Jump to content

2018.11.03 Liverpool (H)


Polljen

Recommended Posts

2 minutes ago, Pirès#7 said:

Enig Marius, få det vekk. Og norske liverpoolsupportere er helt utrolig irriterende.

Påfallende at det har vært slik hele sesongen med gjeste brukere mens først når vi møter Liverpool så kommer trolla frem. Man er seg selv lik, de snakker om. Ynwa og alt dette, men egentlig er de fremdeles værre enn United fansen. 

 

Ja ta det til dere troll! 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Heldigvis slipper jeg å se trynet på Pool supporterne mandag hovere på jobben -  når Pool har vunnet så ser de ut som en treåring som har fått en skje og et 5 liters spann med is. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Veldig fornøyd med din oppsummering Polljen. Vi fremstod som et lag og lot ikke Pool pisse på oss. Endelig ser vi begynnelsen på noe som kan bli veldig bra. Innsats over hele linjen. Minuset i dag var kanskje Mikki - men han blir erstattet av Iwobi fra start i neste. Iwobi har blitt en helt ny mann etter at Emery tok over laget. 

Elsker å se en engasjert manager på sidelinjen. Det smitter på hele laget og tribunene - så jeg vil heller ikke hause dette opp på lik linje med deg Polljen - men vi skulle ha hatt en mann som Emery for lenge siden.

 

Jeg ser at Mikki blir "disset" på enkelte tabloide siter på nettet, men jeg synes ikke han var dårlig i dag. Greit nok han kan og bør vise seg enda bedre, og han var på langt nær vår beste spiller i dag, men han stod på og jobbet livskiten ut av seg akkurat som resten av laget. Personlig så hadde jeg sett at det var Iwobi som startet kampen, men når laget ble som det ble så ser jeg ingen grunn til nå komme med noen negativt om Mikki. Han var en viktig del av et særdeles godt fungerende lag i dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunner 76

Dette var virkelig bra av gutta og godt og se at de besto testen mot et av de beste lagene i ligaen, ikke tilfeldig at vi er med i toppen.

Jeg elsker og ha en sjef på linja som skriker og kjefter vs Wengers bare sure steinansikt.    Dette kommer til og bli virkelig bra, i Mai 2020 står vi som ligamestere igjen! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Guest Gunner 76 said:

Dette var virkelig bra av gutta og godt og se at de besto testen mot et av de beste lagene i ligaen, ikke tilfeldig at vi er med i toppen.

Jeg elsker og ha en sjef på linja som skriker og kjefter vs Wengers bare sure steinansikt.    Dette kommer til og bli virkelig bra, i Mai 2020 står vi som ligamestere igjen! 

Synes ikke Unai kjefter, men han forklarer - og det liker jeg svært godt

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Guest Liverpool-guten said:

Fy flate så hårsåre dere er da! Jeg forventet mer av dere...

Hva har jeg gjort?

1. Hatt forhåpninger om at laget mitt vinner med mange mål

2. Påpekt at vi ble snytt for mål (Som er korrekt)

3. Påpekt at dere er heldige som stikker av med 1 poeng (Noe som igjen er korrekt når man ser på sjansene Liverpool skaper og leder 1-0 når 80 minutter er spilt)

Så skriker dere om troll bare fordi dere er uenige, og denne Marius tar virkelig frem hatet i seg ?

--

For å kommentere Arsenal så var de gode idag, har kommet langt på vei med ny manager.

Hilsen Liverpool-guten

Punkt 1. Helt greit av deg.
Punkt 2. Hvis man skal tas seriøst så må man ikke bare påpeke ett enkelttilfelle som passer ens eget syn. Jeg leser på engelsk media at de mener Arsenal sannsynligvis burde hatt en straffe (personlig er jeg usikker). Liverpool burde også avsluttet kampen med 10 mann, eller er du uenig i dette?
Punkt 3. Som jeg har nevnt så var dette en marginenes kamp. Begge lagene kunne ha stukket av med seieren.
Punkt 4. (der du nevner Marius) De fleste supportere (uavhengig av lag), med unntak av supportere fra Pool, vil påstå at Liverpoolsupportere er noe av det verste de opplever når det gjelder engelsk fotball, og da gjelder det hovedsaklig i dagliglivet utenfor forum og nett, og jeg kan så absolutt si meg enig i dette punktet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Pool vinner pga at et løper mer men Emery sitt lag løp mer. Wenger har krepert og vi har tapt 3-0. Jeg er stolt selv på 1-1. Gi han 2 år til og vi vinner PL. Selv øzil løp selv om han var søppel idag. Det er Kudos?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Iwobi er bedre Polljen ? Totalt sett er vi veldig fornøyd med laget begge to Poljen og alle gjorde sitt for å bidra. Vi var redd for at forsvaret skulle svikte igjen, men det gjorde de ikke. Det er ting på gang i Arsenal. Om vi vinner Pl eller når topp 4 vet jeg ikke. har tvilt veldig på det. Fortsetter de som idag så er mye mulig. Det er ikke bare på banen det skjer. Det er  nå også langt bedre liv  på tribunene enn på mange år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fremdeles langt fra å tro at vi har sjansen på topp to denne sesongen, men jeg skal innrømme at jeg ikke lenger avskriver muligheten for at vi kan klare en CL-plass (topp fire) når sesongen er over i mai. Dette betinger dog at det vi så i dag fra våre spillere blir regelen og ikke bare unntaket når det gjelder innsats og konsentrasjon. 

Balltap vil man alltid oppleve, feil vil alltid skje, men ser man dagens kamp i forhold til noen av de siste (vinnende) kampene så var det bare en brøkdel av feil i dag sett i forhold til kampene mot "dårligere" lag.

Du nevner forsvaret. Bellerin, Mustafi og Holding var solide i dag, sett i motsetning til flere av de foregående kampene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunner 76
15 minutes ago, Guest Sas2002 said:

Pool vinner pga at et løper mer men Emery sitt lag løp mer. Wenger har krepert og vi har tapt 3-0. Jeg er stolt selv på 1-1. Gi han 2 år til og vi vinner PL. Selv øzil løp selv om han var søppel idag. Det er Kudos?

Han trenger ikke 2 år til, neste sesong er VI VINNERE!!!!!!

Vi har en kommende storkeeper.

Ligaens beste spissduo.

En krigersk midtbane. 

Neste år er forsvaret vårt stabilisert.

?

?

?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Guest Liverpool-guten said:

1. Takk

2. Både Arsenal og Liverpool skulle hatt straffe (Dersom dommeren skal legge seg på den linjen) At man blir snytt for en scoring tidlig i en kamp som denne er et stort moment, og er absolutt verdt å nevne. Det er ikke noe useriøst med å nevne det. Kom igjen da...

3. Arsenal var gode, men Liverpool hadde de største sjansene. Man kan ikke benekte dette faktum. Marginer så absolutt, at Arsenal ikke slapp inn flere. Uttellingen hos Liverpool var svært dårlig tatt sjansene i betraktning.

4. Så fordi denne Marius har hatt vonde opplevelser med Liverpool-fans IRL, så skal det gå ut over alle Liverpool-fans, og han skal altså kunne ta seg den rettigheten av å kalle andre Liverpool-supportere troll fordi han er uenig med dem?  

Hilsen Liverpool-guten

 

Punkt 2. Hvis du mener det annullerte offsidemålet i starten av kampen, så mener jeg at det var en korrekt annullering. Hvis du mener en annen situasjon så klarer jeg ikke nå å huske andre tilfeller.

Punkt 3. Ja Liverpool hadde de/den største sjansen som ikke gikk i mål. Men i min verden så teller sånt lite når det gjelder hvem som "fortjener" å vinne. Og dette er et argument som jeg også har brukt flere ganger her på forumet når noen mener at Arsenal fortjente å vinne p.g.a. store sjanser. Mål er det som teller, og alt annet enn feildømming av dommer er uinteressant i denne sammenheng!!!!!

Punkt 4. Nei det er ikke bare Marius som har hatt "vonde" opplevelser med Liverpoolfans. Hvis du leser det foregående svaret mitt så er det en oppfatning blant mange supportere (også meg inkludert)at Liverpool har noen av de uappetittelige fansen her i norge. Det betyr ikke at alle Liverpoolfans er slik, flertallet er selvsagt sannsynligvis kjernekarer. Men hvis man møter en "irriterende" norsk fotballfan (for et engelsk lag) så er sannsynligheten stor for at han er en Pool-fans.

Og med det så avslutter jeg denne diskusjonen for min del. Ha en forsatt god helg!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Guest Liverpool-guten said:

1. Takk

2. Både Arsenal og Liverpool skulle hatt straffe (Dersom dommeren skal legge seg på den linjen) At man blir snytt for en scoring tidlig i en kamp som denne er et stort moment, og er absolutt verdt å nevne. Det er ikke noe useriøst med å nevne det. Kom igjen da...

3. Arsenal var gode, men Liverpool hadde de største sjansene. Man kan ikke benekte dette faktum. Marginer så absolutt, at Arsenal ikke slapp inn flere. Uttellingen hos Liverpool var svært dårlig tatt sjansene i betraktning.

4. Så fordi denne Marius har hatt vonde opplevelser med Liverpool-fans IRL, så skal det gå ut over alle Liverpool-fans, og han skal altså kunne ta seg den rettigheten av å kalle andre Liverpool-supportere troll fordi han er uenig med dem?  

Hilsen Liverpool-guten

 

At du må inn på ett motstanders lag forum for å få utløp for dine skriveevner (om de kan kalles det) sier vel det meste om deg? Du fremstod som en idiot og fortsatte med idiotien din. Om du ønsker å diskutere dette med medsupportere så gå til kopforum om du i det hele tatt har medlemskap i klubben du liker. 

 

I det ekte liv har jeg både useriøse og lidenskapelige Liverpool supportere. De går ikke inn på ett forum til motstander for å trolle. Troll har du idag vært definisjonen på. Og personlig regner jeg med det er siste gang du skriver her, hvis ikke er det siste gang jeg gjør det...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Ja , det var en kamp i definitivt rett retning. Nå er det ikke lenger mulig å si at vi bare tar poeng mot de " svake " lagene. Nå har gutta lagt listen høyere selv. De har alle muligheter og viser langt bedre takter enn vi har vært vant til på lange tider. Det er helt tydelig at manageren har satt sitt preg på dette. Det er liv på kalk linjen ?

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det er på tide å innse at Arsenal kan matche hvem som helst? Jeg står ved mitt tips om at vi kommer på annen plass etter City, men med litt flaks så vinner vi hele sulamitten.

 

Uavgjort er et greit resultat i dag, men vårt lag fikk for alvor vist at vi er helt der oppe. Hvis noen av spillerne tvilte før kampen, så bør all tvil være borte nå. Jeg forventet at vi blir bedre og bedre. Forsvaret vårt levert godt i dag, bedre nn på lenge. Målet i mot får Leno ta på sin kappe.

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool-guten
7 minutes ago, Marius- said:

At du må inn på ett motstanders lag forum for å få utløp for dine skriveevner (om de kan kalles det) sier vel det meste om deg? Du fremstod som en idiot og fortsatte med idiotien din. Om du ønsker å diskutere dette med medsupportere så gå til kopforum om du i det hele tatt har medlemskap i klubben du liker. 

 

I det ekte liv har jeg både useriøse og lidenskapelige Liverpool supportere. De går ikke inn på ett forum til motstander for å trolle. Troll har du idag vært definisjonen på. Og personlig regner jeg med det er siste gang du skriver her, hvis ikke er det siste gang jeg gjør det...

Så nå rakker du ned på skrive-evnene mine, forteller meg at jeg fremstår som en idiot og at jeg fortsetter med idioti. Hvorfor? 

På hvilken måte har jeg gått inn her for å "trolle" Kan du fortelle meg din definisjon av hva det er som gjør at du oppfatter meg som "troll"?

Hilsen Liverpool-guten

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool-guten
15 minutes ago, Polljen said:

Punkt 4. Nei det er ikke bare Marius som har hatt "vonde" opplevelser med Liverpoolfans. Hvis du leser det foregående svaret mitt så er det en oppfatning blant mange supportere (også meg inkludert)at Liverpool har noen av de uappetittelige fansen her i norge. Det betyr ikke at alle Liverpoolfans er slik, flertallet er selvsagt sannsynligvis kjernekarer. Men hvis man møter en "irriterende" norsk fotballfan (for et engelsk lag) så er sannsynligheten stor for at han er en Pool-fans.

Og med det så avslutter jeg denne diskusjonen for min del. Ha en forsatt god helg!

Punkt 4. Dine og Marius tidligere opplevelser er uinteressante for folket her. Det jeg lurer på er om du synes det er greit at en Arsenal-fan "dømmer" et annet lags fan automatisk som "troll" fordi man er uenig? Det er jo nettopp det Marius gjør. Hos han virker det som om jeg er "troll" bare fordi jeg er her, på deres forum. Ganske latterlig spør du meg.

Ha en flott helg du også. Dere kan være stolte av Arsenal idag. ?

Hilsen Liverpool-guten

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

jeg antar at fans fra alle andre lag ønskes velkommen med åpne armer på Kopforum ? han har fått sagt sitt i kveld og det er vel ikke lenger nødvendig å kommentere hans innlegg.  Så sier vi god natt til han.

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool-guten

Du skal ha det du Gunners68, du har hvertfall ikke vært en tulling mot meg. Du er kanskje uenig med meg i noe men du forholder deg rolig, på samme måte som Polljen, respekt. Det må være lov å få dele sine meninger uten å bli kalt alt mulig.

Jeg hadde med glede sett at flere lags fans kunne kommentert på Kopforum! Det hadde vært utrolig befriende med flere supporteres inntrykk på det forumet. 

God natt til deg også. 

Hilsen Liverpool-guten

Link to comment
Share on other sites

Det er vel kanskje et par stykker som burde fått tyn i dag ? Vi vant riktig nok ikke, men muligheten var så absolutt til stede. Så vi kan vel trygt si at noen dystre spådommer slo ikke helt til ?

Skal ikke skru forventningene i taket, men vi er på rett vei.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...