Jump to content

Pires-spekulasjoner


Andain

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Det at Wenger sier at Pires blir, tar jeg ikke som noen selvfølge lenger. Han sa det samme om Vieira også, og han forsvant jo. Jeg blir faktisk ikke så veldig overrasket hvis Pires skulle ende opp med å forlate klubben han også.

 

Den eneste spilleren pr. dags dato jeg er 110% sikker på at blir i klubben, er Henry

Link to comment
Share on other sites

Det at Wenger sier at Pires blir, tar jeg ikke som noen selvfølge lenger. Han sa det samme om Vieira også, og han forsvant jo. Jeg blir faktisk ikke så veldig overrasket hvis Pires skulle ende opp med å forlate klubben han også.

 

Den eneste spilleren pr. dags dato jeg er 110% sikker på at blir i klubben, er Henry

15314[/snapback]

Det sa han vel før sommaren, at alle spelarane kom til å bli. Det var vel meir eit ønske enn noko anna, ein veit aldri korleis ting utviklar seg.

 

Her uttalar han seg spesifikt, og nært opp til saka og sesongstart. Derfor trur eg på Wenger i dette tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Pires blir. Vi har ikke råd til å miste han. Blir fryktelig spennende å se hvordan midtbanen blir i år. Det eneste sikre er vel at Gilberto spiller sentralt, hvem som får spille og hvor av de andre er helt åpent. Tipper likevel at Arsenal starter med en kjent oppstilling på midten:

pires-flam-gilberto-ljungberg

 

Da har vi spillere som fab, reyes og hleb i reserve..(regner van persie som spiss)

Ser ikke verst ut synes jeg.

(vet jeg havnet litt utenfor tema :D )

Link to comment
Share on other sites

Siste fra Robert Pires:

 

"We'll talk again in January. There is nothing new about my contract situation and things are not going to change now," he told the Evening Standard.

 

"I'm going to play through the last year of my contract and I will meet with manager Arsene Wenger early in the New Year.

 

"That will be the source of motivation for me in the months before then. I'm going to be in the same position as Dennis Bergkamp has been in for some years."

 

Kilde : PIRES DELAYS DECISION UNTIL JANUARY

Link to comment
Share on other sites

Pires kommer til å spille for Arsenal på Emirates Stadium.

15714[/snapback]

 

Det er jeg veldig tvilsom til...det lukter et farvel.

Pires skal dessuten få problemer med å spille fast i førsteelveren.

 

Jeg synes hverken Arsenal eller Pires er særlig lysten på stort mer ............

15722[/snapback]

Eg er ikkje i tvil om at Wenger ønsker å ha Pires i stallen.

Eg tippar også at Pires tar minst eit nytt år hjå oss.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst"

Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball

 

Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? :D

Link to comment
Share on other sites

Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst"

Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball

 

Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? :D

16605[/snapback]

Det som allerede er mitt førstevalg på midten:

Hleb-Fabregas-Gilberto-Reyes

 

Ljungberg, Flamini og Bentley i den umiddelbare backup. Kanskje også Song. '

 

Pires sin rutine kjem godt med, og eg trur han blir uansett.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst"

Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball

 

Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? ;)

16605[/snapback]

 

Jepp, jeg leste om det på goal.com :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...