Jump to content

One of those wonderful, wonderful Anfield nights!


Chaz

Recommended Posts

Vi har et magisk stadion, vi har et magisk publikum når det virkelig gjelder, men det har jaggu Liverpool også!

 

En gratulasjon til alle Liverpool supportere. Dette fortjente dere. :-)

 

For en kveld! For en stemning! Og hvilken nailbaiting finish! Utrolig, utrolig bra!!!!

 

Ingen glimrende kamp, men nerve hele veien. Og hvilken fantastisk defensiv kollektiv jobbing av Liverpool. Fotball består av to ting; å score mål, og å forhindre mål. Liverpool greide begge deler. Og hvilken utrolig stemning. Anfield at it`s most unbelivable best!

 

Og en ting til; I tillegg så må jeg si at vår egen John Arne Riise VIRKELIG har vokst seg stor denne sesongen. I dag var mannen på sokkel utrolig bra!

 

Gratulerer fra en imponert Gooner! Og riktig god tur til Istanbul! :-)

 

Og i kveld var Anfield slik Anfield var på sitt beste på -70 tallet. Rett og slett magisk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Greit at John Arne har vokst seg stor som fotballspiller, men fytterakkern for en fyr han har blitt ;) Det håret, tatovering, alt mulig. Synes rett og slett at han er ganske usmakelig. Men mitt inntrykk av han fikk seg jo faktisk et kraftig oppsving når det ble forbudt å dra av seg drakta når man scorte ;)

 

Nei, nok tøv:

 

Gratulere Liverpool, håper dere får grisebank til helga ;)

Link to comment
Share on other sites

Til og med Mourinho applauderte Liverpool-fansen etter kampen.......

 

To ting jeg merker meg med positive fortegn i kveld:

 

- Alt kan ikke kjøpes for penger.

- Og Arsenals CL-suksess kan komme fortere enn vi aner. Vi har tross alt vært bedre enn L`pool i mange år nå.

 

Grattis og lykke til Liverpool.....

 

 

 

NB! Målet mener jeg er korrekt idømt. Veldig mange dommere og linjemenn ville feiget ut i denne situasjonen og latt tvilen komme det forsvarende laget til gode. I dag kom tvilen det angripende lag til gode, noe som er positivt for fotballen som sådan.....

Vel blåst....

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Greit at tvilen skal komme det angripende laget til gode, men man skal ikke dømme feil. Jeg tror aldri i livet at den ballen var inne. Det riktige hadde vært å dømt straffe og kanskje gitt Cech rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

Og i kveld var Anfield slik Anfield var på sitt beste på -70 tallet. Rett og slett magisk! :D

7883[/snapback]

 

Så hverken kampen i går, ei heller har jeg opplevd Anfield live på -70 tallet, men har stått på the Kop noen kamper mot ManU før det ble sitteplasser. Der var det trøkk... B)

 

For de som ikke har opplevd engelsk fotball fra ståtribune, med alt hva det innebar, har gått glipp av mye!

 

Må jeg si jeg jublet når jeg hørte L'pool vant, selv om Mourinho påsto at det beste laget tapte...zzzzzz

Link to comment
Share on other sites

Joda, visst var det trøkk! Og Liverpool fikk det målet de trengte. Herlig å se Chelsea så til de grader tannløse. Det ga i hvert fall meg optimisme med tanke på neste sesong. For en situasjon for Chelsea: først vinner de PL for så å ryke i semi'n i CL et par dager etterpå. HAH!

 

Fint at Liverpool vant, men håper på Milan i finalen. Orker ikke flere Riiiise-oppslag!

Link to comment
Share on other sites

Fint at Liverpool vant, men håper på Milan i finalen. Orker ikke flere Riiiise-oppslag!

7900[/snapback]

 

Ja, vi får holde med Milan. Det er jo mildt sagt flatterende at Pool, med et så dårlig lag, klarer å karre seg til finalen. Det blir særlig 'grotesk' når Arsenal ikke kommer lenger enn til kvartfinalen nær sagt uansett hvor gode de er... Så ikke kampen i går, men har sett bildene av scoringen på nettet, og ja, jeg er nesten 100% sikker på at den var inne, så seieren var grei nok den. Og Chelsea har godt av å komme seg ned på jorda, slik at også de innser at intet tre vokser inn i himmelen, og at det ikke er hver dag noen har så mye flaks som ManU hadde i 99! :D

Link to comment
Share on other sites

Og en ting til; I tillegg så må jeg si at vår egen John Arne Riise VIRKELIG har vokst seg stor denne sesongen. I dag var mannen på sokkel utrolig bra!

7883[/snapback]

 

Tror kanskje du skifter mening etter å ha sett dette bildet Chaz? :D

 

1115180822686_235.jpg

Link to comment
Share on other sites

Å herregud!!!! Hvor er solbrillene mine??? Kan bli snøblind av mindre jo!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Strippe det kan han ikke, men å spiller fotball det er han bra til! ;)

 

Forøvrig; en kommentar til et par middeladrende herrer lenger oppe på tråden; holde med AC Milan? Spaghettilag?? Never, ever! Her holder man med Dronningen og hele svigerfamilien, Red Rum, The Beatles, Ian St. John, stolen hubcaps, Bill Shankly`s spøkelse og Cilla Black! Liverpool all the way. En viss form for integritet må man da ha, mine herrer! ;)

 

Go England! :D B) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynet
En viss form for integritet må man da ha, mine herrer! B)

Hvis det utenkelige skulle skje at det var Tottenham som tok seg til finalen, ville du holde med dem da? :D

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig; en kommentar til et par middeladrende herrer lenger oppe på tråden; holde med AC Milan? Spaghettilag?? Never, ever! Her holder man med Dronningen og hele svigerfamilien, Red Rum, The Beatles, Ian St. John, stolen hubcaps, Bill Shankly`s spøkelse og Cilla Black! Liverpool all the way. En viss form for integritet må man da ha, mine herrer! ;)

 

Go England! :D  B)  :D

7911[/snapback]

 

Det finnes grenser, Chaz! To viktige grunner til å håpe på Milan:

1) Det blir uutholdelig å lese om Riiiises's suksess, for ikke å snakke om å høre ham selv snakke om temaet!

2) Har altfor mange kompiser som holder med Liverpool. Det vil bli et evig mas om deres suksess i Europa kontra Arsenal's "misèrer"!

Link to comment
Share on other sites

Og en ting til; I tillegg så må jeg si at vår egen John Arne Riise VIRKELIG har vokst seg stor denne sesongen. I dag var mannen på sokkel utrolig bra!

7883[/snapback]

 

Tror kanskje du skifter mening etter å ha sett dette bildet Chaz? :D

 

1115180822686_235.jpg

7907[/snapback]

 

Hva er det riise holder på med??

Mannen trenger hjelp!

Link to comment
Share on other sites

Hjelper ikke, Toggeloggen! Rule Britania, og hele bøtteballetten, vettu! :D

7920[/snapback]

 

 

Jeg er ikke anglofil, jeg er arsenaloman. Eneste grunn til å heie på Liverpool er at en nordmann er på laget, Riise - og det er en helt uaktuell problemstilling da jeg er sterkt i tvil om hans opphav!

 

Snurr film, Toggelogg! B)

Link to comment
Share on other sites

Heia Milan!

Orker ikke se den likbleke skrytepaven Riise med gullglis. Da er jeg redd også trusa forsvinner!

 

Det er større sannsynlighet for at Dennis Bergkamp setter seg i en rakett og reiser til mars enn at Tottenham vinner CL!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke anglofil, jeg er arsenaloman. Eneste grunn til å heie på Liverpool er at en nordmann er på laget, Riise - og det er en helt uaktuell problemstilling da jeg er sterkt i tvil om hans opphav!

 

Snurr film, Toggelogg! :D

7924[/snapback]

 

Jeg er også BARE Arsenaloman. Det er ingen grunn til holde med noen av våre hardeste rivaler, uansett om det er Pool, Chelsea eller ManU. Spurs i en E-cupfinale er jo ren utopi ut fra dagens situasjon, men uansett er det ingen tvil om hvor sympatiene ville vært! B) Å holde med et lag fordi det er en nordmann på laget er heller ikke noe argument, snarere er det en grunn til å ikke holde med laget, når man tenker på hvordan norske medier agerer... :D

 

Og by the way, i en finale mellom Pool og (trolig) Milan er det liten tvil om hvilket lag som egentlig er best... Man må jo forsøke å beholde en viss rettferdighetssans på tross av sine sympatier og det faktum at fotball er et spill basert mye på tilfeldigheter.

Link to comment
Share on other sites

Greit at tvilen skal komme det angripende laget til gode, men man skal ikke dømme feil. Jeg tror aldri i livet at den ballen var inne. Det riktige hadde vært å dømt straffe og kanskje gitt Cech rødt kort.

7890[/snapback]

 

Poenget mitt er ikke om ballen var over streken eller ikke, om avgjørelsen var rett eller ei. Det er en nærmest umulig oppgave for dommerne å avgjøre. Millioner av tv-seere sitter fortsatt og lurer på om den var inne etter uttallige repriser fra alle mulige vinkler.

Jeg applauderer en modig avgjørelse.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper med hele mitt hjerte At godguttene fra Eindovhen knuser AC Milan i kveld. De rullet over Milan i den første kampen, og spiller en glimrende underholdende og offensiv fotball.Fantastisk fotballag fra holland med sjel

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...