Jump to content

Fellesturer


Orakelet

Recommended Posts

Sitter her og vurderer å dra på en fellestur. Madamen insisterer på at jeg gjør det... og jeg synes det er dumt å nekte henne den seieren det ville være å sende meg avgårde til England..

 

Er det noen flere som har sett seg ut en tur til England denne sesongen? Jeg har sett meg ut turen i mars, mot Aston Villa.

HAdde vært gøy å visst om flere som skal dit før jeg bestemmer meg endelig. Er jo enkelte jeg gjerne vil treffe her inne! (Selv om alle gooners garantert er et godt reisefølge!)

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg en fellestur selv, men prisene er i stiveste laget for en ung herremann på kommunelønn.

 

Husker vi luftet tanken rundt det å ta en uoffisiell fellestur, det tror jeg kunne blitt en

kjempesuksess :)

 

Litt i dyreste laget for min del også :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Kommer etter all sannsynlighet til å bestille en tur til London i vinter/vår og er ganske hypp på en fellestur denne gangen. Jeg og svigerbrosjan har sett for oss Aston Villa turen, og jeg lurer på hvem jeg skal ta kontakt med for å bestille en slik tur. Vet at det sikkert står i det siste gunnersbladet, men vet ikke helt hvor jeg har det bladet akkurat nå, og når jeg finner den fram har jeg sikkert glemt hva jeg skulle sjekke ut, så spør like så greit her.

 

Håper alle norske goonere, som skal på den turen, møter opp med nicket sitt fra forumet på et skilt rundt halsen. Hadde vært veldig kjekt å fått satt et ansikt på forumistene her inne så jeg vet hvem jeg bør tørre å være uenig i og hvem jeg ikke bør tørre å diskutere med. :P Og som Orakelet sier; det hadde vært fint å diskutere Arsenal med dere uten moderering

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...