Jump to content

2013.29.10 Chelsea H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Arsenal.com er mer pålitelig enn vglive;

 

Arsenal team in full: Fabianski, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Monreal, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Ryo, Bendtner

 

Subs: Viviano, Sagna, Hayden, Yennaris, Ozil, Giroud, Park

Link to comment
Share on other sites

Ifølge arseblog blir det slik:

 

Arsenal: Fabianski, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Monreal, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Ryo, Bendtner

Subs: Viviano, Sagna, Hayden, Yennaris, Ozil, Giroud, Park

Chelsea: Cunt, Twat, Wanker, Shitface, Dick, Pissnozzle, Shitehawk, Cockblaster, Spunkchops, Prickfanny, PusTits

Subs: 7 other cunts

 

Vet ikke om jeg liker at Ramsey og Wilshere må spille, men må jo si at det er et ganske så sterkt lag.

 

Se der, ja. To andre som var før meg med laget... :-)

Link to comment
Share on other sites

Fan, jeg hadde unnet Ryo en scoring.

 

Kunne vært en herlig scoring det hvis det ikke var for Cahill og en linjedommer som bommer på offsiden. Unner virkelig Ryo en scoring og litt selvtillit. En spiller jeg absolutt har sansen for.

Link to comment
Share on other sites

Har bendtner gjort noe som helst på disse første 42 minuttene? Knapt sett han, uten om noen headinger i oppspillsfasen

 

Vært svak ja. Har ikke vunnet spesielt mange hodedueller og generelt sett er han fullstendig under kontroll av midstopperene til Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

Ræva av Jenk og merkelig kommunikasjon mellom Jenk og Wilshere

Nå er det den som tar ballen som må stå for valget han gjør, men det ser da virkelig ut som Wilshere tydelig peker for at Jenkinson skal heade hjem? Elendig av begge to, og nok en gang får Chelsea med Mourinho scoring først å kan legge seg bakpå.

Link to comment
Share on other sites

Like håpløst hver gang at vi tømmer oss så mye på døballer offensivt. Jeg ser på reprisene at Bendtner er en av de som løper som besatt hjem. Hva f. driver de andre med? Står de bare å ser på overgangen? Hvor er moralen til å spurte hjem når man først driter seg ut og får brudd.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller ikke så ille, men det blir bråstopp på 20 meter. Jenkinson, disse svakhetene har jeg sett av deg alt for ofte.

 

Akkurat hodespill når han rygger bakover er han vanvittig svak på. Gjorde rundt 5 minutter før en lignende ting når han skulle heade og fikk altfor lite kraft på headingen når han skulle ha den ut til kast. Så da måtte han løpe ut for å sørge for at De Bruyne ikke kunne legge inn.

 

Jenkinson sine største svakheter er at han er langt mindre komfortabel enn Sagna med ballen i beina og at han generelt sett sliter med å komme seg forbi motspillere for å slå innlegg på tross av at han har rimelig god fart, men de største svakhetene er helt klart på det defensive. Headinger og det å komme opp i press når en motspiller skal slå et innlegg er han veldig svak på.

 

Ikke på samme nivå som han var på i starten av sesongen i fjor, men en brukbar backup. Langt unna Sagna dog.

Link to comment
Share on other sites

Det er lett å elske Jenkinson fordi han sover i Arsenalsengetøy, men jeg har alltid hatt mine reservasjoner. Han er mye armer og bein, og har som sin forgjenger med de egenskapene en begrenset evne til å time headinger. Helt taktisk stø er han heller ikke.

 

Når det er sagt, det er bare å gå utpå der og gi gass igjen. Hvem vet, kanskje Jenkinson varter opp med en banan som Bendtner knuser i goalen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...