Jump to content

Guti til Arsenal???


Guest Alex89

Recommended Posts

Midtbanespiller fra Real. Han er ikke for dårlig for oss. Kommer ofte inn mot slutten av kampene. Hadde forøvrig begge assistene til Ronaldos 2 mål mot Sociedad.

8128[/snapback]

 

han er nok fortsatt for dårlig for oss.

8148[/snapback]

 

 

Fint om du begrunner tankene dine, blir ikke det mest frodige forumet med slike enkle stikkomentarer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
Guest Höstad89_DB10

jeg syns guti er en veldig undervurdert spiller og trur han ville vært et bra kjøp hvis vi får han får rundt 5 mill£

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=74736&idSez=20

 

Dette har vi vel hørt før..at Guti vil til Arsenal hvis han kommer til England.

Positivt det og han er en god spiller, men er god nok til å erstatte Vieira?

Jeg vet ikke helt... :D

 

Lest også at Real vil ha £13 mill. for han, noe jeg mener er alt for mye til en spiller som har slitt benken hos dem i flere år. Max. £6-7 mill. mener jeg er nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=74736&idSez=20

 

Dette har vi vel hørt før..at Guti vil til Arsenal hvis han kommer til England.

Positivt det og han er en god spiller, men er god nok til å erstatte Vieira?

Jeg vet ikke helt...  :D

 

Lest også at Real vil ha £13 mill. for han, noe jeg mener er alt for mye til en spiller som har slitt benken hos dem i flere år. Max. £6-7 mill. mener jeg er nok.

14672[/snapback]

stemmer det. Guti er ikke verd 13 m £. Vieira er på samme alder, var fast og mye bedre enn guti. Det er ikke noe vits i åbruke vieira overgang pengene på Guti......maks 6 m £

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i det som sies her. Guti er verdt max 5-6 mill pund.. Jeg synes det ville være tragisk å la Ballack gå til United for 13-14, og så skal vi kjøpe Guti for 12... De er like gamle, og etter mi mening er Ballack en bedre spiller enn Guti. Han er bra altså, misforstå meg rett, men Ballack har det lille ekstra. Så kjøper vi Guti bør han være billig...

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Helt enig i det som sies her. Guti er verdt max 5-6 mill pund.. Jeg synes det ville være tragisk å la Ballack gå til United for 13-14, og så skal vi kjøpe Guti for 12... De er like gamle, og etter mi mening er Ballack en bedre spiller enn Guti. Han er bra altså, misforstå meg rett, men Ballack har det lille ekstra. Så kjøper vi Guti bør han være billig...

14694[/snapback]

helt ærlig...så ønsker jeg verken guti eller ballack. Håper wenger satser på fabregas. Det er han som skal ta plassen til Vieira. Husker dere sesong starte ifjor...fabregas og silva....Gud det var et par. Silva-Fabregas denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guti er en av de beste i sin posisjon som er offensiv midtbane og grunnen til at han vil dra er han ikke får no spilletid eller blir spilt ut av posisjon og han okkuperer samme posisjon som raul og zidane kan spille i så det er klart det blir vanskelig.

Fortsatt er han visekaptein og spiller mye, og gjør ting utrolig bra og er mer eller mindre fast inventar i den spanske landslagstroppen selv om han ikke er fast på real.

 

Guti har et enormt godt blikk for spillet og er veldig flink til å åpne forsvar som gjør han veldig aktuell for wenger for en sentral midtbane bestående av en defensiv gilberto og offensiv guti.

 

Ellers så er alderen perfekt.

Med 28 år har han bra erfaring og dette er noe wenger ønsker da han selv har sagt han mangler spillere i denne aldersgruppen. Vil du ha en ung en inn som skal stå i veien for fabregas i mange år fremover? nei man vil ha en som er på sitt høydepunkt i karrieren som midtbanespillere er i alderen 27 til 31.

 

vil heller ha guti enn baptista, diarra, jenas eller hvem som helst annen, sinnsykt bra og artig spiller å se på

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Guti er en av de beste i sin posisjon som er offensiv midtbane og grunnen til at han vil dra er han ikke får no spilletid eller blir spilt ut av posisjon og han okkuperer samme posisjon som raul og zidane kan spille i så det er klart det blir vanskelig.

Fortsatt er han visekaptein og spiller mye, og gjør ting utrolig bra og er mer eller mindre fast inventar i den spanske landslagstroppen selv om han ikke er fast på real.

 

Guti har et enormt godt blikk for spillet og er veldig flink til å åpne forsvar som gjør han veldig aktuell for wenger for en sentral midtbane bestående av en defensiv gilberto og offensiv guti.

 

Ellers så er alderen perfekt.

Med 28 år har han bra erfaring og dette er noe wenger ønsker da han selv har sagt han mangler spillere i denne aldersgruppen. Vil du ha en ung en inn som skal stå i veien for fabregas i mange år fremover? nei man vil ha en som er på sitt høydepunkt i karrieren som midtbanespillere er i alderen 27 til 31.

 

vil heller ha guti enn baptista, diarra, jenas eller hvem som helst annen, sinnsykt bra og artig spiller å se på

14699[/snapback]

han er God, men er han en 13 m £ spiller? Skal vi la guti spille et par sesonger for så å putte Fabregas inn? Skal vi kjøpe guti for samme pris som vi solgte Vieira for. Men det er ingen tvil, han er en god spiller.

Link to comment
Share on other sites

Mulig han er verdt 13£, uansett en meget god spiller. Det ville vært morsomt for Reyes med en spanjol til, så ting kan bli enda lettere for han. Men ser ut til å ha slått seg til ro nå. Får håpe at det ihvertfall blir noen kjøp til i sommer, jeg har etterlyst et defensivt kjøp lenge.

Link to comment
Share on other sites

saken er at han er yndlingsspilleren min, kunne ikke tenke meg noe fetere enn Guti i arsenal ;)

 

13£ er mye penger for en 28-åring, men her snakker vi kvalitetsspiller med erfaring fra øverste skuff og den spanske kontigenten vil dra så nytte av det. Og det vil Henry og, herregud for noen gjennombruddspasninger og blikk for spillet!

 

guti for captain! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
saken er at han er yndlingsspilleren min, kunne ikke tenke meg noe fetere enn Guti i arsenal ;)

 

13£ er mye penger for en 28-åring, men her snakker vi kvalitetsspiller med erfaring fra øverste skuff og den spanske kontigenten vil dra så nytte av det. Og det vil Henry og, herregud for noen gjennombruddspasninger og blikk for spillet!

 

guti for captain! :blink:

14705[/snapback]

 

Ikke noe å si på kvaliteten... ;) det jeg vil si er at han ikke er verd 13 m£ og er han verd 13£ så har Vieira en verdi på 26 m £. Kjøp guti for 5-6 m £

Link to comment
Share on other sites

I en nettside sto det at Guti va på vei til Arsenal!!!

 

Jeg mener han ikke er så god, ihvertfall ikke får å være på den alderen. Jeg har sett mange kamper av ham og han har ikke STOR spilt! Jeg mener The Gunners ikke BURDE kjøpe ham!

 

http://itv-football.co.uk/Teams/Arsenal/story_157452.shtml :blink:

14693[/snapback]

 

 

ENIG! Overvurdert middelmådig jåle! Max stallfyll! Ikke verdt mange millionene....en fjerdedel av det vi fikk for Vieira...max! MANGE jeg heller ville hatt til den prisen!

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke nok feilposting her nå?

14721[/snapback]

 

 

Veldig riktig.

 

henryistheking, rykter skal postes på rykteforumet, ikke off topic.

I tillegg; se etter tråder som allerede omhandler det samme emnet, ok? Dette er greit å få med seg ettersom du er ny her på forumet.

 

Tråden limt inn i eksisterende Guti-tråd.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Mannen viser tommelen ned for everton, liverpool og spurs og sier i neste åndedrag at det eneste laget i England han kunne tenke seg å spille for heter Arsenal.

Grunn: arsenals måte og spille fotball på og deres manager.

Mannen er rutinert og har spilt STORE kamper i flere år nå.

Jeg sier: LØP OG KJØP!!!!!!!!!!!!!

Overlater til Wenger og DD å forhandle frem en fornuftig pris.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

Leste d i avisen idag. Guti er alldeles ikke for dårlig for oss. Han e ganske god og jeg håper han kommer. liverpool, spurs og en klubb til (husker ikke hvem d var) er også inntressert i han men han sa at den eneste engelske klubben han vil til er Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i det som sies her. Guti er verdt max 5-6 mill pund.. Jeg synes det ville være tragisk å la Ballack gå til United for 13-14, og så skal vi kjøpe Guti for 12... De er like gamle, og etter mi mening er Ballack en bedre spiller enn Guti. Han er bra altså, misforstå meg rett, men Ballack har det lille ekstra. Så kjøper vi Guti bør han være billig...

14694[/snapback]

helt ærlig...så ønsker jeg verken guti eller ballack. Håper wenger satser på fabregas. Det er han som skal ta plassen til Vieira. Husker dere sesong starte ifjor...fabregas og silva....Gud det var et par. Silva-Fabregas denne sesongen.

14695[/snapback]

 

Helt enig med deg. Fabregas og Gilberto er vårt nye midtbanepar.

Vi skal heller ikke glemme Toure. Han kan fort bekle trøye nr 4.......

14725[/snapback]

 

Tror du Fabregas holder en hel sesong som midtbaneanker. Han er

nokså ung ennå.

Toure er jeg usikker på, men han har overasket før, men har han teknikk

nok til å bekle en midtbanerolle?

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Glem tanken om Kolo på midtbanen, da må han lære seg å spille med en mann i ryggen først. Mangler fullstendig teknikk og overblikk til å bekle en slik rolle.

Holder ikke bare med fysikk og taklingsstyrke på arsenals midtbane.

Alex Song er en meget spennende midtbanespiller, faktisk på nivå med Fabregas, og med evnen til å ligge på rett side av ballen til enhver tid.

Meget god teknikk, meget god fysikk, rask og med et godt overblikk.

Dette er en gutt som kan vokse seg STOR i gunners.

Ellers mener jeg at Guti kan være rett mann til rett tid nå.

Rutinert, solid spiller som går utenpå de aller fleste i premier league.

Kjøp begge to, så er vi godt i gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...