Jump to content

2013.29.10 Chelsea H


49 unbeaten

Recommended Posts

Frykter duppen vår kommer nå som alle viktige kamper kommer på løpende bånd. Ikke at kvelden idag er så viktig, men signalet Wenger har når han setter på våre 2 aller viktigeste spillere i cup'en er ikke greit. Hva nå Wenger om en av de skader seg? Da er vi kjørt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Hva skal man si. Wenger kan ikke ha sett hva Bendtner har bidratt med. Må være blant de dårligste spissene verden har sett. Jenkinson holder ikke mål mot gode lag, og Ramsey og Wilshere fungerer ikke spesielt godt sammen. Mange tåpelige gjennombruddsforsøk, og begge prøver stadig på de tåpelige lovene inn i områder som er overbefolket av motspillere. Montreal imponerer da. Og Cazorla ser ut til å nærme seg formen.

Link to comment
Share on other sites

Blir litt hverken eller i aften. Førstevalgene våre ser ikke 100% prosent motivert ut. Og backup-spillerne, Ryo, Bendtner, Jenks mv. er rett og slett litt ikke gode nok til å slå Chelski.

 

Det er mange år siden vi hadde en så lite "ny og spennende" tropp til ligacupen. I det hele tatt har vi ikke en tropp som kan kjempe på 4 fronter samtidig. Så kanskje er dette like greit?!

Det må i hvert fall handles i januar! Vi har bare én spiss, Arsene! På den plassen må det gjøres noe!

Link to comment
Share on other sites

Frykter duppen vår kommer nå som alle viktige kamper kommer på løpende bånd. Ikke at kvelden idag er så viktig, men signalet Wenger har når han setter på våre 2 aller viktigeste spillere i cup'en er ikke greit. Hva nå Wenger om en av de skader seg? Da er vi kjørt

 

Ja duppen kommer nå som vi begynner å møte litt bedre lag.. Vi har vel til gode å spille de helt store kampene denne sesongen og etter min mening.. Taper vi her og så mot Liverpool igjen i helgen så er vi kraftig nedpå jorden igjen

Link to comment
Share on other sites

Er noe jeg stusser på. For 4-5 år siden var vi ikke rutinerte nok. Jeg ser ikke helt at vi er blitt det nå heller. Nå er det ikke langt ifra at alle kanonene er på. Chelsea kontrollerer dette helt enkelt inn. Vi har ikke vært spessielt mye dårligere enn de, men ser ut til å tape 0-2 på emirates. Det er liksom ikke overraskende heller, vi er frustrerte og jogger rundt som kyllinger. Klarer legge ett visst press innimellom, men ikke nok.

Wenger må jo være rasende, han vil tydeligvis vinne dette når han slenger på viktige spillere.

Link to comment
Share on other sites

Tannløst. Ingenting annet jeg finner som kan beskrive oss bedre enn det..

 

Følte aldri vi kom til å score i kveld. Til og med nå når vi har Özil og Giroud på så føler jeg at vi aldri kommer til å få et mål. Kudos til Chelsea og Mourinho. De er veldig kyniske mot større lag som alltid.

Link to comment
Share on other sites

Skuffet over at Wenger velger å starte med Ramsey og sette innpå Giroud når de leder 0-2. De to i tillegg til Özil er de spillerne som trengte mest hvile med tanke på kampprogrammet fremover

 

Jeg ser på det som at Wenger satset på denne cup'en. Og således bør være rimelig bekymret for hva som nå kommer. Avkledt på hjemmebane mot ett godt lag igjen

Link to comment
Share on other sites

Vel - hva skal man si?

 

Dette ligna igrunn litt på kampen mot Dortmund - javn kamp der det ene laget setter de få sjansene de får. Forskjellen er vel her at Chelsea har bedre kontroll på oss enn det Dortmund hadde.

 

Klarer ikke helt å fyre meg opp, men det er aldri moro å tape. Spesielt ikke mot Chelsea. Og det er surt å ha brukt så mange av spillerne som vi trenger i slag på lørdag.

 

Synes Ramsey og Koscielny er de beste i dag. Wilshere positiv, mens Jenkinson slet endel. Litt skuffa over pasningskvaliteten til Rosicky også.

Link to comment
Share on other sites

Vingen Özil. Vel, vel. Jenkinson, Bendtner. Vi taper fordi Chelsea sine nest beste er bedre enn våre samt at vi har har noen hull i stallen der vi knapt har noen nest beste. Vi gjør feilene som gir Chelsea overtaket og de er kyniske og dyktige. Chelsea vinner fortjent og viser hvorfor vi skal få slite med å beholde tabelltoppen til slutt også.

 

Ikke så skuffet i dag. Dette låg i kortene.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja duppen kommer nå som vi begynner å møte litt bedre lag.. Vi har vel til gode å spille de helt store kampene denne sesongen og etter min mening.. Taper vi her og så mot Liverpool igjen i helgen så er vi kraftig nedpå jorden igjen

 

Napoli hjemme var en fantastisk match, spør du meg.

 

Det ble en vanskelig dag i dag. Chelski har en større og bedre stall. Og våre spillere så enten litt slitne ut, eller rett og slett litt for dårlige ut.

 

Jaja. Høsten handler om å henge med. Nå røk vi ut av den minst viktige turneringen. Nå handler alt om å henge med videre i seriespillet og CL. Så tar jeg gjerne imot en spiller eller to i januar-vinduet, og så prikker vi toppformen fra februar og utover. Litt flaks på skadefronten også, så blir ting veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg ser på det som at Wenger satset på denne cup'en. Og således bør være rimelig bekymret for hva som nå kommer. Avkledt på hjemmebane mot ett godt lag igjen

 

 

Jeg ser på det som at Wenger ikke hadde rare sjansen til å rullere uten å sende en gjeng juniorer ut til en slaktebenk. De eneste to jeg ikke regna med å se i startoppstillinga var Wilshere og Ramsey.

 

Og jeg synes avkledd er litt strengt. Javn kamp som Chelsea har god kontroll på fra de får gavepakka på 0-0.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er en jevn kamp, og vi er ikke 0-2 dårligere enn Chelsea idag. Men en idiotisk involvering av en grusomt svak Jenkinson og et flott mål av Mata er det som trengs.

 

Vi skaper for lite. Jeg syns vi blir alt for omstendelig den siste tredjedelen. Chelsea er ikke det laget som er lettest å spille igjennom, og det fikk vi smertelig erfare idag. Skaper veldig lite selv om vi har mye ball og ikke spiller så verst til tider.

 

Det som skuffer mest er hvordan et lag som Arsenal kan ha en spiller som Bendtner som backup for førstespissen vår. Herregud å RÆVVA dansken er. Treig, elendig nærteknikk og klarer vel ikke en vending engang før han snubler i beina sine. Han er det bare å shippe ut så fort som mulig, jeg mener helt seriøst at Park er et mye bedre alternativ som backup. Han behersker hvertfall en ball, og har bevist i Frankrike at han hvertfall er en habil målscorer. Også løper han ikke i 3 km/t.

 

Er jeg aleine om det?

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva jeg skal si. Vi taper hjemme, og selv om vi har noe ferske fjes med, så bruker vi også mange av stjernene.

 

To tap på tre kamper nå. Selvsagt ikke noe godt tegn når vi taper hjemmekamper mot andre topplagg. Og forestillingen mot Crystal Palace skremte trolig ikke folk flest. Mot Pool må andre takter vises.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er en jevn kamp, og vi er ikke 0-2 dårligere enn Chelsea idag. Men en idiotisk involvering av en grusomt svak Jenkinson og et flott mål av Mata er det som trengs.

 

Vi skaper for lite. Jeg syns vi blir alt for omstendelig den siste tredjedelen. Chelsea er ikke det laget som er lettest å spille igjennom, og det fikk vi smertelig erfare idag. Skaper veldig lite selv om vi har mye ball og ikke spiller så verst til tider.

 

Det som skuffer mest er hvordan et lag som Arsenal kan ha en spiller som Bendtner som backup for førstespissen vår. Herregud å RÆVVA dansken er. Treig, elendig nærteknikk og klarer vel ikke en vending engang før han snubler i beina sine. Han er det bare å shippe ut så fort som mulig, jeg mener helt seriøst at Park er et mye bedre alternativ som backup. Han behersker hvertfall en ball, og har bevist i Frankrike at han hvertfall er en habil målscorer. Også løper han ikke i 3 km/t.

 

Er jeg aleine om det?

 

 

Vel - jeg synes Bendtner er en helt OK spiller, men for at han skal fremstå som det må vi spille på styrkene hans. Som ikke er de samme som styrkene til Giroud. Med Bendtner får du mer en krigertype som skal være i feltet - ikke et oppspillspunkt du kan spille veggpasninger med...

Link to comment
Share on other sites

 

Napoli hjemme var en fantastisk match, spør du meg.

 

Det ble en vanskelig dag i dag. Chelski har en større og bedre stall. Og våre spillere så enten litt slitne ut, eller rett og slett litt for dårlige ut.

 

Jaja. Høsten handler om å henge med. Nå røk vi ut av den minst viktige turneringen. Nå handler alt om å henge med videre i seriespillet og CL. Så tar jeg gjerne imot en spiller eller to i januar-vinduet, og så prikker vi toppformen fra februar og utover. Litt flaks på skadefronten også, så blir ting veldig bra.

 

Napoli hjemme er vel den eneste kampen jeg ikke har sett denne sesongen.

 

Føler vi har til gode å imponere på en sånn måte som skal gi en følelse av at det er håp for at vi kommer til å vinne en tittel denne sesongen.

Nå møtte vi Dortmund som er et bra lag og vi gikk på en smell, så Chelsea igjen idag. Kan se ut som om vi sliter mot de beste og tror fort vi kan gå på en smell igjen til helgen dessverre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...