Jump to content

Favorittlag..?


Guest Ruben_The_Gooner

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Favorittlag: Arsenal.

Og så bor jeg der jeg bor og da sier det seg selv hvem som

er center of attention i TL... Men jeg sto på riktig tribune da

RBK møtte Arsenal i CL ;)

Andre "favorittlag" har jeg ikke - men jeg følger med på

fotball og "liker" enkelte bedre enn andre. Har f.eks. alltid

hatt sans for Bryne - takket være *tada* draktene!

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

AlexanderS - som ser fram til at lillebror får juling i kveld.

22293[/snapback]

Tihi.. Lillebror.. :D :)

22296[/snapback]

 

 

Ja, enig. Sogndal er lillebror. Viking er den irritende klassekameraten som vil være med å leke, men som ingen bryr seg om.

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at ingen bryr seg om han som har 6 ligamesterskap meir enn Brann. :)

 

Viking er nok mange, mange klassetrinn over Brann.

 

Sogndal er nok heilt riktig lillebror. Men ville jo vert for gale om ei bygd med knappe 5000 innbyggarar skulle ha eit betre fotball-lag enn den nest største byen i landet..

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Litt merkelig at ingen  bryr seg om han som har 6 ligamesterskap meir enn Brann. :)

 

Viking er nok mange, mange klassetrinn over Brann.

 

Sogndal er nok heilt riktig lillebror. Men ville jo vert for gale om ei bygd med knappe 5000 innbyggarar skulle ha eit betre fotball-lag enn den nest største byen i landet..

22305[/snapback]

 

Viking-supportere ser opp til Brann-supportere. Sånn er det bare. Sesongens høydepunkt for Viking-supportere er når Bergens stolthet gjester siddisstadioen.

 

Vi konsentrerer heller oss om Vålerengen og Rosenborg, vi. Det er der vi hører hjemme. Blant de store, liksom. Der de beste og mest attraktive spillerne vil spille. Viking får heller nøye seg med Brann-rejects - som f.eks. Toni Nhleko.

Link to comment
Share on other sites

Viking er den irritende klassekameraten som vil være med å leke, men som ingen bryr seg om.

22298[/snapback]

 

Men det som er, det er at Viking KAN det med å leke...og Nhleko og Østenstad har allerede begynt!!! One nil, one nil! :)

Og forresten så bryr jeg meg om det.....det tipper jeg at du også gjør Alexander!! ;)

 

(Men jeg skal vel ikke være alt for høy i hatten, for jeg kan fort få denne meldingen slent tilbake i trynet med f.eks utligning... :D )

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Arsenal og Juventus på lik linje

10681[/snapback]

 

Du var altså glad for at Arsenal solgte Vieira??? :D ;) B) :)

21526[/snapback]

Gaston skrev dette innlegget før Vieira ble solgt til Juventus.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal og Juventus på lik linje

10681[/snapback]

 

Du var altså glad for at Arsenal solgte Vieira??? :D B) :o :)

21526[/snapback]

Gaston skrev dette innlegget før Vieira ble solgt til Juventus.

22317[/snapback]

 

men det har ingenting å si det. Han kan jo være glad for at han blir solgt uansett...for han har ikke sagt at han ikke ennå holder med Juvè lengre! ;)

(Men den første posten var ikke frekt ment asså hvis det var noen som trodde det...)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Viking er den irritende klassekameraten som vil være med å leke, men som ingen bryr seg om.

22298[/snapback]

 

Men det som er, det er at Viking KAN det med å leke...og Nhleko og Østenstad har allerede begynt!!! One nil, one nil! ;)

Og forresten så bryr jeg meg om det.....det tipper jeg at du også gjør Alexander!! :lol:

 

(Men jeg skal vel ikke være alt for høy i hatten, for jeg kan fort få denne meldingen slent tilbake i trynet med f.eks utligning... :lol: )

22316[/snapback]

 

Ja, det kan du!

 

Eirik Huseklepp - kommende verdensstjerne!

 

AlexanderS - som registrerer at Toni Nhleko fremdeles bare orker å bevege den feite kroppen sin en omgang.

Link to comment
Share on other sites

Viking er den irritende klassekameraten som vil være med å leke, men som ingen bryr seg om.

22298[/snapback]

 

Men det som er, det er at Viking KAN det med å leke...og Nhleko og Østenstad har allerede begynt!!! One nil, one nil! :lol:

Og forresten så bryr jeg meg om det.....det tipper jeg at du også gjør Alexander!! :o

 

(Men jeg skal vel ikke være alt for høy i hatten, for jeg kan fort få denne meldingen slent tilbake i trynet med f.eks utligning... :lol: )

22316[/snapback]

 

Ja, det kan du!

 

Eirik Huseklepp - kommende verdensstjerne!

 

AlexanderS - som registrerer at Toni Nhleko fremdeles bare orker å bevege den feite kroppen sin en omgang.

22378[/snapback]

 

Hehe, det var nesten det jeg trodde. Brann er gode på bortebane... Men Viking er STORLAGET av de to nå, selv om det var Viking som tapte... B)

 

Helmik'n - som regisrterte at Nhleko spilte strålende og hadde en målgivende. Helmik'n registrerte også at Brann klipte ned mange av de gode spillerne og gjorde sånn at Viking ikke KUNNE vinne... ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at ingen bryr seg om han som har 6 ligamesterskap meir enn Brann. :rolleyes:

 

Viking er nok mange, mange klassetrinn over Brann.

 

Sogndal er nok heilt riktig lillebror. Men ville jo vert for gale om ei bygd med knappe 5000 innbyggarar skulle ha eit betre fotball-lag enn den nest største byen i landet..

22305[/snapback]

 

Viking-supportere ser opp til Brann-supportere. Sånn er det bare. Sesongens høydepunkt for Viking-supportere er når Bergens stolthet gjester siddisstadioen.

 

Vi konsentrerer heller oss om Vålerengen og Rosenborg, vi. Det er der vi hører hjemme. Blant de store, liksom. Der de beste og mest attraktive spillerne vil spille. Viking får heller nøye seg med Brann-rejects - som f.eks. Toni Nhleko.

22308[/snapback]

 

Jeg skal ikke bruke lang tid på akkurat denne debatten. Men komme med et par-tre kommentarer. Brann har 2 seriemesterskap. Det siste i 1963. Klubben har 6 cupmesterskap. Viking derimot har 8 seriemesterskap og 5 cuptriumfer. Siste seriemesterskap i 1991. Hvordan en Brann supporter kan, på ærlig vis, sammenligne seg med Rosenborg (Vålerengen er det ingen som gidder å sammenligne seg med) viser hvor store mindreverdighetskompleks Brann supporterne faktisk talt har.

 

OG følgende "kraftsalve": Viking-supportere ser opp til Brann-supportere. Sånn er det bare. Sesongens høydepunkt for Viking-supportere er når Bergens stolthet gjester siddisstadioen. får meg til å gjøre en ting; nemlig å gapskratte!!!! ;) :X :P :D :D :D

 

Det som er et fakta, og det er så til de grader relevant i denne sammenhengen, er sammenligning Arsenal/Spudz og Viking/Brann. På alle områder så er faktisk talt Brann Norge`s svar på Tottenham. Siste serimesterskap på begynnelsen av -60 tallet. To seriemesterskap gjennom hele historien. En cuplag, og ikke minst; breiale og til de grader storkjefta tilhengere født med mindreverdigskompleks!!!

 

Brann = Spudz, og Alexander = Mabbsy!!!! ;)

 

Gratulerer med seieren i går, forøvrig. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Viking er den irritende klassekameraten som vil være med å leke, men som ingen bryr seg om.

22298[/snapback]

 

Men det som er, det er at Viking KAN det med å leke...og Nhleko og Østenstad har allerede begynt!!! One nil, one nil! :X

Og forresten så bryr jeg meg om det.....det tipper jeg at du også gjør Alexander!! :D

 

(Men jeg skal vel ikke være alt for høy i hatten, for jeg kan fort få denne meldingen slent tilbake i trynet med f.eks utligning... :P )

22316[/snapback]

 

Ja, det kan du!

 

Eirik Huseklepp - kommende verdensstjerne!

 

AlexanderS - som registrerer at Toni Nhleko fremdeles bare orker å bevege den feite kroppen sin en omgang.

22378[/snapback]

 

Hehe, det var nesten det jeg trodde. Brann er gode på bortebane... Men Viking er STORLAGET av de to nå, selv om det var Viking som tapte... :D

 

Helmik'n - som regisrterte at Nhleko spilte strålende og hadde en målgivende. Helmik'n registrerte også at Brann klipte ned mange av de gode spillerne og gjorde sånn at Viking ikke KUNNE vinne... :rolleyes: :D

22380[/snapback]

 

Brann er gode på hjemmebane, ja. ;)

 

Fotball er for menn, Helmiken - ikke for wannabe-vikinger som dere kan skilte med!

 

AlexanderS - som så klare diving-tendenser hos Viking-spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Litt merkelig at ingen bryr seg om han som har 6 ligamesterskap meir enn Brann. :rolleyes:

 

Viking er nok mange, mange klassetrinn over Brann.

 

Sogndal er nok heilt riktig lillebror. Men ville jo vert for gale om ei bygd med knappe 5000 innbyggarar skulle ha eit betre fotball-lag enn den nest største byen i landet..

22305[/snapback]

 

Viking-supportere ser opp til Brann-supportere. Sånn er det bare. Sesongens høydepunkt for Viking-supportere er når Bergens stolthet gjester siddisstadioen.

 

Vi konsentrerer heller oss om Vålerengen og Rosenborg, vi. Det er der vi hører hjemme. Blant de store, liksom. Der de beste og mest attraktive spillerne vil spille. Viking får heller nøye seg med Brann-rejects - som f.eks. Toni Nhleko.

22308[/snapback]

 

Jeg skal ikke bruke lang tid på akkurat denne debatten. Men komme med et par-tre kommentarer. Brann har 2 seriemesterskap. Det siste i 1963. Klubben har 6 cupmesterskap. Viking derimot har 8 seriemesterskap og 5 cuptriumfer. Siste seriemesterskap i 1991. Hvordan en Brann supporter kan, på ærlig vis, sammenligne seg med Rosenborg (Vålerengen er det ingen som gidder å sammenligne seg med) viser hvor store mindreverdighetskompleks Brann supporterne faktisk talt har.

 

OG følgende "kraftsalve": Viking-supportere ser opp til Brann-supportere. Sånn er det bare. Sesongens høydepunkt for Viking-supportere er når Bergens stolthet gjester siddisstadioen. får meg til å gjøre en ting; nemlig å gapskratte!!!! ;) :X :P :D :D :D

 

Det som er et fakta, og det er så til de grader relevant i denne sammenhengen, er sammenligning Arsenal/Spudz og Viking/Brann. På alle områder så er faktisk talt Brann Norge`s svar på Tottenham. Siste serimesterskap på begynnelsen av -60 tallet. To seriemesterskap gjennom hele historien. En cuplag, og ikke minst; breiale og til de grader storkjefta tilhengere født med mindreverdigskompleks!!!

 

Brann = Spudz, og Alexander = Mabbsy!!!! ;)

 

Gratulerer med seieren i går, forøvrig. ;)

22391[/snapback]

 

 

Historie er historie. Antall seriemesterskap betyr selvfølgelig heller ikke noe i denne sammenheng.

 

Brann er den neste stormakt innen norsk fotball, og det vet du så inderlig godt, Brekkis! Viking får i framtiden kjempe om å kvalifisere seg til den alltid så interessante UEFA-cupen, mens vi får konsentrere oss om det som virkelig betyr noe - Champions League. Vi kommer til å trives der, tror jeg. Som dere i fremtiden vil trives med sporadiske UEFA-cup kamper.

 

Hvor kom den sammenligningen fra? Mabbsy= Hoddle10?

 

AlexanderS - seier smakte godt i går, ja.

Link to comment
Share on other sites

Historie er historie. Antall seriemesterskap betyr selvfølgelig heller ikke noe i denne sammenheng.

 

Brann er den neste stormakt innen norsk fotball, og det vet du så inderlig godt, Brekkis! Viking får i framtiden kjempe om å kvalifisere seg til den alltid så interessante UEFA-cupen, mens vi får konsentrere oss om det som virkelig betyr noe - Champions League. Vi kommer til å trives der, tror jeg. Som dere i fremtiden vil trives med sporadiske UEFA-cup kamper.

 

Hvor kom den sammenligningen fra? Mabbsy= Hoddle10?

 

AlexanderS - seier smakte godt i går, ja.

22397[/snapback]

 

Akkurat. Selvsagt er historie nettopp det, historie. Og det er på historien man tufter storheten, ikke om man vant en kamp i går eller eller dagen før. Brann er ikke en stormakt i norsk fotball, ei heller ser jeg store muligheter for at de blir det i overskuelig fremtid. Viking har pengene, og anlegget. Og ikke minst historien min, gode mann. Brann er, inntil det motsatte er bevist, en fis i norsk toppfotball. Som nevnt i mitt forrige innlegg; det er ingen klubber hvor sammenligningen med Spurs passer bedre enn akkurat Brann. Mye skrål, buekorps og f*** så lite ellers!!! ;) :D :rolleyes:

 

Når skal dere kvalifisere dere til CL, sa du???? Kommer du til Stavanger for å se UEFA cupkampen mot Monaco? Har Brann slått storheter som Chelsea, Sporting Lisboa og Køln i Europa cupene? I så tilfelle når?

 

Sammenligningen stemmer godt den! ;) Du interesserer deg jo mindre og mindre for Arsenal ser jeg du skriver, det virker som det er ditto med Mabbsy; mindre og mindre Spurs og ditto mer Brann. Enjoy it!!! :X ;) ;)

 

Spurs & Brann; hand i hand!!! :P :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Historie er historie. Antall seriemesterskap betyr selvfølgelig heller ikke noe i denne sammenheng.

 

Brann er den neste stormakt innen norsk fotball, og det vet du så inderlig godt, Brekkis! Viking får i framtiden kjempe om å kvalifisere seg til den alltid så interessante UEFA-cupen, mens vi får konsentrere oss om det som virkelig betyr noe - Champions League. Vi kommer til å trives der, tror jeg. Som dere i fremtiden vil trives med sporadiske UEFA-cup kamper.

 

Hvor kom den sammenligningen fra? Mabbsy= Hoddle10?

 

AlexanderS - seier smakte godt i går, ja.

22397[/snapback]

 

Akkurat. Selvsagt er historie nettopp det, historie. Og det er på historien man tufter storheten, ikke om man vant en kamp i går eller eller dagen før. Brann er ikke en stormakt i norsk fotball, ei heller ser jeg store muligheter for at de blir det i overskuelig fremtid. Viking har pengene, og anlegget. Og ikke minst historien min, gode mann. Brann er, inntil det motsatte er bevist, en fis i norsk toppfotball. Som nevnt i mitt forrige innlegg; det er ingen klubber hvor sammenligningen med Spurs passer bedre enn akkurat Brann. Mye skrål, buekorps og f*** så lite ellers!!! ;) :D :rolleyes:

 

Når skal dere kvalifisere dere til CL, sa du???? Kommer du til Stavanger for å se UEFA cupkampen mot Monaco? Har Brann slått storheter som Chelsea, Sporting Lisboa og Køln i Europa cupene? I så tilfelle når?

 

Sammenligningen stemmer godt den! ;) Du interesserer deg jo mindre og mindre for Arsenal ser jeg du skriver, det virker som det er ditto med Mabbsy; mindre og mindre Spurs og ditto mer Brann. Enjoy it!!! :X ;) ;)

 

Spurs & Brann; hand i hand!!! :P :D :D

22404[/snapback]

 

 

Som sagt, historie er historie. Viking har en stoltere historie enn sportsklubben. Det er det bare å erkjenne. Til tross for at vi har flere cupgull i skapene enn dere. Og til tross for at vi har beseiret PSV, og nådd lengre i Europa enn Viking noen gang har gjort. Vi har til og med kjent smaken av CL tidligere, vi. Men dette er historie.

 

Viking er ikke en interessant klubb lengre, sammenlignet med RBK, VIF og Brann. Det er disse klubbene det vil handle om i fremtiden. Kan du forklare meg hvorfor det i hver eneste kamp mellom VIF og Viking, der førstnevnte har hjemmebane, møter opp mange tusen færre tilskuere enn når det er bergens stolthet som gjester landslagsarenaen? Slik er det på de fleste arenaer.

 

Hvorfor søker de beste spillerne Bergen, og ikke Stavanger? Viking har en skarpere økonomi enn Brann, sier du - hvorfor velger ikke Martin Andresen eller Petter Vaagan Moen den fantastiske klubben din, da? Slike spillere vurderer knapt Viking - dere er ikke attraktive nok. Enkelt og greit. Neida, dere får heller nøye dere med Brann- og Aalesund-rejects, som Toni Nhleko. Blir bra det.

 

Dere får utnytte de kommende årene. Dere kan kanskje matche oss i denne perioden. Nytt stadion venter på oss, forhåpentligvis nye ledere, og da er det ikke mye som kan stoppe oss.

 

Arsenal er fortsatt viktig for meg (ellers hadde jeg vært på dette forumet og lest nesten daglig), men pr. dags dato interesserer Brann meg mer.

Link to comment
Share on other sites

De beste spillerne? Martin Andresen? Mannen med skadene? Petter Vaagan Moen? Har han prestert noe i en Brann drakt? Man bygger LAG, Alexander. Man kjøper ikke enkeltspillere. Nok en gang er sammenligningen med Spurs perfekt. De kjøpte Klinsmann, de kjøpte Ginola, vant de noe? Ble det noe mere??? Ikke en j**** dritt! Det artigste er at du hele tiden drar frem Toni. En suksess fra dag en i Stavanger. En flopp i Bergen. Betyr det at han er en drittspiller, eller innebærer det at "noen" ikke var flinke nok den gangen han var i Bergen?

 

Vi har til og med kjent smaken av CL tidligere, vi. Den må du forklare nærmere......

 

Viking er ikke en interessant klubb lengre, sammenlignet med RBK, VIF og Brann. Det er disse klubbene det vil handle om i fremtiden. Kan du forklare meg hvorfor det i hver eneste kamp mellom VIF og Viking, der førstnevnte har hjemmebane, møter opp mange tusen færre tilskuere enn når det er bergens stolthet som gjester landslagsarenaen?

 

Det er lenge siden Viking faktisk har vært så interessante som klubben er nå. Hvordan du kan hevde at det er de forannevnte klubbene det handler om i fremtiden uten å nevnte Start, LSK og Lyn går over min fatteevne. At du nedvurderer Viking får nå så være, men det bekrefter bare din manglende realitetsevne.

 

At det kommer flere på Ullevål når Brann møter VIF skyldes nok flere årsaker. Brann`s evne til å tekkes media, på godt og vondt. Flere eksil Bergensere, enn eksil Siddiser i Oslo og omegn, casual miljøet i Brann og VIF (enkelte andre tilskuere synes det er artig hvis det "skjer" noe), samt selvsagt det faktum at Brann har flere reisende supportere enn Viking. Men Alexander; det har faktisk talt Spurs også, sammenlignet med Arsenal. Betyr det at Spurs er fremtiden i engelsk fotball, og ikke Arsenal? Akkurat det spørsmålet skal det bli artig å se svaret på.

 

Litt videre når det gjelder nytt stadionanlegg; når skal det stå ferdig? Er området ferdigregulert? Er det søkt om byggetillatelse? Har arkitektkontor blitt hyret inn? Har man gått ut med anbud på de forskjellige enteprisene?

 

Nei, egentlig så koker disse innleggene ganske enkelt ned til at du ser på Bergensere som noen "overmennesker" i forhold til oss litt mer trauste Siddiser. Samt et totalt og fullstendig feil gangsyn i forhold til hva som faktisk talt skjer i norsk fotball. Du om det, feil blir det uansett. Uansett; drømmene skal jeg ikke ta fra deg. Uten drømmer blir nemlig vi mennesker fattige.

 

Spurs & Brann, hand i hand! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Skjønte du ikke poenget mitt? Man kjøper ikke enkeltspillere bare for å kjøpe enkeltspillere. Det skal jo selvfølgelig bli et lag ut av det. Men poenget mitt er at spillere i den ypperste elite, som f.eks. Martin Andresen, Paul Scharner og Petter Vaagan Moen, ønsker seg til Bergen og Brann. Bergen og Brann er så mange ganger mer attraktivt enn Stavanger og Viking. Til tross for at dere har en stolt historie. Til tross for at dere har et flott nytt stadion.

 

Se på Vikings store stjerne (Brede Hangeland) og Branns store stjerne (Paul Scharner). Brede Hangeland har nå sutret i en evighet. Han vil til utlandet. Vekk fra Viking. Gjerne til førstedivisjonslaget Leeds. Birmingham vil gjerne betale enorme pengesummer for Paul Scharner. Men østerrikeren vil ikke til Englands nest største by. Han mener det er en større utfordring å fortsette i Brann, og å forsøke å vinne den norske serien. Der har vi litt av forskjellen, Brekkis.

 

Ja, man bygger lag. Noe Brann selvfølgelig gjør ved disse kjøpene. Martin Andresen er en av norges klart beste midtbanespillere, landslagskaptein og alderen skremmer heller ingen. Petter Vaagan Moen er kanskje Norges største talent. Begge fremtidskjøp. I tillegg så kjøpte vi Eirik Huseklepp fra Fyllingen i sommer (fylte nettopp 21) - litt mer muskler og vi har her en kommende verdensstjerne. Han lekte seg jo med Bjørn Dahl på mandagen. Gamlingen.

 

Trond Fredrik Ludvigsen fikk sutret seg til en kontrakt med klubben, det samme gjorde Michael Helegbe. To store talenter, som har ekstreme kvaliteter. Vi har eliteseriens beste fotballspiller i Scharner (bare 26 år), og vi har norges største keeper talent i Håkon Opdal (bare 22 år). Det ser så lyst ut i Bergen. Er det ikke skremmende? De største spillerne ønsker seg til Brann, de største talentene, og snart har vi også et nytt stadion. Mye flottere og ikke minst større enn Viking Stadion. Da kommer det også ekstra pengesummer. Vi blir enda mer attraktive, sett med spillernes øyne. Og interessen i Bergen blir - om mulig - enda større.

 

Hvordan du kan sammenligne dette Brann-laget med den Spurs-perioden som du refererer til, begriper ikke jeg. Vi har kjøpt fremtidsspillere. Noen av de beste spillerne, og noen av de beste talentene. Ginola og Klinsmann var på vei ned i karrieren. Er ikke dette en vesentlig forskjell?

 

Viking pr. dags dato er kanskje interessant for en Viking-supporter. Og laget er forsåvidt også spennende. Dere har en del interessante spillere, men for den gjennomsnittlige fotballinteresserte nordmann, så er det ikke interessant. Sammenlignet med RBK, VIF og Brann så blir det ikke mye å skryte av. Bare se på avisene. Hvem får mest omtale? RBK, VIF og Brann. Det er disse klubbene som interesserer fotball-norge for tiden. Viking kommer i andre rekke. Fremtiden vil være den samme. Jeg tror vi nå er vitne til et nytt "regime" innen norsk fotball. Det er VIF, RBK og Brann som kommer til å være ledende noen år fram i tid. Klubbene med det største potensiale.

 

At det kommer flere på Ullevål når Brann møter VIF skyldes nok flere årsaker. Brann`s evne til å tekkes media, på godt og vondt. Flere eksil Bergensere, enn eksil Siddiser i Oslo og omegn, casual miljøet i Brann og VIF (enkelte andre tilskuere synes det er artig hvis det "skjer" noe), samt selvsagt det faktum at Brann har flere reisende supportere enn Viking

 

Litt av grunnen. Eller, kanskje en brøkdel. Det er ikke i hovedsak grunnet stor medieomtale, et stort antall eksil-bergensere, eller flere reisende supportere som er hovedårsaken til den store forskjellen mellom tilskuertallene. Som sagt, for den gjennomsnittlige fotballinteresserte nordmann, så er Brann mye mer interessant enn Viking. Derfor møter det også opp betydelig flere tilskuere når bergens stolthet gjester landslagsarenaen, enn når Viking er på tur. Sånn er det bare. Enten du liker det eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Nei Alexander, jeg skjønte ikke poenget. Ikke fordi jeg ikke vil, eller ikke kan, men ganske enkelt fordi det du skriver er feil. Brann = Spurs. Masse ull og lite gull. Lik det eller ikke lik det, fakta er og forblir fremdeles fakta. Brann er på mange måter en lodott i norsk toppfotball. Har hatt undelig med muligheter, kanskje flere enn noen andre klubber, men SK Brann har ALDRI tatt vare på dem.

 

Hvor ble forresten svarene til mine spørsmål om "nye Brann Stadion" av? Glemte du å svare, eller kan du rett og slett ikke svare?

 

Denne likte jeg forøvrig USEDVANLIG godt: Det ser så lyst ut i Bergen. Er det ikke skremmende? Nei Alexander, det er ikke skremmende. Ikke skremmende i det hele tatt!

 

Brann & Spurs - hand i hand! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Favorittlag:

 

1 Arsenal

2 Tromsø IL

3 FK Lofoten

 

I den rekkefølgen.

 

Sympati for:

Bodø Glimt(Kona er fra Bodø), Nice(Favorittsted), Viking(faderen er fra Stavanger), Vålerenga(Er medlem/aktiv i klubben selv), den Bosch(Hjemstedet til en kompis), Monaco(Trivelig sted å stikke innom når man er i Nice...), Mjølner(Spilte aldersbestemt der for et halvt livs tid siden).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...