Jump to content

Emery, signeringer og spillertyper


Guest borcheninho

Recommended Posts

Ansatt igår, men hele strukturen i Arsenal er nå at sittende manager ikke skal styre med de tingene. Dette har vært slik siden nye modellen ble innført, så pek mot klubben da. Emery kommer med ønsker, men forhandler ikke...

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg blir oppriktig bekymret når jeg følger med på klubben om dagen. Kos ser ut til å brenne alle bruer, mens vi bruker over halve overgangsvinduet på å forhandle med en 18-år gammel stopper med 19 a-kamper i League 1. Klubben skriker etter stoppere, og dette er måten vi bruker tiden på. Nei og nei.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ulfagrafr said:

Ble ikke han ansatt i går? 

Jepp. Noen er bare litt vel utålmodige.

På første dag på jobb skaffer jeg med stiftemaskin og sånt, som jeg aldri bruker allikevel. Deretter begynner det aller viktigste oppdraget, nemlig å finne den mest behagelige dassen på hele kontoret. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Jeg må si jeg blir oppriktig bekymret når jeg følger med på klubben om dagen. Kos ser ut til å brenne alle bruer, mens vi bruker over halve overgangsvinduet på å forhandle med en 18-år gammel stopper med 19 a-kamper i League 1. Klubben skriker etter stoppere, og dette er måten vi bruker tiden på. Nei og nei.

En 18 år gammel supertalent, som betales ned i rater og knapt påvirker årets overgangsbudsjett. Ser ikke helt problemet med det. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

En 18 år gammel supertalent, som betales ned i rater og knapt påvirker årets overgangsbudsjett. Ser ikke helt problemet med det. 

Isolert sett ser det ut som en svært fornuftig handel. Prisen er rimelig, og han vil få verdifull erfaring ved å bli lånt tilbake. En langsiktig og fornuftig handel. MEN, vi slapp inn 51 mål i fjor. Førstevalgene har ikke prestert. Da mener jeg at klubben må prioritere. Vi har begrenset med tid og penger. Da må vi tillate oss å tenke noe mer kortsiktig. Ideelt sett får man til både kortsiktige og langsiktige investering, i ett og samme vindu. Det har jeg ikke tiltro til at klubben får til. Derav min bekymring for at klubben prioriterer feil.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...