Jump to content

22.08.21 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

18 minutes ago, piscator said:

Hvis laget ikke har ekstreme ferdigheter (les fullt av verdensklassespillere) er den eneste måten å overleve på i PL å spille på innsats og fysikk. Slik har det alltid vært, og dette har vel også alltid vært Moyes sin filosofi? Da spiller det ikke så stor rolle hvor du kommer fra. Klart at spillerne til West Ham også har ferdigheter, men fysikk, disiplin og innsats er vel de viktigste styrkene til West Ham?

Det er poenget mitt. Spille på styrkene til spillermaterialet du har til rådighet. Hvordan skal vi spille?

Det sliter jeg med å forstå selv med Partey og Laca på topp med Auba på venstre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 minutes ago, sas2002 said:

Det er poenget mitt. Spille på styrkene til spillermaterialet du har til rådighet. Hvordan skal vi spille?

Det sliter jeg med å forstå selv med Partey og Laca på topp med Auba på venstre.

Da vi spilte med disse spillerne samtidig på banen i fjor(samt Ødegaard på banen), var det ganske klart hvordan vi ønsket å spille. Et høyt press med MØ som styrte restens bevegelser og pasninger gjennom ledd med MØ, Saka, Pepe og/eller ESR som kunne sette fart mot motstanders forsvar, samt to backer som kommer rundt på kant og slår gode innlegg. Så langt denne sesongen har ikke Ødegaard, Partey eller Laca spilt grunnet sykdom, skade og ikke signert/klargjort for spill enda.

Auba har bare noen minutter mot Chelskij (åpenbart ikke helt i form).

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Moyes bruker en frontlinje av spillere som kom fra Hull, Brentford, Villarreal og Nottingham Forest, og folk vil fortsatt snakke om at Arteta trenger spillere i verdensklasse i alle posisjoner for å spille god fotball

Trur Liverpool kampen blir hans siste.


Tipper vi har 7 seiere og 1 uavgjort(borte mot Brighton) på de 8 siste kampene før Liverpool kampen den 20. nov. Vanskelig å sparke Arteta da. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...