Jump to content

09.01.23 Oxford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Marius- said:

Gud bedre å dårlig fotball første 25… 

En skade på Partey og en av Xhaka/Ødegaard så er det null sjangs på ligatittelen. Samme om Saka eller Martinelli blir skadet.

For øvrig har Saka startet de siste 41 ligakampene på rad, mens Martinelli har startet de siste 52..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

En skade på Partey og en av Xhaka/Ødegaard så er det null sjangs på ligatittelen. Samme om Saka eller Martinelli blir skadet.

For øvrig har Saka startet de siste 41 ligakampene på rad, mens Martinelli har startet de siste 52..

 

 

 

ufattelig at både saka og martinelli starter denne...

Men dette er faen meg dårlig.. Og viser hvor tydelig vi trenger flere GODE spillere.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

ufattelig at både saka og martinelli starter denne...

Ganske krise at Gabriel starter også, men vi har ingen andre alternativer.

Ikke bare er stallen tynn, men mangler også kvalitet. Vinner vi Premier League denne sesongen så er det et like stort mirakel som da Leicester gjorde det, og vi skal ha jævlig mye flaks.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Klapp klapp til udugelig dommer. Ser man ikke slikt har man ikke noe som dommer å gjøre 

 

Det syke er at han står RETT bak situasjonen.. Burde jo ha motorvei til å se den handsen der... Latterlig

 

Link to comment
Share on other sites

Kommentatoren ser ingen ting. Alle mørke spillere er tydeligvis Nketiah og han var klar på at det ikke var straffe.

Jeg er ikke misfornøyd med det jeg ser. Gutta spiller på lav intensitet og regner med at de gasser på litt etterhvert og vinner greit.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Vieira og Sambi sliter med å komme seg ordentlig inn i kampen. Skuffende førsteomgang av de to så langt. 

Vieira har hvertfall hatt noen greie kamper så langt denne sesongen, men forventer mer basert på prislappen og hva han presterte i Porto. Sambi har vært helt vekke i hele 2022. Åpenbart at han ikke er god nok p.d.d.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Vieira har hvertfall hatt noen greie kamper så langt denne sesongen, men forventer mer basert på prislappen og hva han presterte i Porto. Sambi har vært helt vekke i hele 2022. Åpenbart at han ikke er god nok p.d.d.

Med tanke på hvor åpent Sambi har pratet om at han har vært skuffet over lite spilletid, forventer jeg mye mer av ham. Vieira slipper litt billigere unna, siden det er hans første sesong og at han faktisk har hatt kamper hvor han viser glimt av hva slags spiller han kan bli(samt at han ikke har klaget i media). 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Med tanke på hvor åpent Sambi har pratet om at han har vært skuffet over lite spilletid, forventer jeg mye mer av ham. Vieira slipper litt billigere unna, siden det er hans første sesong og at han faktisk har hatt kamper hvor han viser glimt av hva slags spiller han kan bli(samt at han ikke har klaget i media). 

 

Spot on. Fortsatt så trenger vi SÅRT forsterkninger. Skader på Ødegård, Partey eller Xhaka er KATASTROFE. Samme med martinelli og Saka igrunn.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Med tanke på hvor åpent Sambi har pratet om at han har vært skuffet over lite spilletid, forventer jeg mye mer av ham. Vieira slipper litt billigere unna, siden det er hans første sesong og at han faktisk har hatt kamper hvor han viser glimt av hva slags spiller han kan bli(samt at han ikke har klaget i media). 

Det øyeblikket i "All or nothing" hvor Sambi klager på at han ikke spiller, og Eddie ber han holde kjefte og at han ikke er den eneste som ikke spiller forteller meg dessverre mye om Sambi's mentalitet. Drar man også med at han klagde over at han ikke fikk spille for Belgia så kan man begynne å trekke litt konklusjoner.

Sambi startet greit når han kom til klubben sommeren 2021, men etter et par måneder har han egentlig stort sett vært veldig veldig skuffende.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Med tanke på hvor åpent Sambi har pratet om at han har vært skuffet over lite spilletid, forventer jeg mye mer av ham. Vieira slipper litt billigere unna, siden det er hans første sesong og at han faktisk har hatt kamper hvor han viser glimt av hva slags spiller han kan bli(samt at han ikke har klaget i media). 

Det er vanskelig å spille veldig godt, når ingen er vant til å spille sammen. 

Det er mange som klager, spesielt på Sambi. Han har spilt helt ok etter mitt syn, cirka på samme nivå som Saka akkurat i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Det øyeblikket i "All or nothing" hvor Sambi klager på at han ikke spiller, og Eddie ber han holde kjefte og at han ikke er den eneste som ikke spiller forteller meg dessverre mye om Sambi's mentalitet. Drar man også med at han klagde over at han ikke fikk spille for Belgia så kan man begynne å trekke litt konklusjoner.

Sambi startet greit når han kom til klubben sommeren 2021, men etter et par måneder har han egentlig stort sett vært veldig veldig skuffende.

Bør sendes på lån han og. Men da har vi jo tilslutt ingen igjen bak første 11’er. Gud bedre troppen er tynn for tiden :)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Det øyeblikket i "All or nothing" hvor Sambi klager på at han ikke spiller, og Eddie ber han holde kjefte og at han ikke er den eneste som ikke spiller forteller meg dessverre mye om Sambi's mentalitet. Drar man også med at han klagde over at han ikke fikk spille for Belgia så kan man begynne å trekke litt konklusjoner.

Sambi startet greit når han kom til klubben sommeren 2021, men etter et par måneder har han egentlig stort sett vært veldig veldig skuffende.

Sier også litt om mentaliteten til Nketiah. Håper virkelig at han kan utvikle seg til å bli en legende for oss. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...