Jump to content

One of those wonderful, wonderful Anfield nights!


Chaz

Recommended Posts

Heia Milan!

Orker ikke se den likbleke skrytepaven Riise med gullglis. Da er jeg redd også trusa forsvinner!

 

Det er større sannsynlighet for at Dennis Bergkamp setter seg i en rakett og reiser til mars enn at Tottenham vinner CL!

7926[/snapback]

 

To stykk bra poeng Bergkampboy! Likegyldig til Liverpool-seier, men når det gjelder Riise og trusa er det er skrekkscenario som overhodet ikke må finne sted. Gutten har et sykelig forhold til sin egen kropp.

 

Ikke noe problem når det gjelder Tottenham og en eventuell CL-finale. Det kommer ikke til å skje i mitt liv!!

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem når det gjelder Tottenham og en eventuell CL-finale. Det kommer ikke til å skje i mitt liv!!

7974[/snapback]

 

Sant nok! Men det blir kraftig irriterende å eventuelt måtte snu seg i graven om et par hundre år.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem når det gjelder Tottenham og en eventuell CL-finale. Det kommer ikke til å skje i mitt liv!!

7974[/snapback]

 

Sant nok! Men det blir kraftig irriterende å eventuelt måtte snu seg i graven om et par hundre år.

7995[/snapback]

 

Satser alt på kremering! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

I mine øyne et "perfekt" utfall og resultat.

 

Kampen vises at penger ikke er alt. Den viser også en oppskrift for hvordan Chelsea kan beseires av lag som er spillemessig underlegene.

 

Det som gleder meg mest er at heller ikke Chelsea ser ut til å ha en plan B når det butter i mot.

 

Liverpool's seier var såpass "ufortjent" at en også kan holde litt overivrige Liverpool-supportere i sjakk med å henvise til den destruktive spillestilen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...