Jump to content

2017.01.07 Preston North End (B) (FA cup)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Måten man prøver å spille seg småpent ut av Forsvaret som gir dem enorme sjanser vitner om spillere som ikke tar oppgaven seriøst. Tviler på at manageren har tatt det særlig seriøst heller, at en ligatittel utfordrer starter to kamper på rad slik som dette står til stryk. Faktisk værre omgang enn mot Bornemouth.

Link to comment
Share on other sites

Har nevnt det før men flere av spillerne våre viser at de skal gå på løp, går på løpet for så å bare stoppe opp. Utrolig mange ganger kommer faktisk pasningen om de hadde fortsatt. OX er den største synderen på det, man kunne se to ganger Lucas bare rister på hodet når pasningen ser ut som dritt pga løpet er stoppet opp. Hvorfor i alle dager analyserer ikke Wenger dette og gir beskjed om å fullføre løpet? Det forstår jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Vi hviler rett nok noen av våre beste, men med unntak av Niles så er dette spillere som er faste på førstelaget og som spiller regelmessig, og likevel så er det Preston som fremstår som PL-laget ut på banen.

 

Arsenal er tafatte og uinspirerte. Arsenalspillerne klarer knapt nok å spille nøyaktige pasninger, som medfører at Preston alt for ofte vinner ballen uten å måtte anstrenge seg.

 

Jeg vetta fan hva som er årsaken, men har Wenger totalt mistet evnen til å å inspirere sine lag og hva er det de driver på med på trening? Nøyaktighet når det gjelder spillet til laget må tydeligvis være et "fy-ord" på London Colney.

Link to comment
Share on other sites

Problemet ligger litt hos Wenger ja. Det største problemer slik jeg ser det er at vi har alt for mange "gratispassasjerer" i troppen. Folk som er på banen , og er faktisk mer en nok fornøyd med det. De henger seg på de få personlighetene vi har i laget når det går bra. Med en gang motstand oppstår melder de seg ut og rullegardinen går ned, å de få personlighetene i laget må dra lasset aleine. Men selvsagt er det Wenger som bestemmer vilken personligheter han vil ha i laget

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...