Bergkamp88 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Arsenal vs Fulham Barclays Premier League Lørdag 18 januar Emirates Stadium kl 16.00 Da var et på`n igjen. Denne gangen er det Fulham vi skal bryne oss på. Laget fra vestlondon ligger på 16 plass og en må vell kunne si at de ikke har hatt allverdens til sesong. Uten kapteinen og bautaen Hangeland har det sett ustødig ut i de bakerste rekker med mye innslupne mål (klart flest med 46), men samtidig har de hentet nok 3-poengere til å ligge over streken. Med Brede Paul tilbake og Dempsey inn på lån, begynner det å se bedre ut for Fulham. Danket ut Norwich i FA-cupen i midtuken. Amorebieta og Briggs ute. Situasjonen er selvsagt en annen for våres del, der vi nyter ligaledertilværelsen. Skal en holde på den er stort sett alle hjemmekamper "must win-kamper". Etter uavgjorten mot Chelsea har vi fire strake ligaseire, der tre av dem har vært på bortebane. Meget sterkt. Theo ut med langtidsskade var en gigantisk nedtur, en unik spiller som hadde betydd mye i gullkampen. Men vi har andre alternativer, og unge Serge Gnabry har ihvertfall imponert meg noe voldsomt. Oppgjøret på Craven Cottage i høst endte med 3-1 seier til oss etter scoringer av Giroud og Podolski (2). Forventet lagsopptilling : Chesser Bac - Merte - Kosci - Gibbsy Wilshere - Flamini - Øzil Gnabry - Giroud - Cazorla Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Enig i laget. Detaljforskjellen er vel at det blir en 4-2-3-1 Uansett skal det være mer enn godt nok! Gleder meg som alltid til kamp! Hadde vært skikkelig deilig med en knusende 5-0 seier i dag. Jeg vil se mange mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Er det tilfelle at TV2 ikke viser kampen i dag til fordel for City-Cardiff? What in the nine fucking hells er det for noe?! Betaler jeg for å se CARDIFF over mitt eget lag fordi Solskjær er manager?? Edit: så det var en egen tråd for dette et annet sted på siden. Heia Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Samme lag som starter i dag som startet mot Villa. Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal Flamini - Wilshere Gnabry - Özil - Cazorla Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 2.omgangen mot villa viser at vi får problemer om vi ikke stiller opp til kamp. Hvis man er skjerpet hele veien skal dette gå bra, men føler meg ikke 100% trygg idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Dette er absolutt potensielt bananskall... Andre enn meg som begynner å bli driiiitlei hooliganreklamene på TV2 PL / Sumo??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariu5 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Noen som har en bra stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Fikk inn svensk viasat... Utrolig deilig å høre på noen andre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
no4vieira Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Noen som har en bra stream? http://premier-league-live.net/live/arsenal-live-stream/channel-1/ må trykke vekk noen reklamer som ligger i front. OK kvaliitet. Eng komentator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 12-14 min med press så faller vi tilbake til sovefotball. Fullham med beste sjanse.. På tide å våkne opp, özil elendig så langt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Tam start. Øzil har væry helt utav det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Ser ut til at spillerene våre trenger en vitamin innsprøytning for å få opp tempoet litt. Bare spaserer rundt i andregir konstant. Har dog fungert enn så lenge, men vi må øke tempoet og nivået vårt snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Løper bare i mellom nå. Ballinnehavet må jo snart være utlignet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 De som på mandag sa at Arsenal slappet av i 2.omgang for å spare seg til denne kampen, tok tydeligvis feil. Ser ut som at de har 10 kamper i beina. Utrolig dårlig kamp av Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Selv om det er offside er det elendig avslutning av Giroud der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Bayern Munchen om en måned. Sier ikke mer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 De sparer seg kanskje til Bayern om en måned? Dårlige greier av ligaleder på hjemmebane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Mange sier at Arsenal også vinner på dårlige dager nå. Det er bare en halv sannhet. Synes personlig de spiller dårlig i hver eneste kamp nå. I løpet av siste halvannen måned er det kun mot Tottenham at Arsenal har spilt sånn som et topplag bør. Resten har vært rimelig skralt. Så nå er det nesten slik at Arsenal KUN vinner stygge seire... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Det er skuffende at et Arsenal som har så god kontroll når det gjelder banespillet samtidig skal være så fullstendig hjelpeløse når de nærmer seg motstanders sekstenmeter. Skuffende 1. omgang og det må MYE skjerping til for å beholde tabelltoppen etter denne serierunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Gå over til en mer offensiv andreomgang med to spisser, selv om vi denne sesongen har for vane å score selv på dårlige dager. Wilshere ut, Podolski inn og 4-1-3-2. Flamini Gnabry - Özil - Cazorla Podolski - Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Inn med en som kan fyre. Altså podolski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Fortjent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 En kort periode med "magi" var det som skulle til for å ta tre poeng mot et svakt Fulham. Det er fremdeles mye som kan forbedres angrepsmessig, og selv om jeg i dag ble styrket i troen på at vi trenger et alternativ (til Giroud) på topp så er jeg like siker på at det alterativet ikke heter Berbatov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Den "runkesimuleringen" til Giroud som feiring av mål to var meget spesielt å bivåne. Bunnsolig kamp. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Syns vi gjorde en bra andreomgang, og Gnabry var meget positiv. Cazorla BB med ett mål med hvert bein. Midtbanen vår er rett og slett for god til at vi ikke greier å skape sjanser nok til å score og vinne for tiden, noe som gir resultater da vi også tetter godt igjen bak. Dermed plukker vi trepoengere på trepoengere selv uten å imponere stort. Det er for meg en av grunnpillarene i et mesterlag over en lang sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.