Jump to content

02.12.23 Wolves (H)


Simbad

Recommended Posts

2 hours ago, Tapapa said:

Nope, det har jeg ikke. Jeg hadde også startet Jesus i dag hvis jeg var i Artetas sko. Jesus har det høyeste toppnivået av de to.

Men, når han holder på slik han gjorde i andre omgang, så er der bare å ta ham av sporenstreks. 

I motsetning til deg så syns jeg at Nketiah er god,  om enn ikke fantastisk.

Eddie er ok, helt gjennomsnittlig spiss. Syntes han har prestert ganske så bra med godt lag bak seg. Jesus er bedre, men har også sine mangler i vår spillestil. Begge to har fått nok av kamper/muligheter til å bevise at de ikke holder helt mål som spydspisser for ett titteljagende lag. Skeptisk om vi får inn noe i januar, men til sommeren bør en selges og en ny bedre inn. 
 

edit:

jesus fikk forøvrig 8 på børsen og mom av sky sports.

Eddie 5

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jesus er en god spiller, men kunne ha vært mer målfarlig. Eddie har hatt fremgang, det er innsats , men scorer heller ikke mål nok. Vi trenger en mål garantist , men de vokser ikke på trær. Vi la en kjempe sum på bordet for Rice og det har betalt seg. Nå bør vi finne den rette spissen og gjøre det samme. 

Link to comment
Share on other sites

Han er ekstremt god på å binde opp spelerommet mellom angrep og midtbane, han har ekstreme egenskaper som førsteforsvarer og jobber ekstremt hardt alltid. Ekstrem spelar 😉 Det er ikkje utan grunn at vi scora 5 mål frå 5 ulike målscorarar mot Lens før pause. Det er nok ikkje utan grunn at vi scora 6 mål færre enn City ifjor mens Haaland tok alle scoringsrekorder. Som lagspelar trur eg han bidreg mykje til dette, som individuell spelar skulle eg og sett at han scora nokre mål meir og har frustrert meg over nokre av avslutningane hans som den som fòr himmelhøgt over fra bakre stolpe igår og den som var en pasning inn til Bentley når Rice i tillegg var i turbofart på veg inn i feltet. Men hans egenskaper som lagspelar trur eg ikkje vi skal undervurdere

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners77 said:

Fatter ikke at Jesus får så mye skryt, en spiss som ikke scorer mål. Vi trenger en spiss som scorer mål ikke best uten ball. 

Enig. Han er alt for ujevn som spiller. Heldigvis har Arteta begynt å ta han av banen når han ikke er  på topp. Det er bra.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ulfagrafr said:

Einig, av det som er tilgjengeleg og «prøvd» der ute er Toney ein av dei beste vi kunne fått inn. 

 

Problemet med han, er at han ikke har spilt fotball(kamper iallefall) På SVÆRT lang tid.

Men i utgangspunktet er jeg enig i at Toney hadde vært en god signering. Men vi vet ikke helt hva vi får lenger.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...