Marius- Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Setter på en spiller som er solgt imorgen faktisk. Da er tingenes tilstand rimelig ræva.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Ut med Lacazette, håper jeg. Eller Iwobi.. eller Ramsey. Eller Xhaka. Vi har så mange ræva spillere ute på banen der i dag at det er bare å velge og vrake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Setter på en spiller som er solgt imorgen faktisk. Da er tingenes ildtang rimelig ræva.... Går Giroud, så kommer Aubameyang. Det er vel greit nok, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Eller Iwobi.. eller Ramsey. Eller Xhaka. Vi har så mange ræva spillere ute på banen der i dag at det er bare å velge og vrake. Kanskje Cech? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Kanskje Cech? BE Foretrekker å ha Giroud på topp. Alle andre ute på banen der er dverger. Liker ikke en dverg i buret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Kunne bare byttet ut Ramsey som ikke har fungert som verken spiss, midtbane eller forsvarsspiller i dag. Er for meg bare en spiller som spiller "mellom" leddene og egentlig ikke utretter noe særlig på de dagene han ikke scorer. Jeg mente at vi må kjøpe en ny spiss (forutsatt at vi faktisk drar inn Aubemyayong) ellers trenger vi minst to til. Hvor mange ganger har vi tatt ledelsen denne sesongen (mot vesentlig dårligere motstand) og endt opp med å tape 2-1, uholdbart. Hva blir gjort? Jeg er så frustrert som en marokansk baderomsteppedørselger i Britannia på 70-tallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 30, 2018 Author Report Share Posted January 30, 2018 Går Giroud, så kommer Aubameyang. Det er vel greit nok, eller? men kommer auba hvis Girpud blir skadet i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 I dag har jeg trent, jobbet overtid og jobbet med å lære meg html på kveldstid. Tenkte å belønne meg selv ved å tune inn i andre omgang og det som forhåpentligvis var en ledelse mot bunnlaget Swansea. Den gang ei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 I dag har jeg trent, jobbet overtid og jobbet med å lære meg html på kveldstid. Tenkte å belønne meg selv ved å tune inn i andre omgang og det som forhåpentligvis var en ledelse mot bunnlaget Swansea. Den gang ei. Du er en optimist, det skal du ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Positivt så langt er at Mikky ser god ut. Forventet dog ikke noe annet. Bare venter på at han skal bli en balldvelende spiller som resten etter noen måneder i Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 30, 2018 Author Report Share Posted January 30, 2018 Det er i det minste bra at Stan der han sitter på sin Ranch (eller hvor han nå bor) kan kose seg med det hans "buddy" får ut av dette laget. Jeg antar at den tilliten AW nyter fra Stan sin side bare blir sterkere og sterkere. Alle her vet hva jeg ønsker, så jeg skal ikke gå nærmere inn på det!!! Jeg har dessverre ni timer til jeg kan finne hodeputa, men til dere andre her sier jeg bare god natt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Lol. FUCK OFF! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Fortjent, dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 PEA burde terminere hele dealen. For ett møkkalag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 For et lag med tapere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Gleder meg til post match intervjuet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 SISTEPLASS I PREMIER LEAGUE! FUCKINGS SISTE PLASS! Så kommer faen meg Arsenal og blir rævkjørt. At det er noe som skurrer er faen meg så åpenbart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Der fikk i alle fall Mustafi assisten sin. Han har jobbet hardt for den. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Der fikk i alle fall Mustafi assisten sin. Han har jobbet hardt for den. BE Ha hs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Stopp alle overganger asap. Spark Wenger, selg de man kan og spar penger til neste manager. I ALLE andre såkalte toppklubber ville en slik forestilling med den sesongen bak seg resultert i avskjedelse. Men i Arsenal skal alle være snille mot alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Der fikk i alle fall Mustafi assisten sin. Han har jobbet hardt for den. BE Latterlig "forsvarsspill". Fy faen. Dette laget er 2 gode spillere og 9 klovner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 De må skjerpe seg på trening. Lag noe kakao i morra Wenger og gi de en skikkelig skjennepreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Juhuuuu, atter en festforestilling på bortebane! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Det er bare å se på tabellen. Den ljuger ikke. Skjønner EGENTLIG ikke hvorfor Auba ønsker seg hit, men her et det bare å takke og prise og satse på at det går i boks. Forsvaret vårt suger BALLE! Da blir det bare provoserende når Wenger sier han egentlig hadde ønsket å fielde ti angrepsspillere til hver kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Juhuuuu, atter en festforestilling på bortebane! 13 poeng etter 13 kamper på bortebane. Mener du fortsatt at Wenger er mannen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.