Jump to content

2019.02.14 BATE Borisov (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply
2 minutes ago, RP7 said:

Hvis du sikter til meg så har jeg ikke forsvart Wenger de siste årene. Jeg har heller ikke krevd Emerys avgang. Jeg forventer av en klubb som Arsenal at de har en tanke, en plan og en hvis grad av samhandling. Det har ikke Emery vist siden han kom. Kom gjerne med motargumenter, men ikke henvist til de 22 sjanglekampene tidligere i sesongen. Vi kunne like gjerne tapt mange av dem og det var ikke imponerende spill i mange av kampene.

Det vi ser i dag er rett og slett tragisk.

Dårlig stall eller ikke. Ingen lag fungerer uten system og kontinuitet. 

Hintet ikke til deg der, men du har tidligere nevnt OGS og United som eksempel. Ett lag som kom på 2 plass i ligaen ifjor. Såvidt jeg husker mener du vi ikke har dårligere tropp, her er jeg dønn uenig. Jeg mener troppen vår er ganske så elendig med noen få unntak. Derfor forventet jeg heller ikke stort denne sesongen og mener Emry må få endel vinduer for å vise hva han vil. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Emery vi har spilt 20 min i 2 omgang og vi skaper nada. Selv wenger hadde gjort grep etter 72 min. Der slo xhaxa samme ræva corner 2 gang på rad. Dette er verre en Østersund

Rettelse: emery gjorde grepet etter 69

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Emery vi har spilt 20 min i 2 omgang og vi skaper nada. Selv wenger hadde gjort grep etter 72 min. Der slo xhaxa samme ræva corner 2 gang på rad. Dette er verre en Østersund

Bytta jo nå i 68 min, nevnte xhaka også....

Link to comment
Share on other sites

Det vi ser i dag er resultatet av at  Wenger fikk lov til å holde på så lenge som han gjorde - samt en eier som ikke satser  penger på bedre spillere. Det vil ta mange vinduer å få oss opp på et nivå hvor vi blir et godt lag igjen. Et stabilt godt lag. I dag er det langt mellom de store kampene fra vår side. 

Hvor mange av våre spillere ville ha gått rett inn på lagene over oss i PL ??? Det er ikke mange og der ligger svaret på hvorfor vi havner utenfor det gode selskapet.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke Auba og Suarez på ? Om suarez er dårligere enn Iwobi i dag, så ser jeg faen ikke vitsen med å hente han...

Begynner å bli liten tvil, vi langt ifra det nivået vi en gang var...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Greit nok at vi har en dårlig stall, men Bate Borisov skal vi slå 100 av 100 ganger. 

Det burde vi med Østersund også..

Men ja, selvsagt skal vi slå Bate uansett lag/trener/baneforhold. Men det er altså ikke sikkert vi gjør...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Det burde vi med Østersund også..

Men ja, selvsagt skal vi slå Bate uansett lag/trener/baneforhold. Men det er altså ikke sikkert vi gjør...

Vi vant vel 3-0 borte, så da var i realiteten det avgjort før hjemmekampen. Men det er mye som burde vært annerledes. Hjelper ikke ha vinduer når vi ikke kan kjøpe spillere. De       Antatt beste spillere blir gitt bort og sitter foran tv-en hjemme. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Hintet ikke til deg der, men du har tidligere nevnt OGS og United som eksempel. Ett lag som kom på 2 plass i ligaen ifjor. Såvidt jeg husker mener du vi ikke har dårligere tropp, her er jeg dønn uenig. Jeg mener troppen vår er ganske så elendig med noen få unntak. Derfor forventet jeg heller ikke stort denne sesongen og mener Emry må få endel vinduer for å vise hva han vil. 

OGS er et meget godt eksempel på hva system og selvtillit gjør. Spillerne er de samme under OGS og JM. Samtidig ser det ut som samtlige spillere er byttet ut. Det er en ekstrem forskjell på veldig få uker. Hvorfor Emery da ikke har klart å sette preg på Arsenal på alle disse mnd kan ikke forklares med at han trenger tid  

Troppen til Arsenal er ikke dårligere enn United sin. Setter du opp toppet lag spiller for spiller er det ikke mye som skiller. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Gunners68 said:

Det er faen meg stor forskjell på de to lagene RP7. Hvor mange av våre spillere hadde fått plass på United  ?

Bellerin- Young?

Sokratis- Bailly?

Kola- Shaw?

Kosc- Lindelöv?

Torreira- Herrera?

Ramsey- Matic?

Özil- Martial?

Laca- Lindgaard?

Auba- Lukaku?

De enste som jeg anser som bedre er de Gea, Pogba og Rashford. 

Dette er blandt førstevalgene. Se på benkene; er de neste 10 hos United bedre enn de neste 10 hos Arsenal?

Forskjellene er marginale.

Dette handler om system, struktur, selvtillit og tro på prosjektet. De andre spillerne vet hva Özil og Ramsey er gode for. Når to så markante spillere sparker i sanden og faller sammen så er det stor sannsynlighet for at de andre begynner å tvile også. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Bellerin- Young?

Sokratis- Bailly?

Kola- Shaw?

Kosc- Lindelöv?

Torreira- Herrera?

Ramsey- Matic?

Özil- Martial?

Laca- Lindgaard?

Auba- Lukaku?

De enste som jeg anser som bedre er de Gea, Pogba og Rashford. 

Dette er blandt førstevalgene. Se på benkene; er de neste 10 hos United bedre enn de neste 10 hos Arsenal?

Forskjellene er marginale 

Eneste spillerne JEG tror OGS hadde tatt fra Arsenal er: Torreira og Auba. Resten hadde ikke vært i nærheten av a laget. Men det er nå det jeg tror. Du må gjerne mene at vi har en like bra eller bedre tropp.

 

Link to comment
Share on other sites

Wenger spilte med ungutter og klarte seg greit mot publag som dette. Emery topper og blir utklassa taktisk og vi spiller knapt gode kamper lengre. NEI savner ikke Wenger men Emery du arva et konkursbo men dette holder ikke. 

Verste tapet i dette århundret. Flaut. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...