Jump to content

09.01.23 Oxford (B)


Simbad

Recommended Posts

5 minutes ago, Tapapa said:

Det er vanskelig å spille veldig godt, når ingen er vant til å spille sammen. 

Det er mange som klager, spesielt på Sambi. Han har spilt helt ok etter mitt syn, cirka på samme nivå som Saka akkurat i denne kampen.

Han gjemmer seg, han har ikke hatt en veldig god kamp så langt. Han har hatt noen gode involveringer, som feks taklingen jeg applauderer ham for, men han gjør også mye rart. Både han og Vieira har gitt bort ballen i farlige områder og er altfor lite spillbare. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Han gjemmer seg, han har ikke hatt en veldig god kamp så langt. Han har hatt noen gode involveringer, som feks taklingen jeg applauderer ham for, men han gjør også mye rart. Både han og Vieira har gitt bort ballen i farlige områder og er altfor lite spillbare. 

100% enig med deg. Sambi spiller ikke greit, men har han hatt en god involvering i form av taklingen. Dog like etterpå så står han og ikke følger med, og sørger for et balltap f.eks.

Sambi er en spiller som tilsynelatende har en mengde gode kvaliteter, men han virker totalt uinteressert. Skal man sammenligne han med noen så er det evt. Maitland Niles. Forskjellen er bare at Maitland Niles faktisk hadde noen jævlig gode kamper. Det har Sambi fortsatt tilgode å ha.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

100% enig med deg. Sambi spiller ikke greit, men har han hatt en god involvering i form av taklingen. Dog like etterpå så står han og ikke følger med, og sørger for et balltap f.eks.

Sambi er en spiller som tilsynelatende har en mengde gode kvaliteter, men han virker totalt uinteressert. Skal man sammenligne han med noen så er det evt. Maitland Niles. Forskjellen er bare at Maitland Niles faktisk hadde noen jævlig gode kamper. Det har Sambi fortsatt tilgode å ha.

Sambi hadde en enorm kamp på Anfield da Xhaka ble utvist i ligacupen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Vi har hatt nok av spillere som sliter benken,  men som sjelden viser seg positivt frem når de får sjansen. De skulle boble over av energi og spillelyst,  men får sjelden til noe. 

City kan stille omtrent to knall sterke lag. Vi er et godt stykke unna det,  og det er nok det som vil gi fordel City til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Enda en arm opp i ansiktet til en av våre. Må da snart bli gult kort?? 

Neida, Saka får snart gult kort tenker jeg for noe.

For øvrig spiller vi omtrent like god fotball i dag som Tottenham. Ironisk mtp. at draktene ser ut som Tottenhams fra avstand.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...