Jump to content

22.08.21 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, sas2002 said:

Arteta kjøper ungt for fremtiden men det kan fort bli banen for Arteta.

Fansen støtter ikke Arteta i slutten av oktober hvis laget ligger litt over streken. 

Snakk for deg selv, ikke for resten av fanbasen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Robbi said:

Støtter du Arteta om så det er tilfellet?

Ja, for sesongen er ikke over i oktober. Og vi bygger for fremtiden, prøver å endre mentaliteten som har vært i klubben i mange år. Vi har mange spennende unge spillere, og flere av de mediokre spillerne som har stått for den mentaliteten vi nå prøver å endre er vekk. Flere er på vei ut. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Snakk for deg selv, ikke for resten av fanbasen. 

Tror nok det er færre som deg i Oktober enn som sas2002, om dette begredlige spillet fortsetter ut i Oktober. Dette er rett og slett ikke i nærheten av bra nok. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Ja, for sesongen er ikke over i oktober. Og vi bygger for fremtiden, prøver å endre mentaliteten som har vært i klubben i mange år. Vi har mange spennende unge spillere, og flere av de mediokre spillerne som har stått for den mentaliteten vi nå prøver å endre er vekk. Flere er på vei ut. 

Jeg synes det er litt vanskelig men jeg er fortsatt tålmodig. Jeg gir ham sesongen nærmest uansett. 
samtidig ser jeg rykter om at Conte lurer i kulissene. Hmmm

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Ja, for sesongen er ikke over i oktober. Og vi bygger for fremtiden, prøver å endre mentaliteten som har vært i klubben i mange år. Vi har mange spennende unge spillere, og flere av de mediokre spillerne som har stått for den mentaliteten vi nå prøver å endre er vekk. Flere er på vei ut. 

Jo sesongen kan fort være over i oktober, med tanke på europacup spill, hvis vi fortsetter sånn. Midtbane forsvar er en vits, og man er aldri bedre enn det svakeste ledd. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Nei gutta boys, spør dere meg så er det bare å få ut Arteta med en gang, ser dessvere ikke ut som han er rette mann til å rette opp en senkende skute. 

Jeg er uenig. Skuta var synkende lenge før Wenger gav seg. Og Arteta er den eneste som har vist interesse av å bli kvitt spillere som Mustafi, Özil, Sokratis osv. Spillere som var bildet på den mediokre mentaliteten som det nå jobbes med å endre.

Nå har vi flust med unggutter som på sikt har potensial til å bli ekstremt gode spillere. I fjor var sluttposisjonen skuffende, men vi var likevel ikke mange poengene bak EL-spill. 

Link to comment
Share on other sites

Mye å glede seg over i dag. Lokonga og Tavares ser fantastiske ut. Jeg begynner å se tendenser til et offensivt spill, noe jeg savnet i hele forrige sesong. 

Vi har vært sykt skade/sykdomsutsatte i starten. Jeg håper på bedring oå det området snart. 

Lukaku er enorm og Mari sliter stort mot han. Allikevel er der Tierney som er den store syndebukken. 

Vi tapte fortjent mot Europas beste lag. Men, det er mye framgang å spore. 

Link to comment
Share on other sites

0 poeng på 3 kamper , sesongen over før den er begynt. Vi har no hvertfall klart å svi av 1,3 milliarder uten å forbedre 11eren en millimeter , ikke værst bare det…

 

nei,  men seriøst. Hvor lang og endeløs er den blindgaten klubben har viklet seg inn i . Skaper nada. Ikke forbedring i spill, ikke i nærheten av lagene vi skal sammenligne oss med. 0 mål på 2 kamper, 4 i sekken. Ikke slik at vi skaper så jævlig mye. I etablert spill er jo vi komplett uduglige. 
Hvordan man kan gå inn i en ny sesong å belage seg på at spillere som xhaka, chambers, Mari skal spille mye kamper for oss og forvente bedring… jeg skjønner det ikke. Mari så ut som en guttespiller idag. Kan garantere dere At lukaku aldri i livet kommer til å herje slik med mee-tarkowski, dier-sanchez, osv… det vi stiller til start med på stopper plass idag er ikke topp 15 stopperpar i pl engang. Skremmende og tenke på. 
 

jeg vet ikke hva som skjer fremover , men noe må gjøres. Om arteta sitt hode ryker tidlig så er jeg likegyldig. Pilen har pekt nedover i alt for lang tid. Å ser ingen tegn på at dette skal snu . Verken gjennom bedring i spill . Eller det vi driver på overgangsmarkedet

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...