Simbad Posted November 5, 2023 Report Share Posted November 5, 2023 (edited) Arsenal v Sevilla Onsdag 8. november 2023, kl. 21:00 Arsenal Stadium Champions League, Gruppespill Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / TV2 Play Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Tomi Havertz - Jorginho - Rice Saka - Nketiah - Martinelli Edited November 7, 2023 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 5, 2023 Report Share Posted November 5, 2023 Nokre frå forumet som skal over og se denne? Akkurat no veit eg ikkje om eg kjem til å reise over å sjå ein kamp til før VAR er ferdig, vekke, fjerna eller sponsa av Arsenal sett i ljos av dei siste par sesongers skandalar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 5, 2023 Report Share Posted November 5, 2023 4 hours ago, Ulfagrafr said: Nokre frå forumet som skal over og se denne? Akkurat no veit eg ikkje om eg kjem til å reise over å sjå ein kamp til før VAR er ferdig, vekke, fjerna eller sponsa av Arsenal sett i ljos av dei siste par sesongers skandalar Det er ikke så mange engelske dommere i CL/EL. Min subjektive opplevelse er at dommerkvaliteten i Europa er bedre enn i England. Sitter med samme inntrykk etter to VM og ett EM med VAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 8, 2023 Author Report Share Posted November 8, 2023 Jesus, Partey, ESR og Timber er garantert ute. Ødegaard er usikker og det er også noe usikkerhet rundt Nketiah. Sevilla mangler Ramos, Nyland og Acuna som alle startet forrige kamp mot oss. Hvis Nketiah ikke blir klar, ser jeg for meg at Havertz tar plassen hans. Hvis Ødegaard også er ute, blir det vel Vieira som kommer inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Helt tilsvarende situsjon i kampen mellom Napoli-Union Berlin her nå, med strake armer, klatring på motspiller og scoring, som det Newcastle fikk godkjent mot oss i helga - her ble det annulert som det burde. Men så er det en god nederlandsk dommer i sving her i motsetning til han som dømte oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 9 minutes ago, Ray1955 said: Helt tilsvarende situsjon i kampen mellom Napoli-Union Berlin her nå, med strake armer, klatring på motspiller og scoring, som det Newcastle fikk godkjent mot oss i helga - her ble det annulert som det burde. Men så er det en god nederlandsk dommer i sving her i motsetning til han som dømte oss. Det er ganske ekstremt hvor stor forskjellen er i kvalitet på dommerstanden fra England til resten av kontinentet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 På benken til Arsenal er det så tynt at jeg tror de har rekruttert et par karer fra Gunners Pub bare for å ha nok navn på lista… Helt vanvittig mannefall så tidlig i sesongen. Dette kan bli nok en black november Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 20 minutes ago, RP7 said: På benken til Arsenal er det så tynt at jeg tror de har rekruttert et par karer fra Gunners Pub bare for å ha nok navn på lista… Helt vanvittig mannefall så tidlig i sesongen. Dette kan bli nok en black november Er allerede black november 😕 Ræva form, skader og det er jaggu mørkt ute også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Får vi skade på Rice så er det fullkomment. Havertz , Jorghinio, Vieira/ Elneny på midten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Tror det kan bli tøft i dag - får virkelig håpe Saka/Martinelli får det til, ikke allverden der mot Newc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Særlig saka har vært svak etter han måtte stå over en kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Faen Kai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Havertz fortsetter med sin glitrende avslutninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Merkelig. Han var en meget god hodespiller. Har vondt av gutten. Ingenting går hans veg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Ingenting går hans vei, men han ser bare så klønete ut i mange situasjoner. Den der skal en hodespiller sette på mål alle dager i uka. Han ser jo bare så utilpass ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Martinelli herjer nå. bra ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Fantastisk spill 👏👏 Vært gode nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Trossard 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Trossard!! Så deilig å se at Jorginho tørr å slå en pasning i bakrom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 11 minutes ago, Verminator5 said: Trossard!! Så deilig å se at Jorginho tørr å slå en pasning i bakrom. Han får mer tid her idag, da kommer han bedre til sin rett. I pl går det litt for fort for han virker det som Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Martinelli og Saka har endelig våknet til liv igjen. Saliba rydder opp de få gangene Sevilla er over midtstreken , og det er ikke ofte 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Skulle gjerne hatt en scoring til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Just now, Gunners68 said: Martinelli og Saka har endelig våknet til liv igjen. Saliba rydder opp de få gangene Sevilla er over midtstreken , og det er ikke ofte 😁 Ja, herlig å se dem i gang igjen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Synd havertz. Du tenger mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts