Polljen Posted October 29, 2018 Report Share Posted October 29, 2018 Arsenal v Blackpool Onsdag 31. oktober 2018, 20:45. Emirates StadiumCarabao Cup, 4. runde Kampen vises live på Viasport 3 / Viaplay Bellerin måtte gå av mot CP p.g.a. muskelsmerter og jeg antar at han er uaktuell mot Blackpool. Jeg ser heller ingen grunn til å ta sjanser med spillere som Monreal og Kolasinac i denne kampen. AMN, som ikke var i troppen mot CP, står ikke nevnt på skadelisten så hvis han ikke har andre problemer så bør dette være en utmerket mulighet til kamptrening. Jeg vil også spare viktige spillere som f.eks. Sokratis til kampen mot Pool. Når det gjelder laget ellers så er jeg inneforstått med at Emery tar alle turneringene på alvor, selv om jeg helst skulle sett et B-preget lag på onsdag, så jeg vil forsøke å sette opp et lag som jeg anser som en realistisk blanding mellom ungt og erfarent. Vår motstander Blackpool ligger midt på tabellen i League One (nivå tre i England) og har i sine fem siste kamper to seire, en uavgjort og to tap. Mitt forslag til lag mot Blackpool (det blir en del alternative spillere på noen av posisjonene): Cech Lichtsteiner - Mustafi - Holding - AMN /Jenkinson Elneny - Guendouzi / Willock Smith Rowe - Ramsey - Mkitaryan Welbeck /Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Det laget du har satt opp virker fornuftig. God blanding av rutine og unge fremadstormende gutter. Tviler sterkt på at Jenkinson får VB, tror Monreal fort kan bli brukt der. Tror også Lacazette starter. Men vi får se. Uansett må det være lov å forvente seier Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Trur det blir noko sånt, og det bør holde: Cech Lichtsteiner - Mustafi - Holding - Monreal Xhaka - Guendouzi Smith Rowe - Ramsey - Mkhitaryan Welbeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Oppdatering av skadesituasjonen: Monreal og Kolasinac, "minor right hamstring", blir vurdert i forkant av kampen mot Blackpool. Bellerin, venstre lår. Spiller ikke mot Blackpool, blir vurdert i forkant av kampen mot Liverpool på lørdag. Elneny, venstre lår. Forventet tilbake i full trening om to uker. Koscielny, "reparert" akilles, blir forsiktig integrert tilbake til full trening. Mavropanos, lyskeskade, tilbake i full trening i løpet av november. ------------------ Når det gjelder Monreal og Kolasinac så bør de etter min mening IKKE spille mot Blackburn så lenge de må vurderes helt inn mot kampen. Det er ingen grunn til å ta sjanser med viktige spillere i en mindre viktig turnering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Med utgangspunkt i dette laguttaket så antar jeg at Holding "hviles" for å spille sammen med Sokratis i midtforsvaret mot Pool på lørdag. Spennende å se en ny ung spiller i laget også å få AMN på banen igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Dette er mer b-preget enn forventet. Jeg gleder meg til å se Jenkinson igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Bare å sende en link for de som finner en bra en.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 9 minutes ago, Innbytterbenken said: Bare å sende en link for de som finner en bra en.... Jeg som har Canal digital Kabel-tv får inn kampen på kanalvalg 41 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 2 minutes ago, Ben Elfen said: Jeg som har Canal digital Kabel-tv får inn kampen på kanalvalg 41 Utrolig fett å høre.... hilsen Get-kunde PS tar t-banen ut til Mortensrud og får med meg 2. omgangen hos deg jeg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Man får bra betalt for innsats Mikki. Bra gjenvinning det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 http://ripple.is/football/3885-arsenal-vs-blackpool Decent link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 6 minutes ago, Innbytterbenken said: Utrolig fett å høre.... hilsen Get-kunde PS tar t-banen ut til Mortensrud og får med meg 2. omgangen hos deg jeg.... Velkommen er du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Rart mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Da er vi i gang folkens ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 3 minutes ago, elx said: Rart mål Flott mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 1 minute ago, Ben Elfen said: Flott mål Så rart ut først, helt til jeg så hva som faktisk skjedde. Fin pasning og bra løp av Stephan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Blir snart topp scorer den guttungen der ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Dessverre to korrekte gule kort. "Håret" er da uaktuell mot Pool på lørdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Skulle ikke være nødvendig å slippe Blackpool inn i denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 10 minutes ago, Polljen said: Dessverre to korrekte gule kort. "Håret" er da uaktuell mot Pool på lørdag Synd, men han hadde neppe fått en startplass. Ututinert å få to gule mot Blackpool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Just now, Ben Elfen said: Synd, men han hadde neppe fått en startplass. Ututinert å få to gule mot Blackpool Enig i at han ikke ville startet, men det hadde vært greit å ha han på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Just now, Polljen said: Enig i at han ikke ville startet, men det hadde vært greit å ha han på benken. Uten tvil. Cech har forresten vært forferdelig i dag. På bærtur på minst to cornere ( ene ble headet i tverrliggeren). Og griseflaks nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 31, 2018 Author Report Share Posted October 31, 2018 Cech har vel ikke direkte vist at han truer Leno som førstevalg i mål pr. dato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Han er ikke i nærheten av å være første valget i mål , Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.