Jump to content

Å fy f***!


Chaz

Recommended Posts

Nå er den der. Dagen med stor D. Dagen da de vakre skal slå de rabiate. Dagen da The Good skal banke The Ugly. The Ugly personifisert gjennom Alex, søstrene sisters, Ruuuud, Gale Roy og Wayne the nutter!

 

Gleder vi oss? Nei så pokker om vi gjør. Ventetiden er et helsikke. Kampen blir et helsikke, og Alex har vel allerede begynt å varme opp med sine "party tricks". Nei, vi gleder oss ikke i det hele tatt. Jo, vi gleder oss til å få det overstått, men fotballfesten og alt det andre glamorøse pisset, det kan folk ha for meg! Spill kampen, putt et mål mer enn Salford gjengen, det er haugen på godt nok for meg! Og så kan festen starte!

 

Go Gunners, Go!!!

 

Chaz - Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Har hatt vondt i magen i et par dager nå, og i dag er det helt jævlig.

Står og selger brennevin og kikker på klokka med jevne mellomrom.

Det har allikevel etterhvert bredt seg et selvsikkert drag over ansiktet mitt da jeg føler sterkere og sterkere at dette er vår dag.

Vet ikke helt hvorfor, men det har nok med det å gjøre at vi "at the end of the day" er et mye bedre fotball-lag enn den forhatte motstanderen.

Jeg tror heller ikke at scumchester i en slik kamp vil skjemme seg ut med nedsparkinger og destruktiv taktikk, som har preget kampene tidligere i år.

Tipper at Lehmanns/Wengers mind-games mot sir huba-buba har ført til at de vil prøve å spille fotball mot oss, og da er de faktisk sjanseløse.

Link to comment
Share on other sites

Sitetr her på jobb og hadde håpet at det skulle hjelpe meg til å få bort tankene på kampen, men neida. Er et helvete å sitte her, og ikke kunne stikke på Bohemen tidlig for å roe nervene med en god kald 1/2 l. Vi MÅ vinne denne kampen, orker ikke tape 4 ganger mot Utd i en og samme sesong, det kan ikke skje. Får håpe historeien ender godt og at De Gode vinenr til slutt. Lykke til alle sammen !!!

 

"Good old Arsenal..."

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Uff....jeg er såååå enig med alle her. Her har også godt rundt med sånnn småvondt i magen de siste dagene, og idag er det såpass mye nerver at jeg våknet opp av å tenke på kampen. Det som er enda verre er at jeg må gå rundt med denne følelsen i ca 5 timer til :o :blink:

 

Men....som jeg har sagt tidligere så er magefølelsen god. Mener som andre her at :

 

THIS IS OUR DAY

 

 

Heeeele ManScum-gjengen kan ligge ned på bakken og griiine etter denne kampen, de skal søren meg få griiiiiisebank :turtle: >:(

 

Vel....nå må jeg tenke mer på hvordan jeg skal klare meg gjennom de neste 5 timene :unsure:

 

Jeg vet at hver eneste Gooner føler det slik nå, så håper dere får kontroll på nervene, og at vi alle får se laget banke Scumchester i denne kampen ( for det får vi) :rolleyes:

 

Ha en fin dag da....jeg skal prøve på det samme :huh:

 

Skikkelig GoonerKlem til alle sammen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Dere har ikke noe å klage over gutter. Jeg har eksamen denne helgen som kan se ut til å gå i dass pga denne kampen her.

Også er det ikke akkurat sånn at jeg kan ta igjen det tapte i morgen heller. Da er det Start-Brann på planen. Skulle ønske jeg dreit i alt som heter fotball.....

Link to comment
Share on other sites

Hehe, godt å høre alle sammen. Jeg har det på eksakt samme måten. Jeg måtte spise ekstra i går kveld, for i dag får jeg ikke i meg mat eller drikke før kampen er over. Om jeg spiser så kommer alt i retur om United skulle vinne. Det er rett og slett mer enn kroppen og psyken takler.... Og som du sa Chaz; dette er ikke kjekt i det hele tatt. Jeg gleder meg ikke til kampen i det hele tatt, og tanken på at vi skal tape er nesten ubeskrivelig.. At vi er et bedre lag Jensemann er helt sikkert, men huff så jeg skulle ønske det hjalp... Det gjør det aldri i en Fa-cup kamp...Vi har jo vært bedre enn de i flere år nå, men de slår oss med jevne mellomrom uansett... :rolleyes:

 

Nei, lykke til alle sammen. Jeg må se kampen i Ålesund og her finnes det ikke mer enn 1(!!!) arsenal supporter, mens det finnes flere hundre United supportere... Så om vi vinner kampen og jeg ikke skriver tilbake så er jeg nok tatt av dage, for jeg har planer om å sitte midt i puben og heie som aldri før...Vi skal VINNE i dag... Lykke til...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ebbis

Denne dagen skal nytes og brukes for alt den er verdt. Skal på reunionsfest med en haug med tullinger(scumbags) og det blir vannvittig deilig å gjøre entre med arsenal drakta.

Har tro på gutta idag og ønsker alle andre Arsenal fans en glimrende finaledag.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Easy peasy! :rolleyes:

 

Tror vi vinner denne kampen. Jeg har en meget dårlig følelse, noe som alltid resulterer i seier for våre rød-hvite helter. Har jeg en god følelse, som jeg for eksempel hadde før bortekampen mot Bayern München i CL, så ender det alltid med skuffelse og en sur jævel i en tid framover. Men idag, som sagt, så har jeg en dårlig følelse - det er bare å starte festen, gutter!

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi, går jeg bananas. Taper vi, vel..............

 

Å herrejesus så nervøs jeg er! Gamle gubber som meg har ikke godt av slikt som dette. 1979 all over again!!! :unsure:

 

Nitro, nitro, nitro!!!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig spent akkurat nå. Denne kampen må bare vinnes. Synes vi har tapt nok kamper mot Man Utd i år nå.

 

Det som blir avgjørende i denne kampen er om Man Utd spiller slik de har gjort i de siste kampene mot Arsenal, eller om de for en gangs skyld spiller noe fair. Det siste er selvfølgelig å drømme, men la oss håpe at Reyes ikke blir tacklet ut av kampen, slik han ble i 2-0 tapet i oktober. Dersom G.Neville ikke blir med, så er det jo også en mulighet for at Reyes kommer helskinet ut av kampen.

 

Fy F*** dette blir spennende.!!

Link to comment
Share on other sites

Guest GoonerStian

Har vi chatt her inne som kan brukes under kampen???

 

Sol og frekka starter ei......... litt merkelig.......... men så har dem ikke spillt mest i det siste.........

 

Tøff oppstilling med ces og senderos fra start....... men dem har klart seg veldig bra i år! så jeg håper ikke dette blir svart?.......

 

Håper på frisk åpning, raske kontringer, og 2 mål av reyes innen 20 min.....

 

Men erfaringen min sier at det blir 0-0 til pause....... så blir det litt åpent dem første 15 i andre omgang..... 0-0 til full tid, da sliter vi veldig......

 

Jeg kommer til å få fullstendig raserianfall om vi i dag får se van pisseroy (scum of the eart) juble som gal etter å ha satt inn avgjørende straffe halv syv i kveld........ :rolleyes: :unsure: :turtle: :blink: >:( :huh: :) :o

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Har, som mange andre innpå her, vondt i magen. Alle tror United vinner, men de er altfor selvsikre og tar sannsynligvis feil. Håper ikke vi kommer til å savne Henry :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

JADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. fy faen. 5-4 på straffer. selv om mange mener det er ufortjent så synes jeg at vi fortjente den. i netsen alle kampene vi har spilt mot Manshit de seneste årene, og hatt rett og slett dritdårlige dommere. Arsenal=THE BEST. must the show go on.

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

 

Selv om spillet var så som så. Så idag er LEHMANN stor

9404[/snapback]

 

 

Lehmann har holdt dette nivået lenge nå. Har dere ikke sett det? LEHMANN AVGJØR FA CUPEN FOR ARSENAL. Det er sannheten dere, gratulerer med dagen JENS!!

Link to comment
Share on other sites

Guest aFc :)

LEHMAN!! U are my hero! DETTA ER SÅ SINNSYKT DIGG! siste kamp og vi KNUSER (kremt) MANU! å vinner en tittel! DRITBRA arsenal

Link to comment
Share on other sites

GIFT DEG MED MEG JENS LEHMANN!

NÅ GRÅTER FERGUSON!

NÅ GRÅTER FERGUSON!

NÅ GRÅTER FERGUSON!

NÅ GRÅTER FERGUSON!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

WE BEAT MANURE, MANURE MANURE, WE ARE THE CHAMPIONS, THE CHAMPIONS, THE CHAMPIONS!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke annet enn å smile. Fy fa.. sånn flaks vi hadde idag. Hvis Drittsøvlene hadde vunnet så hadde man ikke kunnet si så mye på det. Tilogmed dommeren gjorde en god jobb.

 

Men på en slik dag , WHO CAREs if vi spilte shitty!

 

 

 

Bilder og rapport Fra Kings Cross i Trondheim blir å finne i neste gunners post (håper jeg)

Link to comment
Share on other sites

Det ble akkurat så for jævlig som jeg trodde.

 

Jeg gråt mine modige tårer da Paddy satte spikeren i kista! Banna jævla bein! Det bare ble sånn!

 

Seriøst; jeg kommer til å DØ sammen med det laget! Dette er ikke bra for en nærmere 50 år gammel mann.

 

S***** den seieren var viktig! Så inn i h******* viktig!

 

Kampen? Daylight robbery!!! Men scorer man ikke, så går det gjerne slik. United var spillemessig best. Uten tvil. Men Arsenal hadde to kolosser i dag; Jens og Senderos. De to reddet oss.

 

Jeg er fullstendig sluttkjørt, men herregud så inderlig herlig!

 

Og skal jeg, litt i seierens sødme, beskrive den perfekte seier over United, så må det være på denne måten. Outplayed for most of the game, defending like mad, and winning on penalties!!! Couldn`t be better!!! :) :D :D

 

Men, og dette er veldig seriøst, la oss være litt ydmyke i seierens sødme, United var det beste laget i dag, spillemessig.

 

But do we care? Do we fuck! We won the FA Cup!!!! :D :D :D

 

Chaz - Sinnsykt proud to be a Gooner!!!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...