Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

Guest IronMaiden

Er bare å hente Torres. Er absolutt plass til en spiss til i troppen. Bergkamp legger jo opp, og Walcott kan jo hende blir å finne på høyrekanten.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Guest Darren Moore

Torres kommer berre vent ser det for meg Torres og Henry blir Premier Leagues beste spisspar ;)

 

 

Det vil bli verdens beste spisspar.

Link to comment
Share on other sites

har jo ikke noe å si hvilket nummer torres har på drakta, kunne hatt nr 1 for min del... :) Men jeg ønsker meg han og han står øverst på ønskelista til meg og kameratene mine ;)

Enig. ;)

 

Torres kommer berre vent ser det for meg Torres og Henry blir Premier Leagues beste spisspar B)

 

 

Det vil bli verdens beste spisspar.

Jeg tror faktisk Fernando Torres og Adebayor hadde blitt et enda bedre spisspar, kunne nok satt Eto-o/Ronaldinho i skyggen, tror jeg. :o

 

tror du at ade og torres ville blitt et bedre spisspar enn henry og torres???

 

sorry altså men det er det dummeste jeg har hørt på lenge!!

 

ade rekker ikke henry til knerene en gang!!!!

Enig med deg ass... Adebayor-Torres er jo sikkert gode men Henry er jo noe mellom menneske og gud og det er nok ikke adebayor ennå :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så ser det ut som Torres blir i Atletico Madrid

 

Ifølge artikkelen, så har Atletico solgt sitt stadion til kommunen, noe som har gjort at de har blitt kvitt gjelden, og sitter på en god slump med penger. Dette er en lignende ordning som det Real Madrid gjorde for noen år siden.

 

Det er antatt at Torres kommer til å skrive under på en ny langtidskontrakt, da han anser mulighetene for at Atletico vil kjøpe inn store navn er store nå da klubben har penger igjen.

 

Så hvis dette viser seg å stemme kan vi vel bare glemme å se Torres i Arsenal på noen år. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

Så ser det ut som Torres blir i Atletico Madrid

 

Ifølge artikkelen, så har Atletico solgt sitt stadion til kommunen, noe som har gjort at de har blitt kvitt gjelden, og sitter på en god slump med penger. Dette er en lignende ordning som det Real Madrid gjorde for noen år siden.

 

Det er antatt at Torres kommer til å skrive under på en ny langtidskontrakt, da han anser mulighetene for at Atletico vil kjøpe inn store navn er store nå da klubben har penger igjen.

 

Så hvis dette viser seg å stemme kan vi vel bare glemme å se Torres i Arsenal på noen år. Desverre.

 

Synd.Har stor sans for Torres som spiller.

Da får vi sette vår lit til Adebayor og VP :angry:

Link to comment
Share on other sites

Håper VM kan bringe Torres og Reyes til et enda større vennskap, og kanskje få Cesc til å bli kjent med ham, enda mer, og så kan de lokke ham inn!

 

Det hjelper jo fint lite hvor mye Reyes og Fabregas prøver å overtale Torres til å komme til Arsenal, Så lenge ikke Wenger virker villig til å åpne lommeboken for å hente han. For hadde han vært det, tror jeg Torres allerede hadde vært i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Håper VM kan bringe Torres og Reyes til et enda større vennskap, og kanskje få Cesc til å bli kjent med ham, enda mer, og så kan de lokke ham inn!

 

Det hjelper jo fint lite hvor mye Reyes og Fabregas prøver å overtale Torres til å komme til Arsenal, Så lenge ikke Wenger virker villig til å åpne lommeboken for å hente han. For hadde han vært det, tror jeg Torres allerede hadde vært i Arsenal

 

Ja, det har du selvfølgelig rett i, men det har selvfølgelig litt å si hvis Torres selv hadde uttalt seg om at han faktisk ville til Arsenal og spille sammen med Reyes, Cesc og Henry liksom. Det er ikke til å tvile på.

 

Men selvfølgelig så får man ikke en spiller som Fernando gratis fordi han ønsker seg til en klubb..

Link to comment
Share on other sites

Syns Wenger burde prøvd å kjøpt Torres lenge før VM. Nå stiger bare markedsverdien og flere klubber hiver seg på kampen om han.

Jeg mener vi burde hatt en goalgetter til i tilfelle Henry skulle bli skadet. Ser ikke for meg at Adebayor, Van Persie, Reyes eller Walcott alene kommer til å score 15-20 mål eller mer neste sesong.

 

Jeg tror egentlig ikke Wenger har noe store planer om spisskjøp, men det hadde jo vært helt rått med Reyes, Cesc og Torres i lag med Henry på banen...krydret med bl.a. Rosicky, Van Persie, Walcott, Hleb, Freddie som gode hjelpere :lol:

Stor kamp om plassene er bare bra!

 

Er ikke bra hvis han går til Manure vettu...ush.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper seriøst at Torres kommer til Arsenal. Men som sagt tidligere i tråden her så synes jeg at Wenger kunne prøvd seg litt før.

Virker som om Arsenal har endel penger de kan bruke på spillere nå. Så jeg synes at det hadde ikke gjort noe om vi hadde kjøpt Torres for 25£, for jeg tror prisern blir rundt der.

Har sett Torres i noen kamper nå det siste året, herlig spiller.

Hvis Arsenal skal få inn kun 1 spiller til så håper jeg det blir han.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kommer aldri til å by på Torres...tror nå jeg.

Viss Wenger kjøper noe mer i sommer, kommer det ikkje til å bli ein spiss!

Det blir nok enten ein reserve-keeper eller ein midtstopper...

 

Og for det andre er vi oppe i 300 millioner bare nå, den prislappen kommer garantert til å øke etter VM..

Og viss jeg husker rett pleier ikkje vi å bruke så mye penger på ein spiller.

 

Og for det tredje. Viss vi kjøper Torres, hva faen skal vi gjøre med Adebayor, van Persie, (reyes) og Walcott?

Skal vi bare la de sitte på benken å komme innpå de siste 12 minuttene.

Tror vikelig ikkje Wenger vil ødelegeg disse store taleneten!!!

 

 

Men når du hører Torres-Rooney på topp... ja då blir jeg litt redd, må innrømme det.

 

Tror nok Wenger hadde prøvd å kjøpe "el nino" viss vi hadde solgt Titi!!

 

Men det kan godt hende att jeg tar feil og at Cesc og Jose klarer å overtale Wenger....

Link to comment
Share on other sites

Jodad, vi vil nok få et luksusproblem. Men om ikke Ade eller Robin innfrir 100% neste år så har vi kun Henry som målscorer. Vært scort for lite fra midtbanen i år, kanskje Rosicky bøter på det. Vært greit å hatt enda en garantist for mål på topp. Er likevel ikke i tvil om at om Robin får seg en decent run så kan han gjøre en god jobb. Men Torres hadde like fullt vært et fantastisk kjøp. Dog dyr... Men vi brukte 200mill på Reyes da. Og en rimelig stor slump penger på Walcott. Hvis Sol går så sparer vi så mye på både lønn og kost at vi har råd til Torres :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir meget skuffet over Wenger hvis det ender med at Torres ender i United. Torres har jo tidligere uttalt at han kunne tenke seg å spille for oss. Ja, han vil bli kostbar, men det finnes penger i klubben til å gjennomføre dette kjøpet.

Link to comment
Share on other sites

Wenger skulle gjort som han gjorde med Tòmas, med Torres også... kjøp ham FØR VM... da hadde han gått mye billigere. Men jeg håper at han kommer snarest til Arsenal!

Ja helt enig. Det blir fort tøft å få tak i han om han fortsetter det fantastiske spillet i VM. Chelski hiver sikkert inn i kampen om han snart og :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger skulle gjort som han gjorde med Tòmas, med Torres også... kjøp ham FØR VM... da hadde han gått mye billigere. Men jeg håper at han kommer snarest til Arsenal!

Ja helt enig. Det blir fort tøft å få tak i han om han fortsetter det fantastiske spillet i VM. Chelski hiver sikkert inn i kampen om han snart og :P

 

Tviler på at A. Madrid ville ha solgt sin stjerne før et VM. De ønsker nok å "melke" mest mulig ut av en evt handel

Link to comment
Share on other sites

Wenger skulle gjort som han gjorde med Tòmas, med Torres også... kjøp ham FØR VM... da hadde han gått mye billigere. Men jeg håper at han kommer snarest til Arsenal!

Ja helt enig. Det blir fort tøft å få tak i han om han fortsetter det fantastiske spillet i VM. Chelski hiver sikkert inn i kampen om han snart og :P

 

Tviler på at A. Madrid ville ha solgt sin stjerne før et VM. De ønsker nok å "melke" mest mulig ut av en evt handel

Ja jeg er ikke enig. Om Arsenal hadde budt et da meget høyt bud på Torres før VM, kunne det lønt seg med tanke på hans prestasjoner i VM. Og det hadde jo vært interresant for A.Madrid.. De fleste klubber vil ikke selge sine største spillere rett før sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

Torres var fantastisk i andre omgang mot Tunisia i dag. Skulle gjerne sett han i Arsenal drakt neste sesong,men spørs vel om prisen stiger enda mer til himmels nå gitt. Å se han på topp med Henry, med Cesc som slår pasninger bak de to ville vært helt vanvittig. :P

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig håper jeg vi får han. Alle vet han er en klassespiss.

 

Hvis han skulle skifte så blir det enten oss eller manu, og det ser desverre ut som om han vil til manchester. Håper dette er bare tull og han kommer til london fr å få verdens beste spiss ved siden av seg.

 

Lurer på om Wenger er villig til å betale så mye for en spiller, selv om han er en av verdens beste og forholdsvis ung

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...