Jump to content

2018.01.30 Swansea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

 

Kunne bare byttet ut Ramsey som ikke har fungert som verken spiss, midtbane eller forsvarsspiller i dag.

 

Er for meg bare en spiller som spiller "mellom" leddene og egentlig ikke utretter noe særlig på de dagene han ikke scorer.

 

Jeg mente at vi må kjøpe en ny spiss (forutsatt at vi faktisk drar inn Aubemyayong) ellers trenger vi minst to til.

 

Hvor mange ganger har vi tatt ledelsen denne sesongen (mot vesentlig dårligere motstand) og endt opp med å tape 2-1, uholdbart. Hva blir gjort? Jeg er så frustrert som en marokansk baderomsteppedørselger i Britannia på 70-tallet.

Link to comment
Share on other sites

Det er i det minste bra at Stan der han sitter på sin Ranch (eller hvor han nå bor) kan kose seg med det hans "buddy" får ut av dette laget. Jeg antar at den tilliten AW nyter fra Stan sin side bare blir sterkere og sterkere.

 

Alle her vet hva jeg ønsker, så jeg skal ikke gå nærmere inn på det!!!

 

Jeg har dessverre ni timer til jeg kan finne hodeputa, men til dere andre her sier jeg bare god natt!!

Link to comment
Share on other sites

Stopp alle overganger asap. Spark Wenger, selg de man kan og spar penger til neste manager. I ALLE andre såkalte toppklubber ville en slik forestilling med den sesongen bak seg resultert i avskjedelse. Men i Arsenal skal alle være snille mot alle

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å se på tabellen. Den ljuger ikke. Skjønner EGENTLIG ikke hvorfor Auba ønsker seg hit, men her et det bare å takke og prise og satse på at det går i boks.

 

Forsvaret vårt suger BALLE! Da blir det bare provoserende når Wenger sier han egentlig hadde ønsket å fielde ti angrepsspillere til hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...