Jump to content

Profilnavn


Innbytterbenken

Recommended Posts

3 hours ago, Arsenalboy93 said:

Jeg har vært i kontakt med internettansvarlig for å få ordnet opp i dette. Han er for øyeblikket på ferie og vil se på det så fort han er tilbake.

 

 

Internettansvarlig prioriterer feil. Brukernavn først, ferie etterpå ?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, Ben Elfen said:

Er det forresten noen her som kjenner @Tusmo og @AnabOle privat? Skulle gjerne ha hatt de tilbake på forumet

 

be

Jeg tror Anabole er en sportsjournalist nå. Han begynte å jobbe for tv2 for lenge siden. Det passer seg nok dårlig å være debattant for er fansforum mht jobben hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 hour ago, AnabOle said:

Hahaha! Sportsjournalist hadde ikke vært meg i mot, men det stemmer dessverre ikke! Facebook har erstattet forumet for min del, selv om det hender at jeg er innom og leser litt! Tusmo mener han har blitt for gammel til å være på forumet ?

Velkommen er du i alle fall. Få med Tusmo også. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AnabOle said:

Hahaha! Sportsjournalist hadde ikke vært meg i mot, men det stemmer dessverre ikke! Facebook har erstattet forumet for min del, selv om det hender at jeg er innom og leser litt! Tusmo mener han har blitt for gammel til å være på forumet ?

Merkelig. Jeg som sjeldent eller aldri tar feil...

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2018 at 6:12 PM, Tapapa said:

Jeg tror Anabole er en sportsjournalist nå. Han begynte å jobbe for tv2 for lenge siden. Det passer seg nok dårlig å være debattant for er fansforum mht jobben hans.

Hei igjen!

Tittet innom her, og så plutselig at jeg var nevnt. Hyggelig at noen husker på en krok ;)

AnabOle er ikke sportsjournalist, og har ikke arbeidet i TV2(Tipper du tenkte på Sander Smørdal a.k.a. Paddy). I likhet med meg er AnabOle utdannet lærer. Vi begynte på forumet tidlig i tjueårene, og nå nærmer vi oss de førti. Vi er begge familiserte, og det er nok litt av grunnen til at vi ikke er aktive her lengre. Vi meldes som regel når det er kamp, men ellers er det ikke så ofte vi omgås lengre. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tusmo said:

Hei igjen!

Tittet innom her, og så plutselig at jeg var nevnt. Hyggelig at noen husker på en krok ;)

AnabOle er ikke sportsjournalist, og har ikke arbeidet i TV2(Tipper du tenkte på Sander Smørdal a.k.a. Paddy). I likhet med meg er AnabOle utdannet lærer. Vi begynte på forumet tidlig i tjueårene, og nå nærmer vi oss de førti. Vi er begge familiserte, og det er nok litt av grunnen til at vi ikke er aktive her lengre. Vi meldes som regel når det er kamp, men ellers er det ikke så ofte vi omgås lengre.  

Æsj, jeg husket det egentlig. Trengte bare en liten påminnelse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...