Jump to content

19.03.23 Crystal Palace (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

29 minutes ago, Ulfagrafr said:

Framstod som unødvendig corner å gi vekk, berre å måke den over dølinja på den måten. Også blir det jo litt ekstra kleint når de jubla sånn over å ‘gi vekk’ ein corner det blei mål på 😝

Ja merkelig, men det gikk jo bra tilslutt.

Link to comment
Share on other sites

Nok en seier for oss og nå begynner det å se lyst ut med tanke på å vinne PL.

Laget fremstår veldig bra . Noe smårusk her og der,  men vi går fra seier til seier og da glemmer vi smårusket 😁 

Utrolig bra stemning på tribunene som vanlig. Palace fikk høre gang på gang hva vi mente om sparkingen av Vieira 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Nok en seier for oss og nå begynner det å se lyst ut med tanke på å vinne PL.

Laget fremstår veldig bra . Noe smårusk her og der,  men vi går fra seier til seier og da glemmer vi smårusket 😁 

Utrolig bra stemning på tribunene som vanlig. Palace fikk høre gang på gang hva vi mente om sparkingen av Vieira 😁

 

Vieira is avenged!

 

Fantastisk seier, og vi går nå inn i landslags pausen med 8p luke på City(!)

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Ray1955 said:

Ja merkelig, men det gikk jo bra tilslutt.

Men merk mine ord; det var ikkje kritikk mot Xhaka og White, eg elsker den spiriten og oppofringa laget viser. Ser st enkelte pundits og forståsegpåere kritisere Arteta og Arsenal for å ‘overfeire’ mål etc. Altså, mål, glede og feiring av mål spesielt eit som satt så langt inne og var så fortent som eksempelvis mot Bournemouth, kvifor skal vi ikkje få juble og ta av!? Det er jo det som er så sjarmerende for alle andre enn Bournemouth til tross for at dei forstår det. Manageren deira hadde ingenting å sei på det, og eg tykkjer ikkje det er respektlaust så lenge ein ikkje gnir det inn ved å feire rett foran trenerbenken eller rette fokus mot benken. Dette var pur glede og eufori og dette hyller eg Arteta for at han har samla gjengen slik. Det kosta oss mye i form av kronasjer i å rett og slett kjøpe oss fri frå Aubamayang, men sjå kor han er no og kor vi som gruppe er no. 
 

hugser og Paulista fekk tyn for å feire ei kjempetakling mot Vhelsea på det som kunne vert ein stor sjanse, han reiste seg opp og jubla som han hadde scora. Kvifor ikkje ?  Han avverges høgst sannsynleg eit mål, det er jo like viktig . Nei at faktisk folk som liksom skal vere glad i the beautiful game kan kritisere og håne noko sånt forstår eg ikkje . Men nokre ser vel himmelen svart uansett kor blå den er

Link to comment
Share on other sites

Situasjonen med Xhaka/ White medførte omtrent samme reaksjon på tribunen hvor jeg satt,  som om at vi hadde scoret mål . Folk digget reaksjonen til de to spillerne. 

VAR har tynet oss i lang tid. Dommer avgjørelser har gått i mot oss og vi blir hetset for måten vi feirer mål på.

Før sesongen startet var det et par eksperter som mente vi kanskje kunne få en 4 plass. Resten av de hadde oss utenfor topp 4. 

Nå kan vi vinne PL og det begynner å gå opp for enkelte at sesongen slutter i mai. De har oppdaget at vi leder PL og det er ikke mange kampene igjen. Vi nærmer oss gull i PL igjen etter mange år med lidelser. 

Ingen skal fortelle oss hvordan det skal feires og det skal jubles for hvert jævlige mål og poeng.

Det yngste laget i PL og Arteta fortjener det.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Gunners68 said:

Situasjonen med Xhaka/ White medførte omtrent samme reaksjon på tribunen hvor jeg satt,  som om at vi hadde scoret mål . Folk digget reaksjonen til de to spillerne. 

VAR har tynet oss i lang tid. Dommer avgjørelser har gått i mot oss og vi blir hetset for måten vi feirer mål på.

Før sesongen startet var det et par eksperter som mente vi kanskje kunne få en 4 plass. Resten av de hadde oss utenfor topp 4. 

Nå kan vi vinne PL og det begynner å gå opp for enkelte at sesongen slutter i mai. De har oppdaget at vi leder PL og det er ikke mange kampene igjen. Vi nærmer oss gull i PL igjen etter mange år med lidelser. 

Ingen skal fortelle oss hvordan det skal feires og det skal jubles for hvert jævlige mål og poeng.

Det yngste laget i PL og Arteta fortjener det.

Viser at vi har ett enormt bra sammhold i gruppa. Gleder meg til å reise over.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk bare sett 'bits and pieces' av kampen grunnet jobb. Men er veldig gledelig å se at Holding får mye skryt. Det kan ikke være lett å komme inn i et lag hvor førstevalget har satt en så høy standard som han har gjort denne sesongen, men Holding ser ut til å ha tatt utfordringen. Også godt å se at KT fikk være med å hjelpe laget fremover i banen.

Xhaka hadde en liten dupp i formen frem til Bournemouthkampen, sannsynligvis pga fatigue, men ser nå ut til å finne formen han hadde før VM igjen. Utrolig god sesong av ham i år!

Veldig sterk seier og et skikkelig svar på tiltale etter den skuffende exiten fra EL. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Simbad said:

Jeg fikk bare sett 'bits and pieces' av kampen grunnet jobb. Men er veldig gledelig å se at Holding får mye skryt. Det kan ikke være lett å komme inn i et lag hvor førstevalget har satt en så høy standard som han har gjort denne sesongen, men Holding ser ut til å ha tatt utfordringen. Også godt å se at KT fikk være med å hjelpe laget fremover i banen.

Xhaka hadde en liten dupp i formen frem til Bournemouthkampen, sannsynligvis pga fatigue, men ser nå ut til å finne formen han hadde før VM igjen. Utrolig god sesong av ham i år!

Veldig sterk seier og et skikkelig svar på tiltale etter den skuffende exiten fra EL. 

Arteta og laget helt sikkert skuffet over å bli slått ut , men en kjempe fordel for oss å kun ha PL å konsentrere oss om.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...