Jump to content

Pires-spekulasjoner


Andain

Recommended Posts

Ryktene skal ha det til at Inter og deres manager Roberto Mancini er ute etter Robert Pires. Kontrakten til Pires løper ut om 1 år, og Pires skal være misfornøyd med at han kun er tilbyd 1 års forlengels og ikke slik som han ønsker.

 

Dette er nok intet annet enn et rykte :unsure:

 

Les mere angående dette rykte her : http://skysports.planetfootball.com/Article.asp?id=281061

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Har hørt dette ryktet før. Ser gjerne at Robert Pires forblir på Highbury, selv om alderen stiger.

 

Ellers håper jeg at Arsenal klarer å holde han under kontrakt før et eventuelt salg, slik at han ikke går gratis. Wiltord og Edu er to eksempler på spillere som endte opp uten kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Robert Pires begynner å bli eldre, men jeg ser ingen grunn til at vi skal kvitte oss med han nå. Jeg tror han har flere gode år i Arsenal-drakta foran seg enda. Pires er en merkelig spiller, han har en ganske keitete løpestil, ikke den spilleren med utpreget teknikk eller fart, men han kommer seg allikevel stadig vekk forbi oppasseren sin, og han er også en måltyv av rang fra sin venstrekantposisjon. En fascinerende spiller som jeg gjerne vil beholde. Arsenal through and through :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Dett er dårlige nyheter. Pires til Valencia..

Håper dette er silly seaon rykter.

 

http://www.hindustantimes.com/news/181_1405204,00070003.htm

12202[/snapback]

 

 

La oss håpe dette bare er løse rykter!

Kjenner jeg blir dårlig i magen av tanken!!! Her gjør Wenger en STOR feil...

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Dett er dårlige nyheter. Pires til Valencia..

Håper dette er silly seaon rykter.

 

http://www.hindustantimes.com/news/181_1405204,00070003.htm

12202[/snapback]

 

 

La oss håpe dette bare er løse rykter!

Kjenner jeg blir dårlig i magen av tanken!!! Her gjør Wenger en STOR feil...

12206[/snapback]

 

Kanskje det...

 

...eller en potenisiell genistrek slik at vår neste stjernespiller Quincy Owusu-Abeyie får mer spilletid neste år, samtidig som Arsenal får en anstendig overgangsum?

Link to comment
Share on other sites

Dett er dårlige nyheter. Pires til Valencia..

Håper dette er silly seaon rykter.

 

http://www.hindustantimes.com/news/181_1405204,00070003.htm

12202[/snapback]

 

 

La oss håpe dette bare er løse rykter!

Kjenner jeg blir dårlig i magen av tanken!!! Her gjør Wenger en STOR feil...

12206[/snapback]

 

Kanskje det...

 

...eller en potenisiell genistrek slik at vår neste stjernespiller Quincy Owusu-Abeyie får mer spilletid neste år, samtidig som Arsenal får en anstendig overgangsum?

12238[/snapback]

 

Er ikke Quincy spiss da? :D

 

Men er han solgt nå eller er han bare på midten av overgangene?

 

Det hadde vært et stoooooort tap!

 

Men hvis Cole blir, så kan det jo være en kjempe sjanse for Clichy på høyre vingen! :D :)

(jeg blander inn Cole fordi Clichy kommer jo til å spille back hvis har "ryker"! :P )

Link to comment
Share on other sites

Dett er dårlige nyheter. Pires til Valencia..

Håper dette er silly seaon rykter.

 

http://www.hindustantimes.com/news/181_1405204,00070003.htm

12202[/snapback]

 

 

La oss håpe dette bare er løse rykter!

Kjenner jeg blir dårlig i magen av tanken!!! Her gjør Wenger en STOR feil...

12206[/snapback]

 

Kanskje det...

 

...eller en potenisiell genistrek slik at vår neste stjernespiller Quincy Owusu-Abeyie får mer spilletid neste år, samtidig som Arsenal får en anstendig overgangsum?

12238[/snapback]

 

Jeg mener allikevel det er feil. Som jeg tidligere har påpekt så er Pires en av hovedaktørene i vår fantastiske spillestil, og hvem vet hvilke innvirkninger det kan ha om han skulle bli solgt?? Tror det ville fått konsekvenser...

Samtidig så er Pires en som scorer vannvittig mye, og veldig mange viktige mål.

Han er en av stallens rutinerte spillere og jeg tror vi trenger noen sånne i et såpass ungt og fremadstormende lag!

Du har rett i at dette kanskje er vår eneste mulighet til å få noe særlig igjen for Bobby, men jeg synes ikke det er grunn god nok til å la ham gå, vi har tross alt fått garantert at Wenger har midler så det holder til spillerkjøp!

Quincy er en spiller som er meget talentfull men jeg tror ikke vi får se mye av han i Arsenal-trøya i år, et utlån ville være det ideelle!

 

Er litt skeptisk til neste seong hvis det skulle vise seg at vi både mister Pires og Cole, pluss muligens Van Persie, det er viktig å bygge videre på det fantastiske vi har!!!

Link to comment
Share on other sites

Dett er dårlige nyheter. Pires til Valencia..

Håper dette er silly seaon rykter.

 

http://www.hindustantimes.com/news/181_1405204,00070003.htm

12202[/snapback]

 

 

La oss håpe dette bare er løse rykter!

Kjenner jeg blir dårlig i magen av tanken!!! Her gjør Wenger en STOR feil...

12206[/snapback]

 

Kanskje det...

 

...eller en potenisiell genistrek slik at vår neste stjernespiller Quincy Owusu-Abeyie får mer spilletid neste år, samtidig som Arsenal får en anstendig overgangsum?

12238[/snapback]

 

Jeg mener allikevel det er feil. Som jeg tidligere har påpekt så er Pires en av hovedaktørene i vår fantastiske spillestil, og hvem vet hvilke innvirkninger det kan ha om han skulle bli solgt?? Tror det ville fått konsekvenser...

Samtidig så er Pires en som scorer vannvittig mye, og veldig mange viktige mål.

Han er en av stallens rutinerte spillere og jeg tror vi trenger noen sånne i et såpass ungt og fremadstormende lag!

Du har rett i at dette kanskje er vår eneste mulighet til å få noe særlig igjen for Bobby, men jeg synes ikke det er grunn god nok til å la ham gå, vi har tross alt fått garantert at Wenger har midler så det holder til spillerkjøp!

Quincy er en spiller som er meget talentfull men jeg tror ikke vi får se mye av han i Arsenal-trøya i år, et utlån ville være det ideelle!

 

Er litt skeptisk til neste seong hvis det skulle vise seg at vi både mister Pires og Cole, pluss muligens Van Persie, det er viktig å bygge videre på det fantastiske vi har!!!

12248[/snapback]

Ingen bør være i tvil om Hvor viktig Robert Pires er. Han er en vital spiller i forhold til den hurtige passningspillende spillestilen vi har i dag. Men vi må også huske på at dersom Wenger velger å selge(ikke gir ny kontrakt)så vet Wenger utmerket selv at han har erstattere på plass, som kan ta over Pires sin rolle. vi må huske på at det er Wenger som har ført Arsenal til sukksess, og ikke vi. Så jeg tror utmerket godt at han gjør det som er best for klubben i forhold til Pires.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Pires virker som en bra mann på alle måter, og jeg ønsker å se han i klubben karrieren ut...uansett fordeler/ulemper ved evt overgang. Basta! :)

Link to comment
Share on other sites

Eg tykkjer ikkje Pires bør gå, vi har ikkje ein fullverdig erstattar der enda tykkjer eg. Klart vi har Reyes og Clichy i bakhand, men eg tykkjer ikkje Reyes har glitra på venstreflanken. Meget ustabil i "performance" (kva blir det på norsk?).

Pires er 31-år, og held seg i fin form. La han gjerne få to år kontrakt.

Bergkamp held fortsatt høgt nok nivå, måtte gå ned i løn da og ha fortløpande sesong til sesong kontrakt, men det har da gått bra.

I Pires Arsenal soga tykkjer eg begge kan inngå eit slags kompromiss, eller avtale om du vil

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html

 

Trist lesing. Går Pires har vi pr. idag ingen i troppen som innehar Pires'

tekniske kvaliteter og som er god for 15 mål pr. sesong.

Syns det er j.... synd hvis han går. En fantastisk sympatisk og fin type.

Det tok oss en stund å erstatte Brady og Petit. Tror vi skal slite med

å erstatte Pires også. :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html

 

Trist lesing. Går Pires har vi pr. idag ingen i troppen som innehar Pires'

tekniske kvaliteter og som er god for 15 mål pr. sesong.

Syns det er j.... synd hvis han går. En fantastisk sympatisk og fin type.

Det tok oss en stund å erstatte Brady og Petit. Tror vi skal slite med

å erstatte Pires også. :unsure:

12397[/snapback]

 

Nettopp! Pires er en meget god spiller som scorer mange viktige mål. Mister vi han er jeg redd vi blir enda mer avhengig av Henry som målscorer. Ikke let å erstatte Pires.

 

Håper i det lengste at Pires blir!

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html

 

Trist lesing. Går Pires har vi pr. idag ingen i troppen som innehar Pires'

tekniske kvaliteter og som er god for 15 mål pr. sesong.

Syns det er j.... synd hvis han går. En fantastisk sympatisk og fin type.

Det tok oss en stund å erstatte Brady og Petit. Tror vi skal slite med

å erstatte Pires også. :unsure:

12397[/snapback]

 

 

Fy F**n så inni h*****e trist!!

Wenger må være litt mindre prinsippfast her. Vet han ikke hvor mye Bobby betyr for klubben vår???

Link to comment
Share on other sites

Tror vi skal slite med å erstatte Pires også. :)

12397[/snapback]

 

Det var jo mange som trodde at vi skulle slite med å erstatte Overmars når han dro også. Og Overmars var også en spiller som var god for mange mål pr. sesong. Men Wenger hentet inn Pires, og da var det problemet løst. Tror nok ikke Wenger lar Pires dra nå, hvis han ikke har en erstatter klar. Og da blir det enten en spiller som allerede er i klubben (Reyes) eller så henter han inn en spiller. Pires er absolutt ikke uerstattelig, og jeg tror nok han vil savne klubben mer enn klubben vil savne han.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Tror vi skal slite med å erstatte Pires også. :)

12397[/snapback]

 

Det var jo mange som trodde at vi skulle slite med å erstatte Overmars når han dro også. Og Overmars var også en spiller som var god for mange mål pr. sesong. Men Wenger hentet inn Pires, og da var det problemet løst. Tror nok ikke Wenger lar Pires dra nå, hvis han ikke har en erstatter klar. Og da blir det enten en spiller som allerede er i klubben (Reyes) eller så henter han inn en spiller. Pires er absolutt ikke uerstattelig, og jeg tror nok han vil savne klubben mer enn klubben vil savne han.

12500[/snapback]

 

Enig med Kim!

 

Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb.

 

Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter.

 

Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...