Jump to content

2012.11.21 Montpellier H


Mr Chapman

Recommended Posts

Arsenal v Montpellier

UEFA Champions League, Emirates Stadium

Wednesday, November 21, 2012, 20:45

 

Etter en perfekt start på gruppespillet, klarte man å rote det skikkelig til i de to kampene mot Schalke. Dermed spøker det ikke bare for førsteplassen i gruppa, men Arsenal må helst vinne de to siste for å i det hele tatt å gå videre. Det er lov til å håpe på hjelp fra Olympiakos i Tyskland, men det er først og fremst Arsenal selv som må gjøre jobben. Kanskje får vi noen spillere tilbake til denne matchen? Gibbs? Gervinho? Diaby? (Hehe, neida, tror ikke på julenissen :P). På besøk kommer et lag som var vaklet fælt i sin hjemlige liga denne sesongen, til tross for at de er regjerende mester. Det skal dog sies at Olivier Girouds gamle klubb ikke har tapt på fire kamper nå. Arsenal er likevel storfavoritter.

 

Must-win.

 

Link til tippetråden

Spillerbørs til etter kampen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Tror forresten vi er på TV denne runden.

 

Edit; jepp, sjekket det. Direkte på Viasat 4 HD.

Dersom vi vinner og Olympiakos taper så er vi i alle fall videre til sluttspillet. Vinner Olympiakos så kan den siste kampen bli grusomt spennende

Link to comment
Share on other sites

Dette hadde vært et ordentlig morsomt lag å prøve ut:

Szczesny

Koscielny - Mertsacker - Vermaelen

Wilshere - Arteta

Oxlade-Chamberlain - Cazorla - Podolski

Giroud

Walcott

 

Dette er kanskje ikke kampen og tidspunktet å prøve det ut på, men hadde vært et morsomt og slagkraftig lag, dog litt usikker på om Sagna burde få en av de tre plassene bak.

Link to comment
Share on other sites

Szcezzern sier hele laget er "buzzing" og strutter av selvtillit. Tror derbyet fungerte som en vitamininnsprøytning, så dette vinner vi.

La oss håpe det. Liker ikke helt når vi kommer fra et godt resultat. Alt for ofte at vi i påfølgende kamp tror at ting skal gå på skinner og så ender det med avsporing

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bortreist, men har laget klar børsen her: https://docs.google....pMT2lJWmc#gid=0

Dere får redigere lagoppstilling etc, så får jeg se om jeg finner en TV i Frankrike som viser Montpellier. Good luck!!

Jeg kan godt ta på meg ansvaret med å redigere lagoppstillingen og føre inn innbytterne. Tror de 11 som du allerede har ført opp også starter på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Og Walcott er ute med en skulderskade. Huff. Syntes det dog var litt rart at han kom seg gjennom resten av kampen uten tilsynelatende store smerter, men men.

 

Regner med Chamberlain kommer inn for Theo. Får håpe han fortsetter i samme spor som mot Tottenham for der syntes jeg han var glødende de få minuttene han fikk, men blir et stort rom for Chambo å fylle etter Walcott akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Sannsynligvis er ordet. Sjekk hvordan tabellene er, og sammenlikn med tidligere resultater mot de aktuelle lag. Da blir det ett fett om vi blir 1 eller 2.

 

Samtidig er det bedre for laget å sikre 2.plass enn å risikere å ryke ut.

 

Reality-check please... Teorien er ikke alltid gjeldende.

Link to comment
Share on other sites

Står på arsenal.com at Gibbs og Gervinho er tilbake i troppen og at Walcott er ute med skulderskade som han pådro seg på lørdag. Santos også ute med en skade. Forventer da at Chamberlain starter i stedet for Walcott og ellers samme laget som mot Tottenham. Muligens at Gibbs kommer inn for Vermaelen på LB.

Link to comment
Share on other sites

Du er på jordet nå. Gruppene er ikke ferdigspilt, men mest sannsynlig unngår vi å møte Real Madrid, Barcelona, Bayern og PSG (pluss engelske lag, og kanskje Juventus), ved å vinne gruppen. Mao; vi unngår de beste lagene. Vanskeligere er det ikke...

 

I så tilfelle er jeg på jordet fordi du tror på andre resultater enn meg.

 

Jeg tror Porto, Dortmund, Valencia, Malaga, Barca, United og Juventus kommer på 1. Mens Galatasray, Chelsea, Bayern München, Real Madrid, AC Milan og PSG tar 2.

 

Konklusjon: uansett hvor Arsenal havner kan man treffe gode og mindre gode lag. Dermed ett fett da alle uansett må slås skal man vinne CL.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Siden Walcott er skadet og Gibbs er spilleklar håper jeg på at disse 11 starter i morgen.

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Wilshere - Arteta

OX - Cazorla - Arshavin

Giroud

 

I de senere kampene har Giroud virkelig begynt å vise klasse etter at Walcott fikk spilletid og slo innlegg som han kunne angripe. Chamberlain er ikke like dyktig til å slå innlegg og spiller seg ofte mer sentralt enn å gå til linjen. Derfor håper jeg Arshavin endelig får tillit fra start og begynner på motsatt ving så vi får flere strenger å spille på med innlegg, der han kan bytte rolle med Cazorla underveis i kampen slik det passer kampbildet.

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk til Ox fra start i en viktig Champions League-kamp, han har jo ikke akkurat overbevist i CL ennå. Gervinho er visstnok frisk så jeg ser gjerne han fra start på høyre. Podolski burde fortsette på venstre, han jobber bra og leverer greit med målpoeng.

 

Håper på:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Wilshere

Gervinho - Cazorla - Podolski

Giroud

 

Gervinho gjør mange smarte løp i løpet av match som ofte blir oversett, håper Wilshere kan finne han i kveld. For øvrig på tide med en god kamp fra Wilshere nå. Samme med Arteta. Midtbanen mot Tottenham var delvis fraværende (noe de har vært en stund, blant annet mot Schalke og Man Utd var den ikke-eksisterende).

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk til Ox fra start i en viktig Champions League-kamp, han har jo ikke akkurat overbevist i CL ennå. Gervinho er visstnok frisk så jeg ser gjerne han fra start på høyre. Podolski burde fortsette på venstre, han jobber bra og leverer greit med målpoeng.

 

Håper på:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Wilshere

Gervinho - Cazorla - Podolski

Giroud

 

Gervinho gjør mange smarte løp i løpet av match som ofte blir oversett, håper Wilshere kan finne han i kveld. For øvrig på tide med en god kamp fra Wilshere nå. Samme med Arteta. Midtbanen mot Tottenham var delvis fraværende (noe de har vært en stund, blant annet mot Schalke og Man Utd var den ikke-eksisterende).

Vermaelen kommer nok til å spille. Tror Gervinho kommer inn som inbytter, kanskje han ikke starter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...