Jump to content

Favorittlag..?


Guest Ruben_The_Gooner

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply
Guest Young Gun
Heier forresten også på laget fra skogene, KIL ;)

9065[/snapback]

Artig da glimt-kil møttes i kvaliken! men vi ble nok for sterke til slutt. Satser på å ikke få et reprise møte etter sesongen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bare ett lag i mitt hjerte..........ARSENAL for alle penga:)

 

Hallo! Dere som holder med Barcelona, Real Madrid, milan osv i tillegg. våkn opp!! Er nødt for å bestemme dere for et lag(toppen to lag!), går ikke an å heije på alle som spiller CL......

Link to comment
Share on other sites

Heier forresten også på laget fra skogene, KIL :lol:

9065[/snapback]

Artig da glimt-kil møttes i kvaliken! men vi ble nok for sterke til slutt. Satser på å ikke få et reprise møte etter sesongen ;)

9091[/snapback]

Vi trenger ikke møte dere, for vi rykker rett opp, dere rett ned! :P

Men vi slo dere på gjemselund.. arti når vi kasta kaffekopper på dere samene som var så stille ;)

Og haddde det ikke vært for speakeren på samemyra. hadde 300 KIL supportere vinni tribuna mot 2000 B/G supportere! :D

Link to comment
Share on other sites

Holdt med en del ulike lag før, mellom andre var Fiorentina en av favorittene. Da vi ble trukket mot dem i e-cup, så måtte jeg kutte dem ut. Har egentlig bare ett lag jeg skikkelig støtter nå for tiden og det er the gunners. Molde er jo det lokale fotballaget for meg, så derfor føler jeg en "plikt" til å få med meg hvordan det går med dem, men det er ikke noe stort engasjement fra min side. At jeg har bodd på sunnmøre i fem år er sikkert en av årsakene. I Skottland har jeg et godt øye til Forfar Athletics nede i divisjonene, men det e kun basert på cm spilling. Følger ikke så mye med dem at det gjør noe.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Hvilke lag foruten Arsenal liker dere?

 

Jeg liker Real Madrid, Barcelona, Celtic og Rangers.

9057[/snapback]

 

du liker jo erkerivaler.

9068[/snapback]

 

Jeg bare sympåatiserer med lag som spiller konge fotball. Jeg elsker for eksempel Arsenal mye mer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...