Jump to content

22.08.21 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Arteta bomma med kampplanen fra start i dag dessverre. Det startet positivt, og vi skaper fortsatt litt, men vi er blitt eksponert, spesielt på Tierney og Maris side..

Men forhåpentligvis kan Arteta endre litt på planen i pausen så vi kan skape større problemer for Chelskij. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

2 kamper, 2 straffer vi burde hatt..

'Ekspertene' kommer til å komme med unnskyldningen om at hvis det hadde vært i fjor, så hadde det vært straffespark. Men vi fikk ikke straffer på slikt i fjor heller vi.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Observerer at Mari har blitt vår nye rikssyndebukk. Vår kjæledegge Tierney kritiseres knapt selvom han er direkte skyld i mål nummer to. 

Jeg var på ballen, han var elendig på begge målene.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Observerer at Mari har blitt vår nye rikssyndebukk. Vår kjæledegge Tierney kritiseres knapt selvom han er direkte skyld i mål nummer to. 

Jeg kritiserer Tierney på begge målene. Han kommer altfor sentralt og har null kontroll på siden sin. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Observerer at Mari har blitt vår nye rikssyndebukk. Vår kjæledegge Tierney kritiseres knapt selvom han er direkte skyld i mål nummer to. 

Tierny lider av at vi spiller med 4 bak idag, Chelsea kommer med begge bankene , pluss mye folk sentralt. Mari er reinspikket søppel… å mene noe annet er rart

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Jeg kritiserer Tierney på begge målene. Han kommer altfor sentralt og har null kontroll på siden sin. 

Gir hovedskylden til Arteta for feil taktisk tilnærming. Det har jeg prøvd å forklare tidligere. Backene våre må jo få trøbbel da de tidvis både har Havertz/Alonso på ene siden og Mount/James på andre siden. Hvis vi skal løse dette må vi legge om til 3-5-2. det vi gjorde sist vi slo Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å lure på om Arteta ikke burde finne frem 3-4-3-formasjonen sin i slike kamper igjen. Da vil Ben White og Tierney på venstre vingback muligens komme mer til rette også. Mari virker å være mer pålitelig med tre bak han også. Spesielt i en slik kamp. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Gir hovedskylden til Arteta for feil taktisk tilnærming. Det har jeg prøvd å forklare tidligere. Backene våre må jo få trøbbel da de tidvis både har Havertz/Alonso på ene siden og Mount/James på andre siden. Hvis vi skal løse dette må vi legge om til 3-5-2. det vi gjorde sist vi slo Chelsea.

Enig. Vi har blitt ekstremt eksponert på spesielt venstresiden vår. 3-5-2 eller 3-4-3 tror jeg hadde hjulpet i denne kampen. 

Link to comment
Share on other sites

Sambi og Xhaxa er så temposvak så når chelsea setter fart så det sykt store rom. Bom av Arteta men vi er ikke så mye bedre. Pepe prøver men det blir for tynt med Martinelli på topp. Redd det fort blir 4-5 målstap.

Men hva er planen offensivt Arteta?

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Sambi og Xhaxa er så temposvak så når chelsea setter fart så det sykt store rom. Bom av Arteta men vi er ikke så mye bedre. Pepe prøver men det blir for tynt med Martinelli på topp. Redd det fort blir 4-5 målstap.

Men hva er planen offensivt Arteta?

 

Nå er du kravstor... Arteta har 0 plan, i noe som helst.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...