Charlie George Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Til tross for at Wenger har uttalt at Pires blir, så har tydeligvis Juventus lyst til å hente Pires også. Ligg unna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Det at Wenger sier at Pires blir, tar jeg ikke som noen selvfølge lenger. Han sa det samme om Vieira også, og han forsvant jo. Jeg blir faktisk ikke så veldig overrasket hvis Pires skulle ende opp med å forlate klubben han også. Den eneste spilleren pr. dags dato jeg er 110% sikker på at blir i klubben, er Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Det at Wenger sier at Pires blir, tar jeg ikke som noen selvfølge lenger. Han sa det samme om Vieira også, og han forsvant jo. Jeg blir faktisk ikke så veldig overrasket hvis Pires skulle ende opp med å forlate klubben han også. Den eneste spilleren pr. dags dato jeg er 110% sikker på at blir i klubben, er Henry 15314[/snapback] Det sa han vel før sommaren, at alle spelarane kom til å bli. Det var vel meir eit ønske enn noko anna, ein veit aldri korleis ting utviklar seg. Her uttalar han seg spesifikt, og nært opp til saka og sesongstart. Derfor trur eg på Wenger i dette tilfellet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trilb Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Tror nok Pires blir. Vi har ikke råd til å miste han. Blir fryktelig spennende å se hvordan midtbanen blir i år. Det eneste sikre er vel at Gilberto spiller sentralt, hvem som får spille og hvor av de andre er helt åpent. Tipper likevel at Arsenal starter med en kjent oppstilling på midten: pires-flam-gilberto-ljungberg Da har vi spillere som fab, reyes og hleb i reserve..(regner van persie som spiss) Ser ikke verst ut synes jeg. (vet jeg havnet litt utenfor tema ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 28, 2005 Author Report Share Posted July 28, 2005 Siste fra Robert Pires: "We'll talk again in January. There is nothing new about my contract situation and things are not going to change now," he told the Evening Standard. "I'm going to play through the last year of my contract and I will meet with manager Arsene Wenger early in the New Year. "That will be the source of motivation for me in the months before then. I'm going to be in the same position as Dennis Bergkamp has been in for some years." Kilde : PIRES DELAYS DECISION UNTIL JANUARY Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Bra han blir til januar i hvertfall.. Begynner jo å bli gammel, men virker som Wenger trenger lenger tid på å finne en erstatter.. Hadde arsenal fått SWP og en sentral midtbanespiller hadde nok Wenger latt han gå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Pires kommer til å spille for Arsenal på Emirates Stadium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Pires kommer til å spille for Arsenal på Emirates Stadium. 15714[/snapback] Det er jeg veldig tvilsom til...det lukter et farvel. Pires skal dessuten få problemer med å spille fast i førsteelveren. Jeg synes hverken Arsenal eller Pires er særlig lysten på stort mer ............ 15722[/snapback] Eg er ikkje i tvil om at Wenger ønsker å ha Pires i stallen. Eg tippar også at Pires tar minst eit nytt år hjå oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Pires er nå kommet til det stadiet der Bergkamp har vært de siste årene. dvs at her tar man ett år om gangen. Ikke noe dramatikk i det. Med Pires sine siste uttalelse virker det som om han har lått seg til ro med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Re9es Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Pires blir...og vi trenger han også!!! Han har vært en fantastisk spiller så langt i Arsenal-drakten, la det fortsette..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Det beste hadde vore om me hadde fått ei avklaring før sesong starta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bisk Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=83201 på'n igjen. arsenal trenger virkelig Pires! er ikke mange midtbanespillere eller angripere for den slags skyld som scorer så mange mål and assists. Pires er en av de beste i klubben å arsenal trenger rutinen hans må ha noen over 20 på banen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst" Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst"Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? 16605[/snapback] Det som allerede er mitt førstevalg på midten: Hleb-Fabregas-Gilberto-Reyes Ljungberg, Flamini og Bentley i den umiddelbare backup. Kanskje også Song. ' Pires sin rutine kjem godt med, og eg trur han blir uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Nå har han visst fått konkret tilbud fra Galatazaray, som han "vurderer seriøst"Noen andre som har hørt om det. Jeg fant det på bt.no/fotball Hvilken midtbane skal vi ha hvis han og forsvinner nå??? 16605[/snapback] Jepp, jeg leste om det på goal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Han har vel ikkew lov til å ta imot tilbud fra Galatasaray, med indre aersenal har godkjent det. Tapping up tror jeg sånt kalles.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 13, 2005 Author Report Share Posted August 13, 2005 Robert Pires har nå satt en stopp for spekulasjonen om at han er på vei bort fra Arsenal, og sier nå at han blir i Arsenal denne sesongen. Kilde : Pires will stay with Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.