Jump to content

Pires-spekulasjoner


Andain

Recommended Posts

Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb.

 

Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter.

 

Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet.

12516[/snapback]

 

Et godt poeng VV!

 

Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply
Sansynligheten for at Ljungberg/Pires starter i en toppet 11'er er minimal.

13088[/snapback]

 

 

Ikke så sikker på det du. Er begge på sitt beste ser jeg ikke det

som mot normalt at de spiller begge i en toppet 11'er.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb.

 

Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter.

 

Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet.

12516[/snapback]

 

Et godt poeng VV!

 

Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben.

13094[/snapback]

 

Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en

erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men

enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær.

Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer

10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb.

 

Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter.

 

Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet.

12516[/snapback]

 

Et godt poeng VV!

 

Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben.

13094[/snapback]

 

Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en

erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men

enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær.

Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer

10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær.

13116[/snapback]

 

 

Vi holder vel på å skli ut av trådtema, men grunnen til at jeg ikke nevner Adams er rett og slett at jeg verkan anser Campbell eller Seneros som Adams erstatter. Adams fylte rollen som "såkalt" høyre midtstopper, mens Campbell og Senderos har operert på venstre stopperplass.

 

Det er selvfølgelig mulig at en av dem i den kommende sesongen kan "ta" høyre stopperplass fra Toure.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb.

 

Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter.

 

Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet.

12516[/snapback]

 

Et godt poeng VV!

 

Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben.

13094[/snapback]

 

Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en

erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men

enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær.

Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer

10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær.

13116[/snapback]

 

 

Vi holder vel på å skli ut av trådtema, men grunnen til at jeg ikke nevner Adams er rett og slett at jeg verkan anser Campbell eller Seneros som Adams erstatter. Adams fylte rollen som "såkalt" høyre midtstopper, mens Campbell og Senderos har operert på venstre stopperplass.

 

Det er selvfølgelig mulig at en av dem i den kommende sesongen kan "ta" høyre stopperplass fra Toure.

13139[/snapback]

 

Det er prestasjoner som viser om de greier å erstatte Adams, ikke hvilken side de spiller på i midtforsvaret. Dessuten spilte Adams venstrestopper når han spilte med Keown.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Dessuten spilte Adams venstrestopper når han spilte med Keown.

13147[/snapback]

 

:ph34r: Stemmer! En total feilkobling fra min side! Vet ikke hvordan den oppsto, men har nok levd i den villfarelsen side Keown la opp.

 

Vi bør forresten prøve å dreie diskusjonen tilbake til temaet: Robert Pires.

Link to comment
Share on other sites

Robert Pires blir en viktig spiller for oss i sesongen som kommer. Selv om venstrekanten trolig i all hovedsak blir okkupert av Reyes (i alle fall hvis Babtista eller en annen spiss av format kommer) og høyrekanten trolig vil tilhøre Ljungberg (og etterhvert mer og mer Hleb?) så kan Pires fort bli en super-sub. En som kan endre et kampforløp med et mål når det trengs som mest. Som nevnt på tråden vokser ikke midtbanespillere a la Pires på trær. Han vil fortsatt være en ressurs for ethvert lag i verden. Ingen grunn til at det laget ikke skal være Arsenal!!

 

Viva Pires!

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Ryktene har jo svirret om at Robert Pires sin exit en stund, og nå skal visst Galatsaray ha tilbudt mannen en treårskontrakt. Og videre skal han være fristet, ettersom han vil ha 2 ny toårskontrakt, mens Arsenal bare tilbyr "+30" spillere ettårig forlengelse.

Er det noe i overgangsryktene, eller er Robbie "gunner" denne sesongen og? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ryktene har jo svirret om at Robert Pires sin exit en stund, og nå skal visst Galatsaray ha tilbudt mannen en treårskontrakt. Og videre skal han være fristet, ettersom han vil ha 2 ny toårskontrakt, mens Arsenal bare tilbyr "+30" spillere ettårig forlengelse.

Er det noe i overgangsryktene, eller er Robbie "gunner" denne sesongen og? :unsure:

13298[/snapback]

 

Først vil jeg bare hinte frempå at dette innlegget burdet blitt lagt inn i mappen "rykter" hvor det allerede ligger noen innlegg vedrørende Pires.

 

Men når det gjelder Pires og en eventuell overgang fra Arsenal er vel neppe Galatasary den siste klubben pressen drar frem. Disse klubbene har allerede vært linket med Robert Pires:

 

Juventus

Galatasary

Valencia

Inter

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke Arsenal å tilby Pires en kontrakt han er fornøyd er

det lite Wenger kan gjøre.

Tror det er 50/50 om Pires blir.

Gi mannen en 2 årskontrakt og få slutt på denne striden.

Link to comment
Share on other sites

Både Henry, Vieira og Pires liker seg veldig godt i Arsenal. Jeg tror vel han blir. Det skal et veldig godt tilbud på bordet for å lokke ham bort fra klubben, ny stadion og statusen han har opparbeidet seg hos fansen.

 

Han kan gå til Galatasaray om et par år. Han vil fremdeles være aktuell for slike klubber da... :D

Link to comment
Share on other sites

Nei, det kan da neppe haste for Pires å gå til en B-klubb. Han har vel fortsatt et år igjen av kontrakten, med mulighet for forlengelse dersom han presterer godt nok. Tviler derfor på at han drar i sommer, selv om man naturligvis ikke kan være sikker...

Link to comment
Share on other sites

Syns denne saka er ganske interessant.

 

"I am disappointed because Patrick was a very important player to us" - Robert Pires.

 

Dette er ikkje utsegna til ein som er på vei vekk frå klubben. Er det?

Link to comment
Share on other sites

Dette sier vel mer at han ikke er på vei bort:

 

"At first, it will be a bit strange in the changing room and in the stadium where we will not hear the fans chanting his song anymore." Sier vel det meste om at han blir ;)

 

Pires kan jo være en spiller som Wenger velger som kaptein?

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

I denne siden http://www.squarefootball.net/article/transfer.asp?tid=111 står det ate Pires skal til Galatsaray!

 

Jeg mener at han bør være igjen i Arsenal!!!!!!! Han er utrolig god spiller, men begynner å gå på åra, men er en av Arsenal`s beste spiller når det tells.........Og Henry da :D Hva mener dere?

 

 

Ok, dette er andre gang i dag jeg blir nødt i flytte et innlegg du har skrevet. Det finnes allerede en tråd om Pires på rykteforumet. Dette innlegget skulle vært skrevet i den tråden. Overgangsrykter generelt skal postes på det forumet. Jeg håper du kan lære deg dette snart.

 

Innlegg limt over.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal Fan

å faen ass.. håper ikke pires går til galatsray.. han skorer jo nesten 15 mål pr sesong. han er viktig for arsenal og vi kan ikke selge våre beste spillere.. wenger må kjøpe en god spiller til..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...