidig er han også fantastisk på strek.

 

Rene Adler har aldri vert andrekeeper i Leverkusen etter at han suste inn på både klubblag og landslag. Han var ute i 8 måneder (slik sett passer han i Arsenal) grunnet en operasjon. Leverkusen løste det ved å låne inn en eller annen keeper. De forsøkte så å forlenge med Adler, men de kom ikke til enighet og han gikk gratis til HSV. Deretter har han ikke sett seg tilbake og tvunget seg inn i landslagsdiskusjonen igjen. Manuel Neuer har ikke spillt seg ut av landslaget, men han skal passe seg for Adler var en bedre keeper enn han tidligere og han er på god vei til å bli det igjen.

 

Hadde blitt ekstremt fornøyd med Adler også selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Rene Adler har aldri vert andrekeeper i Leverkusen etter at han suste inn på både klubblag og landslag. Han var ute i 8 måneder (slik sett passer han i Arsenal) grunnet en operasjon. Leverkusen løste det ved å låne inn en eller annen keeper. De forsøkte så å forlenge med Adler, men de kom ikke til enighet og han gikk gratis til HSV. Deretter har han ikke sett seg tilbake og tvunget seg inn i landslagsdiskusjonen igjen. Manuel Neuer har ikke spillt seg ut av landslaget, men han skal passe seg for Adler var en bedre keeper enn han tidligere og han er på god vei til å bli det igjen.

Adler var vel 2. keeper bak Leno i det siste året av kontrakten sin?

Link to comment
Share on other sites

Adler var vel 2. keeper bak Leno i det siste året av kontrakten sin?

Adler var skadd 90% av sesongen, Leno er en grei keeper han, men regner med at Leverkusen var klare over at Adler er en langt bedre keeper. Tipper de så an skaden for lenge før de tilbud ny kontrakt og at han ble fornærmet og stakk til en rival i ligaen av den grunn.

Link to comment
Share on other sites

Mario Gomez ikke fornøyd med spilletiden i Bayern, går nok til en større klubb, men dersom vi har mulighet for å hente han bør vi slå til! Litt samme type som Giroud, men langt mer klinisk!

 

Mario Gomez er en forbedring på Giroud helt klart, men det er en grunn til at Bayern går for en ny spiss igjen. Ditto samme grunn til at jeg ikke ønsker han til Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

Eneste grunnen til Gomez blir benka nå er vel skaden? Og fordi Mario nr 2 har vært helt fantastisk i Gomez sitt fravær??

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Stemmer ikke helt det heller.. begge to har vel vært litt av og på mtp. skader. F.eks. så har Mandzukic bare 21 ligakamper (15 mål) så langt mens Gomez har 16 (og han har 8 mål på disse kampene).

 

Det som er med Gomez er at han er en goalgetter. Ferdighetene hans strekker seg ikke så langt utover det og til tross for å være en spiss med fantastisk bevegelse og målteft så er han ikke verdens beste avslutter heller (men til gjengjeld kommer han seg til utrolig mange sjanser). Mandzukic derimot har mange av de samme ferdighetene som Gomez har, men han har også et større register. Bedre teknikk og spilleforståelse er blant annet de ankepunktene som jeg tipper er mye av grunnen til at Gomez også ikke får like mye spilletid lenger.

 

Som sagt: Veldig god spiss, men han har ikke den x-faktoren som de ypperste spissene i verden har når det gjelder spill utenfor 16-meteren. Innenfor derimot er han blant de aller aller ypperste i verden når det kommer til målteft. Vil påstå at han slår Falcao der også, men at colombianeren er en hakket dødeligere avslutter enn tyskeren.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...