Jump to content

23.01.22 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

Komigjen da gutter ! Dette er daft… laca viser hvorfor han ikke får forlenget kontrakten sin. Anonym mot et burnley lag som er slakeste vi har dett på flere år. Vi sliter med balltempo, noe som ikke overasket meg da midtbanekonstelasjonen er dårlig da vi ikke har folk. Sambi i QB rollen blir for svakt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

6 minutes ago, Bekkern said:

Hjemme mot Burnley skal vi vinne med det laget vi stiller i dag. Har vi mål om topp 4 må det bli 3 poeng. Opp med tempo og sette de sjansene vi får! 

Si det til Chelskij som spilte 1-1 mot de på brua. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Si det til Chelskij som spilte 1-1 mot de på brua. 

Var da fælt så du skulle bringe opp alle andre klubber. 

At du er fornøyd med 0-0 mot burnley, trenger du ikke skrike så satans høyt om spør du meg. 

Vi bør vinne denne kampen, enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Var da fælt så du skulle bringe opp alle andre klubber. 

At du er fornøyd med 0-0 mot burnley, trenger du ikke skrike så satans høyt om spør du meg. 

Vi bør vinne denne kampen, enkelt og greit.

Slapp av du da. Ingen som har sagt at jeg er fornøyd med det. Men folk her driver og snakker som om at vi må forvente å slå alle lag på nedre halvdel av tabellen. Dette er premier league, alle lag kan ta poeng fra andre. Vi har hatt nok av sjanser til å lede denne kampen med både 3 og 4 mål nå. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Slapp av du da. Ingen som har sagt at jeg er fornøyd med det. Men folk her driver og snakker som om at vi må forvente å slå alle lag på nedre halvdel av tabellen. Dette er premier league, alle lag kan ta poeng fra andre. Vi har hatt nok av sjanser til å lede denne kampen med både 3 og 4 mål nå. 

Hva tror deg til å få at jeg ikke er rolig? Siden du ber meg slappe av.

Vet ikke hvem som sier at vi skal slå alle i nedre halvdel. Men vi skal slå Burnley.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Si det til Chelskij som spilte 1-1 mot de på brua. 

dette er barnslig argumentasjon. 
 

vi har spilt under forventning i dag. Bør så klart vinne dette. 
 

har riktignok tatt seg opp i 2. omgang. 
 

få inn Tavares for Tierney

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

dette er barnslig argumentasjon. 
 

vi har spilt under forventning i dag. Bør så klart vinne dette. 
 

har riktignok tatt seg opp i 2. omgang. 
 

få inn Tavares for Tierney

Hvordan er det barnslig argumentasjon? Når folk nesten krever at vi vinner denne og mener vi spiller ræva? Vi hadde sjanser nok til å ta ledelsen i førsteomgangen og har hatt enda flere sjanser i andreomgangen. Jeg sier ikke at vi spiller dritbra, men heller ikke ræva. 

Realiteten er at nesten alle lag kan slå hvem som helst. Realiteten er at Chelsea som er et topp 4 lag faktisk spilte uavgjort hjemme mot Burnley som flere her krever at vi skal vinne mot. Og dette uten våre to beste midtbanespillere, vår beste høyreback, med andrevalget på stopperplass fordi førstevalget må vikariere på backen, og en ESR som nylig er kommet tilbake fra skade. I tillegg til en fryktelig svak benk. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, elx said:

Hva tror deg til å få at jeg ikke er rolig? Siden du ber meg slappe av.

Vet ikke hvem som sier at vi skal slå alle i nedre halvdel. Men vi skal slå Burnley.

Ordbruken din antyder at du er langt fra avslappet. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Hvordan er det barnslig argumentasjon? Når folk nesten krever at vi vinner denne og mener vi spiller ræva? Vi hadde sjanser nok til å ta ledelsen i førsteomgangen og har hatt enda flere sjanser i andreomgangen. Jeg sier ikke at vi spiller dritbra, men heller ikke ræva. 

Realiteten er at nesten alle lag kan slå hvem som helst. Realiteten er at Chelsea som er et topp 4 lag faktisk spilte uavgjort hjemme mot Burnley som flere her krever at vi skal vinne mot. Og dette uten våre to beste midtbanespillere, vår beste høyreback, med andrevalget på stopperplass fordi førstevalget må vikariere på backen, og en ESR som nylig er kommet tilbake fra skade. I tillegg til en fryktelig svak benk. 

Det er barnslig fordi når folk på forumet her skriver at vi spiller ræva så sier du, nei fordi City spilte uavgjort mot Soton og Chelsea spilte 1-1 mot Burnley. Det er argumentasjon man hører i sandkassa på lekeplassen. 
 

Vi spiller ræva selv om andre også har spilt ræva

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Blir 1 poeng her. Faen altså… dette har vi ikke råd til om vi skal klare topp 4. Så sick unødvendig

Klart det blir uavgjort.

Vi setter innpå Nketiah for å sikre at vi ikke scorer :D

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...