Jump to content

08.11.23 Sevilla (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Sevilla image.png.b98d39451a5ee690fb5be8ebfdc9ec01.png
Onsdag 8. november 2023, kl. 21:00

Arsenal Stadium

Champions League, Gruppespill

Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / TV2 Play
 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Tomi

Havertz - Jorginho - Rice

Saka -  Nketiah - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ulfagrafr said:

Nokre frå forumet som skal over og se denne? Akkurat no veit eg ikkje om eg kjem til å reise over å sjå ein kamp til før VAR er ferdig, vekke, fjerna eller sponsa av Arsenal sett i ljos av dei siste par sesongers skandalar

Det er ikke så mange engelske dommere i CL/EL. Min subjektive opplevelse er at dommerkvaliteten i Europa er bedre enn i England. Sitter med samme inntrykk etter to VM og ett EM med VAR.

Link to comment
Share on other sites

Jesus, Partey, ESR og Timber er garantert ute. Ødegaard er usikker og det er også noe usikkerhet rundt Nketiah.

Sevilla mangler Ramos, Nyland og Acuna som alle startet forrige kamp mot oss.

Hvis Nketiah ikke blir klar, ser jeg for meg at Havertz tar plassen hans. Hvis Ødegaard også er ute, blir det vel Vieira som kommer inn.

Link to comment
Share on other sites

Helt tilsvarende situsjon i kampen mellom Napoli-Union Berlin her nå, med strake armer, klatring på motspiller og scoring,  som det Newcastle fikk godkjent mot oss i helga - her ble det annulert som det burde. Men så er det en god nederlandsk dommer i  sving her i motsetning til han som dømte oss.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ray1955 said:

Helt tilsvarende situsjon i kampen mellom Napoli-Union Berlin her nå, med strake armer, klatring på motspiller og scoring,  som det Newcastle fikk godkjent mot oss i helga - her ble det annulert som det burde. Men så er det en god nederlandsk dommer i  sving her i motsetning til han som dømte oss.

Det er ganske ekstremt hvor stor forskjellen er i kvalitet på dommerstanden fra England til resten av kontinentet.

Link to comment
Share on other sites

På benken til Arsenal er det så tynt at jeg tror de har rekruttert et par karer fra Gunners Pub bare for å ha nok navn på lista…

Helt vanvittig mannefall så tidlig i sesongen. Dette kan bli nok en black november

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, RP7 said:

På benken til Arsenal er det så tynt at jeg tror de har rekruttert et par karer fra Gunners Pub bare for å ha nok navn på lista…

Helt vanvittig mannefall så tidlig i sesongen. Dette kan bli nok en black november

Er allerede black november 😕 Ræva form, skader og det er jaggu mørkt ute også. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...