Jump to content

2013.29.10 Chelsea H


49 unbeaten

Recommended Posts

Nå blir det vel litt feil å sammenligne Stoke med Arsenal? Klart spillere fra "mindre" klubber kan si slikt, men i rivaliserende klubber blir det i mine øyne feil å kalle motstanderens manager for verdens beste.

 

Personlig hadde jeg blitt litt irritert (og skuffet) om en av mine ansatte syntes at sjefen til konkurrenten var en bedre sjef enn meg (om jeg var sjef selvsagt). Da ville jeg tatt en samtale for å høre hva er det som gjør dette, og man har med en gang skapt litt "splid" i gruppen.

 

At man respekterer han er noe helt annet, og man kan til og med syntes han er dyktig. Men å si "verdens beste" blir i mine øyne feil.

 

Nå vet jeg ikke hvor du jobber, men jeg antar at det er mer riktig å sammenligne Stoke med Arsenal enn å sammenligne arbeidsplassen din med Arsenal. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Nå vet jeg ikke hvor du jobber, men jeg antar at det er mer riktig å sammenligne Stoke med Arsenal enn å sammenligne arbeidsplassen din med Arsenal. ;)

 

I must admit.. I lol-ed. :P

 

Dere er vel vant til at jeg quoter meg selv? Synes jeg traff bra på denne :geek:

 

Cazorla i slag er veldig viktig for vårt angrepsspill.

Ikke sånn for å være nesevis.. men det er ikke akkurat noe sjokk. :P Syntes Cazorla er helt aldeles herlig, men pdd. er jeg litt usikker på om faktisk Cazorla stjeler litt av plassene på banen hvor Özil som oftest er på sitt beste. Özil har trukket mer ut på kantene og ligget hakket dypere med Cazorla ute på banen, men jeg syntes fortsatt at han er ypperste klasse i absolutt alt han foretar seg. Zidane sammenligningene er ikke akkurat helt ute på vidda.

Syntes forøvrig at det er rimelig heftig at vi potensielt sitter med 3 av ligaens 5 beste midtbanespillere i Özil, Cazorla og Ramsey. De to andre er i så fall Yaya Toure og Mata i mine øyne. Sistnevnte av våre 3 er et nytt og uskrevet blad i forhold til de to andre, men hvis dette er nivået han skal legge seg på i de årene som kommer så er det intet annet enn ren skjær klasse å glede seg til.

 

Blir litt off-topic det siste der, men what the hell. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...