Jump to content

Guti til Arsenal???


Guest Alex89

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
I følge engelske medier skal Arsenal være intressert i å hente Guti til Arsenal... hve synes dere om dette???

8094[/snapback]

 

Hvor har du dette fra?

Fint om en legger ut en henvisning ved start av ny rykte-tråd. Da kan forumistene selv vurdere hvor mye hold det er i ryktet.

Hvis ikke kan det bli særdeles mange tråder i løpet av en sommer...

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Først, hvorfor snakker dere om Guti som om han var en "ukjent" spiller? Følger dere bare engelsk fotball?

 

Guti er jo en meget bra spiller, selve kjæledeggen til Real sammen med Raul. Han er ikke helt fast på laget, men spiller likevel ganske mye. Tror ikke Guti er mannen for Arsenal, selv om han helt sikkert hadde gjort en brukbar jobb.

Link to comment
Share on other sites

Midtbanespiller fra Real. Han er ikke for dårlig for oss. Kommer ofte inn mot slutten av kampene. Hadde forøvrig begge assistene til Ronaldos 2 mål mot Sociedad.

8128[/snapback]

 

han er nok fortsatt for dårlig for oss.

8148[/snapback]

 

 

Tviler på at Guti er så mye dårligere enn Pires, FLamini eller Ljungberg. Om han er rett man er jo en annen sak...Men han er en klassespiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Han er mye dårligere enn Pires jo, mener han er vår viktigste spiller ved siden av Henry. Pires er en helt fantastisk spiller!

Link to comment
Share on other sites

Guest TAA

hmmm trenger vi en spiller som møter opp til kamper i rosa angora genser? hehe

Guti er en raring, men ett stort talent, tror han hadde gjort oss til ett enda bedre lag.

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

han er en god fotballspiller men han er en spiller vi ikke trenger så lenge vi har cesc og viera. dessuten vil han bli dyyyr. Hvis man skal ha en ny midtbanespiller til sommer`n ville jg heller ha sett Gattuso eller Beckham tré på seg Arsenal trøya.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Madrid misfit Guti eyes Arsenal move

 

Real Madrid midfielder Guti has his heart set on a summer move to Arsenal.

 

He has been out in the cold since the arrival of Thomas Gravesen last season and although Liverpool have been linked with the versatile 28-year-old, his agent Zoran Vekic said: 'After Real Madrid, his only desire if he was to move to England would be to play for Arsenal, because of their style, their team spirit and of course they have a great coach.'

 

 

£12m? Nei takk. £7m? Nei, helst ikke det heller. En 28 år gammel Guti med temperamentsproblemer er ikke noe jeg ønsker til Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare lurer, trenger vi ham? Fra før har vi Gilberto og Vieira, pluss Flamini og Cesc. Nei takk, vi har nok ikke bruk for ham egentlig, men hvis han ikke klager over å måtte sitte på benken, kanskje. Men jeg vil ikke gi mer enn £6 mill for ham....

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Hva med en engelsk midtbanespiller? er ikke så mange igjen av dem i klubben.....

12214[/snapback]

 

Sant nok, men kven skulle det ha vore? Downing er den einaste aktuelle isåfall. Trur Guti ville ha vore eit godt kjøp dersom vi slepp å betale meir enn 10 millionar for han. Glimrande spelar med masse Champions League erfaring, ville også ha passa godt inn i systemet trur eg. Kunne ha vore ein spelar som kunne ha fått oss lenger i CL. Har rutina og erfaringa....

Link to comment
Share on other sites

Hva med en engelsk midtbanespiller? er ikke så mange igjen av dem i klubben.....

12214[/snapback]

 

Sant nok, men kven skulle det ha vore? Downing er den einaste aktuelle isåfall. Trur Guti ville ha vore eit godt kjøp dersom vi slepp å betale meir enn 10 millionar for han. Glimrande spelar med masse Champions League erfaring, ville også ha passa godt inn i systemet trur eg. Kunne ha vore ein spelar som kunne ha fått oss lenger i CL. Har rutina og erfaringa....

12216[/snapback]

 

Shaun Wright-Phillips

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Hva med en engelsk midtbanespiller? er ikke så mange igjen av dem i klubben.....

12214[/snapback]

 

Sant nok, men kven skulle det ha vore? Downing er den einaste aktuelle isåfall. Trur Guti ville ha vore eit godt kjøp dersom vi slepp å betale meir enn 10 millionar for han. Glimrande spelar med masse Champions League erfaring, ville også ha passa godt inn i systemet trur eg. Kunne ha vore ein spelar som kunne ha fått oss lenger i CL. Har rutina og erfaringa....

12216[/snapback]

 

Shaun Wright-Phillips

12218[/snapback]

 

Jo, SWP er og god nok. Gløymte han....

Link to comment
Share on other sites

Guti er en fantastisk spiller- Tro meg

Han har vært en av de viktigste bidragsyterene til Real Madrids sukksess de siste årene. Han er en spiller med et fantastisk blikk, flotte pasninger, og ikke minst en intlegent spiller.

 

Tro meg- Han vil bli en stor sukkses i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Godt å høre ja. Wener har jo tidligere uttalt at han vil at Arsenal skal spille mest mulig likt Real Madrid (2-3 år siden). Det var jo også da Guti brilijerte på det meste. Han er en spiller som vil passe godt inn i Arsenal. Fordi som han sier selv de spiller en fotball som han liker

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...