Jump to content

10.12.20 Dundalk (B)


Simbad

Recommended Posts

Dundalk_0.png?itok=9QYa9jh- Dundalk FC v Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug


Torsdag 10. desember 2020, kl. 18:55. Oriel Park
Europa League , Gruppespill
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo

Ønsket lag:

Runarsson

Cedric - Chambers - Mari - Lopez

Niles - Azeez 

Lewis - Smith-Rowe - Willian

Balogun

 

Link to comment
Share on other sites

EL er høydepunktet for meg, jeg digger EL for der pleier vi å vinne! Jeg syns også det er ekstra gledelig at jeg får se mange av egne ungdommer spille.

 

Når det er sagt, kanskje vi skulle starte Auba i denne kampen? Han trenger desperat en scoring eller tre.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Tapapa said:

Når det er sagt, kanskje vi skulle starte Auba i denne kampen? Han trenger desperat en scoring eller tre.

Det hadde ikke vært meg i mot. Hadde passet inn med at jeg ønsker Auba på benken fra start mot Burnley. Hvis det skjer vil jeg ha Willian ut og Balogun på venstrekanten.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

EL er høydepunktet for meg, jeg digger EL for der pleier vi å vinne! Jeg syns også det er ekstra gledelig at jeg får se mange av egne ungdommer spille.

 

Når det er sagt, kanskje vi skulle starte Auba i denne kampen? Han trenger desperat en scoring eller tre.

EL er et kjærkomment avbrekk fra virkeligheten i ligaen. Måtte det vare igjennom hele turneringen!

Link to comment
Share on other sites

Siden Gabriel har vunnet de 3 siste mnd beste spiller for oss så viser det også hvor store problemer denne klubben har nå. 

Lest mange artikler i forhold til alt rot som har vært vedrørende spillerlogistikk de siste årene,  Nå er det vel hovedsakelig kun Gabriel og Partey som har vært Edu og Arteta sitt hovedverk. Begge virker som klassesigneringer og hever laget uten tvil. Alt fra Luiz, William, Pepe, Soares har vært Raol  og Vinay sitt verk og dette er spillere som aldri skulle vært i denne klubben. Hvis Arteta skal bruke vinduer framover så trenger han ca 6 vinduer for å forbedre laget betraktelig. 1 ny høyreback og Off.midt i dette vinduet som starter snart.

Ny stopper ved siden av Gabriel og en spiss til sommeren. Dette kommer til å ta tid , men trur nok aldri Arteta får så langt tid dessverre.

Til januar så forsvinner forhåpentlig Øzil

Til sommeren så forsvinner Luiz, Sokratis, Mustafi, Kola, Torreira 100% sikkert, men vi trenger 3-4 til ut.

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Verminator5 said:

Spennende lag i dag. Ser ut som AMN får prøve seg sentralt på midten igjen. ESR er også med fra start.

Enig, men liker ikke at Elneny starter. Han bør være førstevalg på A-laget. Nå frykter jeg Arteta fortsetter med Xhaka sentralt og det liker jeg ikke
 

 

Link to comment
Share on other sites

Er ekstremy mye mer flyt offensivt på høyresiden offensivt med portugisern. Er bedre teknisk, bedre fot og tryggere med ball selv om nivået er dårligere her, men heller han en Bellerin framover. Riktig kast gjør han også!

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...