Jump to content

Å fy f***!


Chaz

Recommended Posts

Da kampen ble blåst av stakk jeg til skogs. Jeg orker aldri å se straffespark-konkurranser. Heldigvis jevner seier og tap i slike konkurranser seg ut i lengden. Etter tap i Cupvinnerfinalen i 1980 og UEFA cup finalen i 2000 var det helt på sin plass at Arsenal vant sin første finale på straffespark. Så kan en selvsagt si at dette var robbery - helt enig i det - men det jevner seg vel ut dette og over et langt supporterliv!

 

Og plutselig er 2004/05 en jubelsesong - i hvert fall resultatmessig. Og Arsenal har ennå ikke tapt en FA Cup finale mot Man U. - derimot er alle semifinalene - 3 i alt - mot Man. U. tapt.

 

Flere finaler mot Man. U. ønskes!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg har sagt hvor glad jeg er andre steder, kan ikke beskrive det. Er bare helt sinnsykt glad og rørt. Jeg bare ELSKER dette laget SÅ mye. :lol: :wub:

 

Da jeg begynte å følge med på fotball, skjønte jeg ikke hvorfor folk brydde seg så mye!! Men helt siden den dagen jeg fikk banka litt(Masse) vett inn i skallen og begynte å holde med Arsenal, har jeg skjønt at det ikke er vanskelig å elske et lag. Nei....nå kom det litt tårer...hehe....SOM JEG ELSKER DETTE LAGET :D :shy: :) :wub:

 

NeVeR bEeN sO pRoUd Of AnYtHiNg.....PrOuD tO Be A gOoNeR :D

 

GRATULERER TIL ALLE GOONERE.... :lol:

 

Masse GledesKlemmer :D

Link to comment
Share on other sites

Guest devon

Men et spm som vi burde spørre oss selv er, hvorfor klarte ikke arsenal og prestere mer enn en ordnlig sjanse?

 

JAJA NÅ SKAL DET FEIRES AT ARSENAL HAR TATT OVER TRONENE, FRA MANU :lol: :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Var aldri i tvil. :lol:

 

Ubeskrivelig deilig, etter å ha blitt utspelt i 120 minutter. Skulle f*** meg vore i Cardiff eller N5 i kveld!

 

..forresten, United won fuck all!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig stort å vinne i dag og helt fortjent var det selvfølgelig også. Nå er det bare å suge på karamellen sommeren igjennom og begynne å glede seg til neste sesong.

 

All honør til laget og spesielt til Lehmann som gjorde sin suverent beste kamp for oss i dag.

 

Snakket forresten med en kompis som hadde overvært kampen på Gunnes Pub i dag. Stemningen rundt Highbury var kjempebra. Han hadde forresten vært innom nystadionet også, og kunne bekrefte at det så helt enormt ut. Utrolig var hans beskrivelse.

 

Så - DET ER BARE Å GLE SEG FREMOVER.

 

SKÅL !!!!

Link to comment
Share on other sites

Takk og pris for at dette marerittet er over! Straffesparkene var tortur av ypperste klasse. Ble faktisk så ”opphisset”, at jeg måtte legge meg ned i senga for å se Vieria banke inn den siste. Pulsen hadde nådd toppen. Dette er garantert ikke gode medisin for svake mennesker.

 

Nå starter rehabiliteringen av sjelen! :lol:

 

Gratulerer alle sammen!!

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å bli reddet av gong-gongen! Men utrolig deilig! Som Chaz er inne på må vi vel alle innrømme at dette var et klassisk ran, men på den annen side var dette den nest mest optimale måten å slå ManU på etter å utspille og knuse dem! Vi hadde flaks så det holdt, men for en gangs skyld fikk ManU smake sin egen medisin! Og enorm innsats av laget defensivt, og imponerende prestasjoner i straffekonken. Når laget først klarte å karre seg dit var det liksom ingen tvil lenger...! :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

 

forløsande, takk Lehmann for storspel. Og takk Arsenallaget for eit herleg samspel. Det er

difor dette at foppall kallast lagspel. Men n9o må eg køye... God natt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...