Charlie George Posted July 3, 2005 Report Share Posted July 3, 2005 Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb. Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter. Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet. 12516[/snapback] Et godt poeng VV! Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Sansynligheten for at Ljungberg/Pires starter i en toppet 11'er er minimal. 13088[/snapback] Ikke så sikker på det du. Er begge på sitt beste ser jeg ikke det som mot normalt at de spiller begge i en toppet 11'er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb. Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter. Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet. 12516[/snapback] Et godt poeng VV! Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben. 13094[/snapback] Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær. Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer 10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb. Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter. Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet. 12516[/snapback] Et godt poeng VV! Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben. 13094[/snapback] Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær. Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer 10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær. 13116[/snapback] Vi holder vel på å skli ut av trådtema, men grunnen til at jeg ikke nevner Adams er rett og slett at jeg verkan anser Campbell eller Seneros som Adams erstatter. Adams fylte rollen som "såkalt" høyre midtstopper, mens Campbell og Senderos har operert på venstre stopperplass. Det er selvfølgelig mulig at en av dem i den kommende sesongen kan "ta" høyre stopperplass fra Toure. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Jeg er en stor fan av Pires og hans ferdigheter, men samtidig er jeg trygg på at Wenger gjør det riktige dersom han lar Pires gå til en annen klubb. Salget av Overmars er nevnt som eksempel på hvordan en god spiller er erstattet med en enda bedre (Pires). Det samme kan sies om salget av Anelka og anskaffelse av Henry som erstatter. Dersom Pires forsvinner er jeg rimelig trygg for at erstatteren (Reyes eller/og nyanskaffelse) relativt fort vil få oss til å begrense savnet. 12516[/snapback] Et godt poeng VV! Dette viser at ingen er uerstattelige. Du nevner fine eksempler. Ta gjerne med avgangene til Tony Adams og Paul Merson også. To spillere jeg trodde var uunnværlig for klubben. 13094[/snapback] Tony Adams var uunværlig for Arsenal. At vi har brukt 2-3 for å finne en erstatter til han sier sitt. Nå endelig ser det ut som Senderos kan klare det, men enkelte spillertyper og personligheter vokser ikke på trær. Adams var en. Jeg mener Pires er en annen. En slik teknisk ving som scorer 10-15 mål pr. sesong vokser ikke på trær. 13116[/snapback] Vi holder vel på å skli ut av trådtema, men grunnen til at jeg ikke nevner Adams er rett og slett at jeg verkan anser Campbell eller Seneros som Adams erstatter. Adams fylte rollen som "såkalt" høyre midtstopper, mens Campbell og Senderos har operert på venstre stopperplass. Det er selvfølgelig mulig at en av dem i den kommende sesongen kan "ta" høyre stopperplass fra Toure. 13139[/snapback] Det er prestasjoner som viser om de greier å erstatte Adams, ikke hvilken side de spiller på i midtforsvaret. Dessuten spilte Adams venstrestopper når han spilte med Keown. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 O'Leary-Adams Keown-Adams og Adams-Bould Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Dessuten spilte Adams venstrestopper når han spilte med Keown. 13147[/snapback] Stemmer! En total feilkobling fra min side! Vet ikke hvordan den oppsto, men har nok levd i den villfarelsen side Keown la opp. Vi bør forresten prøve å dreie diskusjonen tilbake til temaet: Robert Pires. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Robert Pires blir en viktig spiller for oss i sesongen som kommer. Selv om venstrekanten trolig i all hovedsak blir okkupert av Reyes (i alle fall hvis Babtista eller en annen spiss av format kommer) og høyrekanten trolig vil tilhøre Ljungberg (og etterhvert mer og mer Hleb?) så kan Pires fort bli en super-sub. En som kan endre et kampforløp med et mål når det trengs som mest. Som nevnt på tråden vokser ikke midtbanespillere a la Pires på trær. Han vil fortsatt være en ressurs for ethvert lag i verden. Ingen grunn til at det laget ikke skal være Arsenal!! Viva Pires! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Ryktene har jo svirret om at Robert Pires sin exit en stund, og nå skal visst Galatsaray ha tilbudt mannen en treårskontrakt. Og videre skal han være fristet, ettersom han vil ha 2 ny toårskontrakt, mens Arsenal bare tilbyr "+30" spillere ettårig forlengelse. Er det noe i overgangsryktene, eller er Robbie "gunner" denne sesongen og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 7, 2005 Author Report Share Posted July 7, 2005 Ryktene har jo svirret om at Robert Pires sin exit en stund, og nå skal visst Galatsaray ha tilbudt mannen en treårskontrakt. Og videre skal han være fristet, ettersom han vil ha 2 ny toårskontrakt, mens Arsenal bare tilbyr "+30" spillere ettårig forlengelse. Er det noe i overgangsryktene, eller er Robbie "gunner" denne sesongen og? 13298[/snapback] Først vil jeg bare hinte frempå at dette innlegget burdet blitt lagt inn i mappen "rykter" hvor det allerede ligger noen innlegg vedrørende Pires. Men når det gjelder Pires og en eventuell overgang fra Arsenal er vel neppe Galatasary den siste klubben pressen drar frem. Disse klubbene har allerede vært linket med Robert Pires: Juventus Galatasary Valencia Inter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 De kan vel ikke bare tilby han en kontrakt? dessuten ahr Wenger sagt at Henry, Vieira og Pires ikke forlater Arsenal i sommer, uansett hva rykter sier! føler meg trygg på det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Klarer ikke Arsenal å tilby Pires en kontrakt han er fornøyd er det lite Wenger kan gjøre. Tror det er 50/50 om Pires blir. Gi mannen en 2 årskontrakt og få slutt på denne striden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Tror det er 99/1 for at han blir jeg. Neste sommer skriver han på en ettårskontrakt eller blir bosman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Nærmer det seg en overgang for Pires nå? Går både Pires og Vieira blir jeg ganske betenkt over Arsenal. http://football.guardian.co.uk/News_Story/...1527245,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Både Henry, Vieira og Pires liker seg veldig godt i Arsenal. Jeg tror vel han blir. Det skal et veldig godt tilbud på bordet for å lokke ham bort fra klubben, ny stadion og statusen han har opparbeidet seg hos fansen. Han kan gå til Galatasaray om et par år. Han vil fremdeles være aktuell for slike klubber da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Nei, det kan da neppe haste for Pires å gå til en B-klubb. Han har vel fortsatt et år igjen av kontrakten, med mulighet for forlengelse dersom han presterer godt nok. Tviler derfor på at han drar i sommer, selv om man naturligvis ikke kan være sikker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Ånei...se her da, Pires nærmer seg Galatasaray...! Men jeg liker Clichy så godt at hvis Robert går, så får vel han Clichy spille mer...! Men det er veeeldig synd forde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Kan ikkje tru Pires vil til Galatasaray og tyrkisk fotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Syns denne saka er ganske interessant. "I am disappointed because Patrick was a very important player to us" - Robert Pires. Dette er ikkje utsegna til ein som er på vei vekk frå klubben. Er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Nei, ikke i det hele tatt. Gjerne det er håp her allikevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Dette sier vel mer at han ikke er på vei bort: "At first, it will be a bit strange in the changing room and in the stadium where we will not hear the fans chanting his song anymore." Sier vel det meste om at han blir Pires kan jo være en spiller som Wenger velger som kaptein? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henryistheking Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 I denne siden http://www.squarefootball.net/article/transfer.asp?tid=111 står det ate Pires skal til Galatsaray! Jeg mener at han bør være igjen i Arsenal!!!!!!! Han er utrolig god spiller, men begynner å gå på åra, men er en av Arsenal`s beste spiller når det tells.........Og Henry da Hva mener dere? Ok, dette er andre gang i dag jeg blir nødt i flytte et innlegg du har skrevet. Det finnes allerede en tråd om Pires på rykteforumet. Dette innlegget skulle vært skrevet i den tråden. Overgangsrykter generelt skal postes på det forumet. Jeg håper du kan lære deg dette snart. Innlegg limt over. Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal Fan Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 å faen ass.. håper ikke pires går til galatsray.. han skorer jo nesten 15 mål pr sesong. han er viktig for arsenal og vi kan ikke selge våre beste spillere.. wenger må kjøpe en god spiller til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 En bekymring mindre. Pires blir! Fra Arsenal.com: Arsène Wenger - Robert Pires is going nowhere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 En bekymring mindre. Pires blir! Fra Arsenal.com: Arsène Wenger - Robert Pires is going nowhere 15137[/snapback] Yeeees! Det var deilig da, jeg trodde at en etter en franskmann kom til å ryke nå, men neida, det var bare Vieira så var så dum at han gjorde det..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.