Jump to content

23.01.22 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Ben Elfen said:

Det er barnslig fordi når folk på forumet her skriver at vi spiller ræva så sier du, nei fordi City spilte uavgjort mot Soton og Chelsea spilte 1-1 mot Burnley. Det er argumentasjon man hører i sandkassa på lekeplassen. 
 

Vi spiller ræva selv om andre også har spilt ræva

Spot on. Dette har vært en elendig kamp fra våre så langt. Sånt skjer , men vi har ikke råd til å tape poeng mot bunnlaget hjemme.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Gunners68 said:

Spot on. Dette har vært en elendig kamp fra våre så langt. Sånt skjer , men vi har ikke råd til å tape poeng mot bunnlaget hjemme.

Vi trenger sårt den kommende pausen når laget skal på treningsleir i Dubai og deretter trenger vi å finne formen igjen. Topp 4 er selvsagt innen rekkevidde

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Vi trenger sårt den kommende pausen når laget skal på treningsleir i Dubai og deretter trenger vi å finne formen igjen. Topp 4 er selvsagt innen rekkevidde

Vi trenger denne pausen sårt. Men vi trenger også nye spillere sårt. 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Det er barnslig fordi når folk på forumet her skriver at vi spiller ræva så sier du, nei fordi City spilte uavgjort mot Soton og Chelsea spilte 1-1 mot Burnley. Det er argumentasjon man hører i sandkassa på lekeplassen. 
 

Vi spiller ræva selv om andre også har spilt ræva

Nei, det stemmer ikke. Jeg skrev at vi ikke spiller så ræva som folk mener vi gjør. Vi har hatt mer enn nok sjanser til å vinne denne kampen komfortabelt. Men i dag vil ballen bare ikke i mål. Det går an å spille 0-0 hjemme uten at vi spiller ræva. Hadde vi fått det ene målet hadde folk pratet om at vi gjorde jobben.

Kommentaren om City mot Soton og at Chelskij også spilte uavgjort hjemme mot Burnley kom etter at folk krever at vi skal slå dem hvis vi skal ha noe i topp 4 å gjøre. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller veldig spørsmål på hva i helvette Arteta har sagt til spillerene...

LEMP ballen inn i boksen? Mot tarkowsky, Mee og Pieters? Faen meg hjernedødt det vi har holdt på med i denne kampen.

 

Men men! Chelsea spilte jo også uavgjort mot de, så da er vel dette helt greit.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hodedueller har vi vunnet innenfor Burnleys box ? Det her var jævlig skuffende. Arteta , Edu & Co. Topp 4 er fortsatt mulig , men da må vi ha en spiss av klasse. Laca og Eddie holder ikke . Auba er enda verre. 

Ny spiss og en ny mann på midten må til. Det skal bli godt med en pause nå tror jeg. De siste kampene har ikke vært mye å skryte av.

Link to comment
Share on other sites

Viktig å slå innlegg etter innlegg når Mee og Tarkowski vinner 10 av 10 dueller inne i boksen. Med en goalgetter hadde vi vunnet denne kampen. Spillemessig en svak kamp. Satser på at en pause kan gjøre godt. Ute av begge cupene så må bli topp 4 i ligaen!

Link to comment
Share on other sites

Det vil variere fra kamp til kamp med pl yngste mannskap. I dag hadde vi det yngste laget som har spilt i pl i år. Vi er nesten 2 år yngre enn det nest yngste laget i pl. Det dette laget lærer av feilene og valgene de gjør i år vil være uvurderlig for læring til neste år. Kommer sikkert inn 1 eller 2 spillere + Partey, Xhaka og Tomi tilbake etter ferien. Da er jeg sikker på at vi feirer over all motstand frem til sommeren og tar 4. plassen.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Simbad said:

Nei, det stemmer ikke. Jeg skrev at vi ikke spiller så ræva som folk mener vi gjør. Vi har hatt mer enn nok sjanser til å vinne denne kampen komfortabelt. Men i dag vil ballen bare ikke i mål. Det går an å spille 0-0 hjemme uten at vi spiller ræva. Hadde vi fått det ene målet hadde folk pratet om at vi gjorde jobben.

Kommentaren om City mot Soton og at Chelskij også spilte uavgjort hjemme mot Burnley kom etter at folk krever at vi skal slå dem hvis vi skal ha noe i topp 4 å gjøre. 

Litt for tydelige Arsenalspiller på deg i dag. Vi spilte ræva mot et ræva lag og burde likevel ha vunnet. 
 

kommentaren min om at din argumentasjon er barnslig står

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tony said:

Det vil variere fra kamp til kamp med pl yngste mannskap. I dag hadde vi det yngste laget som har spilt i pl i år. Vi er nesten 2 år yngre enn det nest yngste laget i pl. Det dette laget lærer av feilene og valgene de gjør i år vil være uvurderlig for læring til neste år. Kommer sikkert inn 1 eller 2 spillere + Partey, Xhaka og Tomi tilbake etter ferien. Da er jeg sikker på at vi feirer over all motstand frem til sommeren og tar 4. plassen.

Jepp. Før sesongen trodde nesten ingen at vi kom til å kjempe for topp 4. Vi er fortsatt i kampen, selv om det begynner å se ut som at vi faller etter.

Men, som sagt har vi mange unge spillere og mange av de er nye, som forhåpentligvis vil lære av de dårlige resultatene denne sesongen.

Vi trenger også bredere stall/backup enn det vi har nå. Det har starten på 2022 vist oss.

Men førstelaget vårt har vist at vi kan kjempe om topp 4(selv om jeg personlig tror vi havner utenfor denne sesongen). Det å få en liten forsmak på det, i en sesong ytterst få trodde vi kom til å kjempe i det hele tatt, tror jeg kan være gull verdt. Ja, vi har svakheter, både på banen og benken. Men jeg synes jeg ser at vi sakte men sikkert begynner å nærme oss. Sure resultater som dette(og et par andre kamper denne sesongen) er det vi må lære av.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Litt for tydelige Arsenalspiller på deg i dag. Vi spilte ræva mot et ræva lag og burde likevel ha vunnet. 
 

kommentaren min om at din argumentasjon er barnslig står

Hvis argumentasjon ved bruk av fakta er barnslig, får det bare være det. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Tony said:

Det vil variere fra kamp til kamp med pl yngste mannskap. I dag hadde vi det yngste laget som har spilt i pl i år. Vi er nesten 2 år yngre enn det nest yngste laget i pl. Det dette laget lærer av feilene og valgene de gjør i år vil være uvurderlig for læring til neste år. Kommer sikkert inn 1 eller 2 spillere + Partey, Xhaka og Tomi tilbake etter ferien. Da er jeg sikker på at vi feirer over all motstand frem til sommeren og tar 4. plassen.

Før serien startet , og etter de tre første kampene , så var det vel ikke så mange som trodde på topp 4. Det er fortsatt mulig. Fullt lag , samt en ny topp spiss , så er alt mulig. Erfaringen disse unge spillerne nå får med å føle CL presset er veldig bra å ta med seg videre. Ikke mange v dagens spillere i Arsenal som har den erfaringen fra før av. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...