Jump to content

Neste års forsvar


Guest 8ljungberg8

Recommended Posts

Guest 8ljungberg8

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
Guest 8ljungberg8

nei IKKE dellas. kan ikke fordra den mannen ass. dellas fra hellas!! BUUUU, nei da er king et mye bedre alternativ, han er ung, engelsk og god. men han spiller jo for tottenham(men det gjorde jo Sol og og vi fikk jo han da) :lol:

Link to comment
Share on other sites

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller  der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

 

Liker ikke at Senderos spiller?? Han er jo selve frelseren! Uten han på banen siste delen av sesongen er jeg ikke så sikker på om det hadde blitt sølvmedalje og FA-cup-trofe. Du kan ikke ha sett så mange kamper i det siste 8ljungberg8!

Du fikk da heller sikkert ikke med deg at han ble kåret til månedens spiller av Arsenal.com sine lesere over hele verden to måneder på rad??

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

nei jeg gjorde ikke det tenk.....sorry greit han har spilt bra de siste kampene, men jeg må si at mot manU gjorde han ikke en god jobb. slapp rooney og nistelrooy lett igjennom+at han lagde et par farlige frispark. sier bare at jeg ikke føler meg trygg på han!! :lol: desverre.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt mulig Wenger bør kjøpe en ny midtstopper, om ikke annet for å ha bedre backup? Og i tilfelle er det ikke Senderos som skal ut (som det heter i 'Nytt på Nytt' :lol: ) men eventuelt Campbell eller Toure. Senderos kommer til å bli fast inventar i midtforsvaret i årene som kommer. Campbell har slitt mye med skader, har vist en negativ formutvikling generelt, og har jo heller ikke alderen på sin side. Og med en ny midtstopper kan Toure kanskje flyttes ut på høyreback, eller opp på midtbanen. Kanskje han får en alt-mulig-rolle i laget, nærmest en slags 'superreserve'?

Link to comment
Share on other sites

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller  der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

 

 

Jeg håper du spøker. Ellers pleier brilleland å bære billige!!! Vi trenger ikke nye stoppere.

Link to comment
Share on other sites

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

 

 

Jeg håper du spøker. Ellers pleier brilleland å bære billige!!! Vi trenger ikke nye stoppere.

10178[/snapback]

 

At ikke vi trenger nye midtstoppere vil jeg ikke være så sikker på. Senderos har vært god på slutten av sesongen nå, men er han moden for en hel sesong? I tillegg har han jo en historie med skadeproblemer, og det har også Sol Campbell. Jeg ser helst at ikke Cygan spiller i Arsenals førsteellever en eneste kamp til neste år, og for at det skal skje så er vi nødt til å kjøpe inn en ny midtstopper. Hvor mye penger vi skal bruke på det får bli opp til Wenger, men at vi trenger en midtstopper til er jeg overbevist om.

Link to comment
Share on other sites

bra evju!! du skjønner hvordan jeg tenker. for det ser ikke ut som wurku gjør det ;)

10193[/snapback]

 

Eller så er han bare sterkt uenig med oss :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Tror heller ikke at det vi trenger mest er en stopper. Da skal heller Wenger bruke penger på andre ting. Tror Senderos blir å bare vokse og vokse og er mer en nok klar for en hel sesong på på førstelaget. Hvem trodde vel Fabregas skulle holde en hel sesong. Nei Wenger, bruk penger på en stor og strek spiss og en sikkelig god keeper.!

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8
Tror heller ikke at det vi trenger mest er en stopper. Da skal heller Wenger bruke penger på andre ting. Tror Senderos blir å bare vokse og vokse og er mer en nok klar for en hel sesong på på førstelaget. Hvem trodde vel Fabregas skulle holde en hel sesong. Nei Wenger, bruk penger på en stor og strek spiss og en sikkelig god keeper.!

10200[/snapback]

 

 

Hva **** skal vi med spiss når vi scorer som vi gjør ;) ??!! Da er det bedre og tette igjen bak

Link to comment
Share on other sites

bra evju!! du skjønner hvordan jeg tenker. for det ser ikke ut som wurku gjør det ;)

10193[/snapback]

 

Eller så er han bare sterkt uenig med oss :D

10195[/snapback]

 

 

Jeg reagerte på kommentaren om at Senderos absolutt ikke var god nok for forsvaret vårt. Der er jeg STERKT uenig med 8ljungberg8. Jeg er ikke bastant mot en ny stopper, men jeg mener at vi ikke trenger det. Skal vi kjøpe en dårlig stopper og ikke la han spille, eller skal vi kjøpe en knallgod og la han sitte på benken, eller skal vi benke 2 av Senderos, Campbell eller Kolo Toure.......

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8
bra evju!! du skjønner hvordan jeg tenker. for det ser ikke ut som wurku gjør det ;)

10193[/snapback]

 

Eller så er han bare sterkt uenig med oss :D

10195[/snapback]

 

 

Jeg reagerte på kommentaren om at Senderos absolutt ikke var god nok for forsvaret vårt. Der er jeg STERKT uenig med 8ljungberg8. Jeg er ikke bastant mot en ny stopper, men jeg mener at vi ikke trenger det. Skal vi kjøpe en dårlig stopper og ikke la han spille, eller skal vi kjøpe en knallgod og la han sitte på benken, eller skal vi benke 2 av Senderos, Campbell eller Kolo Toure.......

10204[/snapback]

 

Vi skal ha Toure på høyre og som superesserve som nevt tidligrere. Campbel skal selfølgelig spille, får han skade kommer enten toure inn i midten igjen og vi kan bruke eboue eller lauren. senderos kan til nød komme til istedenfor toure. Men jeg håper på en forsvarspiller av verdensklasse!!!

Link to comment
Share on other sites

bra evju!! du skjønner hvordan jeg tenker. for det ser ikke ut som wurku gjør det ;)

10193[/snapback]

 

Eller så er han bare sterkt uenig med oss :D

10195[/snapback]

 

 

Jeg reagerte på kommentaren om at Senderos absolutt ikke var god nok for forsvaret vårt. Der er jeg STERKT uenig med 8ljungberg8. Jeg er ikke bastant mot en ny stopper, men jeg mener at vi ikke trenger det. Skal vi kjøpe en dårlig stopper og ikke la han spille, eller skal vi kjøpe en knallgod og la han sitte på benken, eller skal vi benke 2 av Senderos, Campbell eller Kolo Toure.......

10204[/snapback]

 

Vi skal ha Toure på høyre og som superesserve som nevt tidligrere. Campbel skal selfølgelig spille, får han skade kommer enten toure inn i midten igjen og vi kan bruke eboue eller lauren. senderos kan til nød komme til istedenfor toure. Men jeg håper på en forsvarspiller av verdensklasse!!!

10206[/snapback]

 

 

Skal vi bruke £10 mill på en forsvarsspiller og benke Senderos.....Gutten er 20 år, og har vært sterkt delaktig til at forsvaret ble så tett. Og han gjør Kolo Toure til en bedre spiller. Det finnes ingen fornuft i å benke Senderos når han spiller som han gjør. Det er useriøst.

Link to comment
Share on other sites

Forsvarsrekka vår er den beste i premier league:

 

Lauren - Senderos - Campell - Cole

 

 

Den blir ikke forandret til neste år. Det er jeg temmelig sikker på!

10208[/snapback]

Det er mulig den ikkje blir endra, men den beste i PL?

Trur Chelsea vil ha et ord med i laget, og dei har spelt godt en heil sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller  der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

AW trenger ikke gjøre noe som helst med forsvaret foran neste sesong.

 

 

Ved sesongslutt har vi nemlig dobbel oppdekking i alle posisjoner:

 

:D - Venstreback: Cole og Clichy

;) - Høyreback: Lauren, Eboue, Toure og Hoyte

:D - Midtstoppere: Senderos, Campbell, Toure, Eboue og Hoyte

 

Bemerkningen om Senderos er for øvrig så til de grader skivebom at den ikke er verd å kommentere nærmere.

Link to comment
Share on other sites

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller  der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

 

ja hehe. jeg syns bare at det er bra og holde nullen. mål scorer vi jo nok av uansett!! ;)

10196[/snapback]

 

Les det du skriver a mann! Har du røyka sokka dine ell? eller kunstgress?

med Senderos på banen, vet du hvor mange clean sheats vi har da eller?

Veit ikke eksakt antall, men det er iallefall langt over ti!

Vi trenger kanskje en ny stopper, men bare som backup!

Link to comment
Share on other sites

hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

AW trenger ikke gjøre noe som helst med forsvaret foran neste sesong.

 

 

Ved sesongslutt har vi nemlig dobbel oppdekking i alle posisjoner:

 

:D - Venstreback: Cole og Clichy

;) - Høyreback: Lauren, Eboue, Toure og Hoyte

:D - Midtstoppere: Senderos, Campbell, Toure, Eboue og Hoyte

 

Bemerkningen om Senderos er for øvrig så til de grader skivebom at den ikke er verd å kommentere nærmere.

10214[/snapback]

Du tok ikke med Cygan asså? :D

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke klubben helt skal slå fra seg nok en midtstopper. Vi har tre meget gode midtstoppere, men skader er et nøkkelord. Derfor bør det vurderes å skaffe et alternativ til Cygan.

 

Sesonginnspurten har vist at laget har meget gode defensive egenskaper. Problemet ligger nok mer i den offensive delen av laget.

 

PS! Senderos er sjef! Og han blir enda bedre!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
hva syns dere AW burde gjøre med forsvaret til neste år??? (hvis det trengs)

liker ikke helt at senderos spiller  der, syns absolutt ikke at han er god nok for arsenal......Mener vi burde hente inn en ny midtstopper!!

10144[/snapback]

 

AW trenger ikke gjøre noe som helst med forsvaret foran neste sesong.

 

 

Ved sesongslutt har vi nemlig dobbel oppdekking i alle posisjoner:

 

:D - Venstreback: Cole og Clichy

;) - Høyreback: Lauren, Eboue, Toure og Hoyte

:D - Midtstoppere: Senderos, Campbell, Toure, Eboue og Hoyte

 

Bemerkningen om Senderos er for øvrig så til de grader skivebom at den ikke er verd å kommentere nærmere.

10214[/snapback]

Du tok ikke med Cygan asså? :P

10220[/snapback]

 

:D Cygan who?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...