Guest Ruben_The_Gooner Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Hvilke lag foruten Arsenal liker dere? Jeg liker Real Madrid, Barcelona, Celtic og Rangers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 *LOL*. *ROFL* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Du heier ikke på disse også da: Man u Vålerenga RBK Start Lillestrøm Brasil Chelskjij liverpool milan juve er det fler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Heier forresten også på laget fra skogene, KIL Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 jeg heier på Milan, Barcelona, Lyon, Monaco, Betis og selvfølgelig Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Hvilke lag foruten Arsenal liker dere? Jeg liker Real Madrid, Barcelona, Celtic og Rangers. 9057[/snapback] du liker jo erkerivaler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Du har ikke et godt øye til Tottenham også da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Jeg liker ARSENAL, Barcelona, Stoke City, Viking & Brann! Sorry at jeg heier på så mange da, men jeg heier egentli ikke på de, bare liker dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Heier forresten også på laget fra skogene, KIL 9065[/snapback] Artig da glimt-kil møttes i kvaliken! men vi ble nok for sterke til slutt. Satser på å ikke få et reprise møte etter sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Bare ett lag i mitt hjerte..........ARSENAL for alle penga:) Hallo! Dere som holder med Barcelona, Real Madrid, milan osv i tillegg. våkn opp!! Er nødt for å bestemme dere for et lag(toppen to lag!), går ikke an å heije på alle som spiller CL...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr. Arsenal Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Helt latterlig å holde med 5-6lag. Arsenal er mitt eneste lag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Nja. Arsenal er favoritt-laget mitt, men følger også med på Norwich, Millwall, Villarreal, Atalanta og Wigan. Veldig fornøyd med at de rykket opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Heier forresten også på laget fra skogene, KIL 9065[/snapback] Artig da glimt-kil møttes i kvaliken! men vi ble nok for sterke til slutt. Satser på å ikke få et reprise møte etter sesongen 9091[/snapback] Vi trenger ikke møte dere, for vi rykker rett opp, dere rett ned! Men vi slo dere på gjemselund.. arti når vi kasta kaffekopper på dere samene som var så stille Og haddde det ikke vært for speakeren på samemyra. hadde 300 KIL supportere vinni tribuna mot 2000 B/G supportere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Nja. Arsenal er favoritt-laget mitt, men følger også med på Norwich, Millwall, Villarreal, Atalanta og Wigan. Veldig fornøyd med at de rykket opp! 9120[/snapback] ja, Wigan kan bli spennende å følge i PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A25 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Arsenal,Tromsdalen og Tromsø. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 For meg går det bare an å holde med et lag...ARSENAL, men følger med SIF i 3. divisjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Arsenal Football Club Lillestrøm "Bedriftslaget" som jeg spiller på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Holdt med en del ulike lag før, mellom andre var Fiorentina en av favorittene. Da vi ble trukket mot dem i e-cup, så måtte jeg kutte dem ut. Har egentlig bare ett lag jeg skikkelig støtter nå for tiden og det er the gunners. Molde er jo det lokale fotballaget for meg, så derfor føler jeg en "plikt" til å få med meg hvordan det går med dem, men det er ikke noe stort engasjement fra min side. At jeg har bodd på sunnmøre i fem år er sikkert en av årsakene. I Skottland har jeg et godt øye til Forfar Athletics nede i divisjonene, men det e kun basert på cm spilling. Følger ikke så mye med dem at det gjør noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Jeg har kun Arsenal som FAVORITTLAG men har også sympati for Hansa Rostock og Hamarkameratene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 I tillegg til ARSENAL liker jeg Barcelona og Start Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Kun ARSENAL for meg og FY F det er mere nok for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Jeg liker å følge resultatene til Tottenham relativt nøye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jazzmakrellen Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Jeg liker å følge resultatene til Tottenham relativt nøye. 9938[/snapback] AHA!!! EN muldvarp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 ARSENAL! fulgt av: Barcelona og Juventus Men eneste jeg følger med er: Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Hvilke lag foruten Arsenal liker dere? Jeg liker Real Madrid, Barcelona, Celtic og Rangers. 9057[/snapback] du liker jo erkerivaler. 9068[/snapback] Jeg bare sympåatiserer med lag som spiller konge fotball. Jeg elsker for eksempel Arsenal mye mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.