Jump to content

Favorittlag..?


Guest Ruben_The_Gooner

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply
Klubblag

Arsenal og Juventus på lik linje

Fulgt av:

IK Start og IK Våg

 

Landslag

Italia

Frankrike

Nederland

Irak

Norge

 

B) :D :huh:

10681[/snapback]

 

På lik linje? går det ann da?

Følger du like mye med Juve som Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er "latterlig" å like Milan, Juventus, Real Madrid, Barcelona, Rangers, Celtic .... Det vil si det samme som å likemed de lagene som vinner.Det må være kjedelig å like flere lag i samme serie.Dere holdt vel med United og Solskjær på nittitallet.....

 

Du velger ikke klubben,men klubben velger deg!!!!

 

 

 

Arsenal 4ever!!!

Link to comment
Share on other sites

1. Arsenal

2. Viking!!!

3. Start(mest fordi de holder til i nabobyen)

12336[/snapback]

 

Går det ann å heie på både Start og Viking?? I tilfelle må du være fra oljebyen.

12405[/snapback]

 

Ja, går an det. Men les det som står i parentes bak Start...

Viking er det laget i Norge som jeg holder mest med, men Start kommer i andre rekke bak der, fordi jeg bor i nabobyen, og det er lettere å komme seg til Kristiansand fra Lillesand enn Stavanger....

Link to comment
Share on other sites

1. Arsenal

2. Viking!!!

3. Start(mest fordi de holder til i nabobyen)

12336[/snapback]

 

Går det ann å heie på både Start og Viking?? I tilfelle må du være fra oljebyen.

12405[/snapback]

 

Ja, går an det. Men les det som står i parentes bak Start...

Viking er det laget i Norge som jeg holder mest med, men Start kommer i andre rekke bak der, fordi jeg bor i nabobyen, og det er lettere å komme seg til Kristiansand fra Lillesand enn Stavanger....

12828[/snapback]

 

Så hvorfor heier du på Viking da?

Uansett så heier man ikke på både Viking og Start. Viking er jo det nærmeste Start kommer en ærkefiende.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Arsenal og Rbk for meg :angry: .

Har mange lag i Europa jeg følger med, f.eks: Bayern München, Barcelona, AC Milan og Dinamo Kiev.

Men Arsenal er aller best!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest tretten06

Tror ikke alle her har skjønt tråden; Favorittlag står det. Ikke "Hvilke lag følger du med?" Jeg og sjekker resultater fra inn og utland, men har bar to favoritt lag. To klubber som, når jeg vet de spiller om ettermiddagen, gjør meg nervøs for resultatet til. Hvis drakter jeg er stolt over å ikle meg.

 

Sånn tolker ihvertfall begrepet "Favorittlag".

 

Så spørsmålet "Hva er mine favorittlag?"

 

- Arsenal og Brann. B) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1. Arsenal

2. Viking!!!

3. Start(mest fordi de holder til i nabobyen)

12336[/snapback]

 

Går det ann å heie på både Start og Viking?? I tilfelle må du være fra oljebyen.

12405[/snapback]

 

Ja, går an det. Men les det som står i parentes bak Start...

Viking er det laget i Norge som jeg holder mest med, men Start kommer i andre rekke bak der, fordi jeg bor i nabobyen, og det er lettere å komme seg til Kristiansand fra Lillesand enn Stavanger....

12828[/snapback]

 

Så hvorfor heier du på Viking da?

Uansett så heier man ikke på både Viking og Start. Viking er jo det nærmeste Start kommer en ærkefiende.

12886[/snapback]

 

Viking er laget fordi jeg liker spillestilen deres, og fordi Kopteff er favorittspilleren min i TL

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Her er det:

 

1. Arsenal

2. Delt andre plass med Barcelona og Strømsgodset(fordi Drammen er hjembyen min)

3. Brann

4. AC Milan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg liker ARSENAL, Barcelona, Stoke City, Viking & Brann! :blink:

 

Sorry at jeg heier på så mange da, men jeg heier egentli ikke på de, bare liker dem! :blink:  :)

9081[/snapback]

 

Ok, så nå "bare liker" du Arsenal - du heier ikke på dem? Forvirrende dette... det du mener er at du egentlig ikke er så ille fortballinteressert, men bare ser på når du kjeder deg, eller noe slikt???

Link to comment
Share on other sites

Selv er det klubbene Arsenal og FFK som har valgt meg som hengiven supporter.

 

Av andre lag jeg "sympatiserer" litt med, av ukjente årsaker, er Celtic og Malmø FF...men om de taper eller vinner, så gjør det ikke så mye for meg, men jeg sjekker opp reultatene deres...thats all.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...