Jump to content

2016.08.20 Leicester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Som de engelske kommentatorene her sier: Når vi har ballen i angrep så er den eneste bevegelsen vi ser spillere som er på vei mot ballen. Ingen som viser noe som helst interesse av å ta løp inn i rom.

 

Alexis er mer en "support striker" og trekker konstant ned fordi det er hans naturlige posisjon. Vil helt ærlig heller se Walcott som spiss enn Alexis (selv om jeg helst ikke vil se noen av de på topp). Hadde vi hatt Lacazette på topp så hadde det gjort underverker for laget vårt..

Link to comment
Share on other sites

Bra av Cech og Koscielny + Clattenburg syntes jeg. Fantastisk ball av Mahrez mot Vardy, men jeg mener at Cech, Koscielny og dommeren gjør det veldig bra i den situasjonen.

 

Men, eller skal det sies at ingen av kantspillerene våre er gode nok. Ingen av de holder nivået som trengs.

Link to comment
Share on other sites

Walcott har ikke vist noe i dag som får meg til å tro at det er lurt å satse videre på ham...

 

Edit: Og Coq er altfor nære rødt nå. Få ham av! Leicester begynner å spille på seg selvtillit og vi skaper ikke en dritt.

Link to comment
Share on other sites

Få av Coquelin og få på Elneny nå Wenger!

 

Uenig i at Elneny skal på tho! Men helt tragisk at Wenger ikke gjør noe mtp at en til forseelse av Coq så er han ute.

 

Få på Giroud og Øzil! Øzil for Coq, så setter vi f.eks Cazorla ned på midtbanen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...