Paul G Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Ifølge "kilder" så har Arsenal sikret seg den unge greske spissen Giorgos Samaras som spiller i Herenveen. http://www.spawrt.com/News/News.asp?Nr=968 Nå skal det sies at jeg aldri har hørt om nettstedet før, og det virker som mye penger for en spiller som eventuelt ikke kommer før til neste sommer. Er vel mer enn vi betalte for RvP? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Er vel bortimot det samme me betalte for van Persie. Ganske mykje pengar me betaler for ein såpass ukjent spelar. Eg har aldri høyrt om denne grekaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul G Posted June 8, 2005 Author Report Share Posted June 8, 2005 Her er samme historien med mer info om spilleren: http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=66165 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest espenstoele Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 ....synes dette høres tvilsomt ut. Merkelig at ingen andre har fått det med seg?? Men på den annen side - det ville vært typisk Wenger..en ukjent unggutt. Tror vi er klare for noen med litt mer "tyngde" nå....men Wenger har vunnet ligaen..ikke jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Hentet fra Arsenal-Mania boardet: "Last night I actually watched the U-21 game between Turkey and Greece (we won 0-1 by the way ) and it was the first time I see Giorgos Samaras play a full-game... My god, what a player! He is a striker and he is BIG. I don't know how tall exactly (looked something like 1.95m) but he was not only the tallest player in the pitch (about a head taller than any Turkish defender) but also the FASTEST one, and the strongest one and the one with the best technique. It was like a man playing among boys. Three or four times he took the ball and dribbled past 3 or 4 Turkish players like they were not there... Winning headers, keeping the ball, defending, linking up with his teammates - he did EVERYTHING. And he had some wonderful tricks and flicks... BEATIFULL. He didn't score even though he had a couple of chances but every time he took the ball he was doing something good. At one instant, he dribbled past a Turkish defender and him not knowing what to do dived and grabbed him from his feet like in rugby. He was so good that when he was subbed out, the Turkish fans applauded him. We seriously should have no worries about the future of our attack. Salpiggidis, Samaras, Papadopoulos, Mantzios." Profil på Herenveens hjemmesider Ps! Jeg flytter denne tråden over til hovedboardet og lar det bli tråden om denne spilleren dersom signeringen blir bekreftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 er ikke helt sikker på om det kan være ett smart kjøp. det er ikke mange grekere som har slått igjennom. jeg hater grekere også, men hvis han skulle bli en kjempehit så skal jeg ta tilbake alt jeg hater ved grekere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Høres veldig spennende ut! Syns også det er fint hvis han da får ett år til i Nederland, som han kan bruke på å utvikle seg videre før han kommer til London. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Etter EM så har jeg hatt syyykt mye mot grekere...! Men som "ashcole3" sier...hvis han blir en "hit" så tar jeg også tilbake alt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Inga avtale er gjort, seier faren til den aktuelle spelaren. Han seier dog at Arsenal har sett på han fleire gonger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Vi har jo utrolig mange gode unge spisser, jeg tviler på at Wenger henter så mange flere i sommer. Tror han er mer gira på å slippe til de vi har, med mindre han finner "gullet" som de har begynt å kalle det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Hadde ham på cm'en en gang. Stort talent, men slo ikke gjennom på stjernelaget mitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
10000gunners Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Hadde ham på cm'en en gang. Stort talent, men slo ikke gjennom på stjernelaget mitt. 11316[/snapback] Da bør vi for guds skyld håpe at dette er og forblir et rykte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Giorgos Samaras kan nok trygt plassere på listen over spillere som pressen iløpet av sommeren linker til Arsenal. Noen som har en oversikt så langt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Vi har jo utrolig mange gode unge spisser, jeg tviler på at Wenger henter så mange flere i sommer. Tror han er mer gira på å slippe til de vi har, med mindre han finner "gullet" som de har begynt å kalle det. 11315[/snapback] Bra sagt! Enig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Gudene vet hva Wenger tenker på! Forholder meg ganske så passiv med tanke på en ung og dyr greker som for meg er totalt ukjent. Skulle tro vi hadde gutter i egne rekker som skulle få muligheten? Muligens bare et rykte, men Wenger knows!! Vil aller helst ha etablerte spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
10000gunners Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Her fant jeg en relativt god nyhet. http://www.footballrumours.info/article.php?artid=7279 Her avkrefter faren til denne ukjente Giorgos Samaras' overgang til Gunners. Anser dette som en god nyhet siden vi har stallen full av unge, spennede spisstalenter, og det vil bare ødlegge for dem å tilføre dem enda mer konkurranse. Om AW skal ut på spisshandel bør første prioritet være rutine. (En ikke-kompersatorisk beslutningsregel - For de som skjønte den ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReYeS Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Enig at arsenal ikke trenger å kjøpe flere unge spisser!! håper Quincy får spille neste sesong, men han kan jo spille på høyre kant!! For viss denne spilleren er så god som de sier at han er sterk, rask, teknisk, god på hode og farlig avslutter......da kan vi jo ikke bare la han gå til en annen stor klubb!! Men som dere allerede har sagt.......Wenger knows!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Telegraaf skriver at Georgis Samaras kan være på vei til Arsenal. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/...ij_Arsenal.html Og Arsenal er villige til å gi 5,5 millioner euro for han. For de som ikke forstår nederlandsk:http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump....=1&story=477995 Gamle rykter blusser opp igjen? Limt sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Bryr meg minimalt hvor han kommer fra bare han er god! Dette er den andre lange spissen på kort tid Arsenal har vært linket til. En plan B som vi har etterlyst. Spiss trenger vi med tanke på at DB legger opp etter sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 8ljungberg8 Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Nei Arsenal har ikke kjøpt gresk spiss, men det kan skje: http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...nning+for+glory Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 slutt og tvil på at han er go.. bare sier det!! så kampen mellom heerenven og ajax for noe uker siden 4-2.. han scoret to mål og var banens beste.. har en far som bor i holland, og holder med ajax, de har netopp kjøpt en annen spiller fra heerenven.. min far håpte for alt i verden at samaras ble hentet til ajax.. jeg håper han kommer til arsenal.. tror han er en go del bedre enn adebayor som vi har hentet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 så kampen jeg å, og han var god ja, men en kamp er vel ikke nok til å bevise at man er god nok? Mange spisser i Nederland som er bedre syns jeg, bl.a. Huntelaar som jo også scorte to i den kampen, og som du sier dro til Ajax. Vet ikke om Samaras er god nok for Arsenal.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Det blir heldigvis ikke noe av han: Georgios Samaras' father has revealed that the Heerenveen striker has agreed a deal with Manchester City. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Nå ser det ut til at denne spilleren har havnet i Manchester City, så da er det vel bare å legge dette ryktet dødt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 I følge tv2text-tv har han signet for City i dag, så Arsenal-linken til Samaras er DØD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.