Jump to content

2005.05.08 Liverpool H


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
Guest Kimter

Jeg må i konfirmansjon og får ikke sett kampen ;) ......Må få klart å lurt meg unna på et eller annet hvis. Det blir jo seier så det må jeg jo bare se!!!!

 

Håper Edu kommer inn på venstre side og at Pires flyttes over til høyre. Reste av laget bør bli som mot WBA.

 

Kom on Arsenal:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Håper for guds skyld vi vinner denne kampen. Aldri likt L`pool. Usympatiske spillere og stygg by. Dessuten holder de fleste av kompisene medd L`pool.

 

Come on Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Blir en tøff oppgave å møte Liverpool, men en seier er utrolig viktig. Forhåpentligvis så kan kanskje CL kampen i kveld sitte igjen litt i beina på Liverpool spillerne også. Håper vi klarer å fortsette den gode trenden ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si at det gjør meg noe at Liverpool-spillerne møter opp til kamp i champagne-bakrus ;) Den kampen her tror jeg de skal ha problemer med å komme ned på jorda etter asså, men det blir nok uansett ingen "walk in the park"..

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner13

ja...... vi får håpe at Arsenal vinner denne kampen, men Liverpool er et veldig godt lag så dette blir vanskelig :D

Men Arsenal er så bra at dette klarer vi..,..... Jeg så ikke Liverpool kampen men om de vant er det en ulempe for oss..

Når de får smaken av blod i kjeften da blir dem farlig.....

Men jeg tror vi har en stor sjanse til å vinne... B) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Jeg vil tro at Liverpool kommer til å gjøre flere forandringer til denne kampen. Ett reservepreget Liverpool skal uansett ikke være noe problem. Vi vinner.... iallefall solid :D

Link to comment
Share on other sites

Dette blir IKKE lett! :D

 

De har jo Riise, Gerrard +++ (dere er kanskje ikke litt enige med meg engang men)

Jeg synes at Riise er en av det norske landslaget's beste spillere...

(jeg kan jo IKKE si at Gerrard er en av de beste på England da fordi der spiller jo Cole..)

Men han styrker England skikkelig og er en kjempe midtbane-spiller.... ;)

 

 

SÅ VÆR KLAR GUTTA, DETTE BLIR TØFT! B)

 

Synd med Henry! :D

 

 

MEN VI SKAL VINNE! :P ;)

Link to comment
Share on other sites

:) Vinner vi her er vi bedre enn Chelski... :D

 

Vi vinner, og beviser at CL er ett tilfeldighetenes spel og at det ikkje nødvendigvis er dei beste laga som vinner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Arsenal-spillerne vil gå inn i kampen med ekstra kamplyst etter at LIverpool har slått Chelsea. Liverpool er forhåpenligvis enda høyt oppe og går over til liga-modus igjen.

Link to comment
Share on other sites

Alltid vanskelig å prøve å slå Liverpool på hjemmebane men vi skal nok fint klare det. :D Jeg håper på Senderos i forsvar for å temme Baros og Garcia som han gjorde med Drogba. Ellers håper jeg på den samme lagoppstillinga som mot WBA. Vi skal gi Liverpool skikkelig juling :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Absolutt ingen skal klare å overbevise meg om at dette vil bli en lett kamp.

Det at pool slo chelsky i semi`n kan slå begge veier.

Men, i alle fall er det livsviktig for dem å spille champions league også neste år.

Det betyr at de møter opp på highbury med samme destruktive og defensive taktikk som mot chelsky.

Meget vanskelig kamp med andre ord.

Håper fortsatt på å få i gang Sol etterhvert men griner ikke akkurat hvis Senderos dukker opp fra start på nytt.

Ellers håper jeg at Edu nå får starte på bekostning av Fabregas.

Det betyr i så fall at Pires spiller på høyre kant og Edu på venstre.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

i morra skal vi revansjere tapet sist mot liverpool, der alt så ut til å bli uavgjort men så scora de 6 sekunder før dommeren skulle blåse av kampen!

tror wenger bruker senderos/kolo i morra også, det vil da tyde på at sol ikke kommer til å spille i finalen, for wenger sa at viss ikke sol spilte de tre siste kampene da ble det ikke noe finale for sol!

men jeg er veldig usikker!!

håper at wenger setter innpå edu i stede for fabregas og putter pires over på høyre kanten. fabregas er jo en fantastisk spiller men han har virket litt sliten i det siste syntes jeg.

tror atr vi starter med reyes/van persie på topp. det ser ut som de to trives veldig godt sammen der oppe, de finner hverande veldig lett.

viss vi vinner i morra ja da sikrer vi oss 2.plassen, og jeg er bombesikker på at det kommer til å skje i morra. liverpool kommer til å bli så rundspilt at de ikke kan ane det en gang!!!!

 

tror dette blir laget:

 

lehman

lauren kolo senderos cole

 

 

pires gilberto vieira edu

 

 

van persie reyes

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...