Jump to content

En ny æra har begynt!


Guest Jazzmakrellen

Recommended Posts

Guest Jazzmakrellen

Blir artig å le alle de stakkarene som var så pysete å tippe Start på en stusselig 6-7-8 plass eller enda lavere, opp i tryne når deres lag, om det er Rosenborg, Viking eller brann befinner seg på midten av tabellen ved sesongslutt.

 

folk som er i oslo bør møte opp på ullevål 30.mai. Da kommer to av årets medlajevinnere til å møtes. Og en sur reke kommer til å bli enda surere....

 

 

Imponert brekke?!?!;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Jeg er i allefall imponert av Start så langt. Stappmett har fått bra schwung på sakene. Det blir spennende å se hvor lenge det varer, men at Start kan klare det Ham-Kam klarte i fjor ser ikke bort ifra. Viking blir nok fort en skuffelse denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Er mektig imponert over hva Start har utrettet så langt. Men det er for tidlig å trekke noen konklusjoner angående plassering. Tror dog at Start vil gjøre en flott figur i årets tippeliga.

 

Har for øvrig alltid hatt litt sansen for Start, uten at jeg egentlig vet helt hvorfor. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

All honør til Start for det arbeidet de har gjort!

Tror ikke Start vinner serien i år, men en respektabel plassering bør absolutt være innen rekkevidde.

Er imponert over Start's produksjon av spillere. De har kjøpt lite og dyrket opp egne spillere. Minner litt om Arsenal faktisk ;)

Link to comment
Share on other sites

I dag fikk Start seg en leksjon i god fotball, og ble rett og slett rundspillt på Lerkendal. Spørs om makrellene gikk på en kræsjlanding i dag, etter å ha vært så høyt oppe etter de første kampene i årets sesong

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Har nettopp kommet fra Lerkendal og sett Rbk banke Start 3-0 ;)

Start spilte absolutt ikke som noe topplag i dag, og de var heldige som ikke tapte mer enn 3-0. Den eneste store sjansen Start hadde var når Garba traff tverrliggeren på slutten.

Tror dette var starten på en liten nedtur for Start...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

selvfølgelig taper vi borte mot rbk, når vi spiller den dårligste kampen til nå i sesongen.

 

Men vil ikke si at vi ble "overkjørt". Jeg vet at du har sett så mange Arsenal kamper Kim, at du burde vite hva virkelig overkjøring innebærer.

 

Dere hadde vel en 4-5 store sjanser flere enn oss. Dere fikk et billig straffespark, og vi hadde to (ja to vanpersie!) i tverrligger. et ved midtun lie hvor Johnsen redder i tverrligger og en i andre omgang som forøvrig var Nyarko og ikke Garba tror jeg...

 

men men, hyggelig at dere fikk dere en liten opptur, før dere kom vitterlig ned på jorden igjen i går.

 

Artig å få i gang Bärlin. Og Garba er tilbake til neste kamp, så ting går fortsatt på skinner nede ved Skagerrak. Håper forresten dere holder plassen Jon-H.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
selvfølgelig taper vi borte mot rbk, når vi spiller den dårligste kampen til nå i sesongen.

 

Men vil ikke si at vi ble "overkjørt". Jeg vet at du har sett så mange Arsenal kamper Kim, at du burde vite hva virkelig overkjøring innebærer.

 

Dere hadde vel en 4-5 store sjanser flere enn oss. Dere fikk et billig straffespark, og vi hadde to (ja to vanpersie!) i tverrligger. et ved midtun lie hvor Johnsen redder i tverrligger og en i andre omgang som forøvrig var Nyarko og ikke Garba tror jeg...

 

men men, hyggelig at dere fikk dere en liten opptur, før dere kom vitterlig ned på jorden igjen i går.

 

Artig å få i gang Bärlin. Og Garba er tilbake til neste kamp, så ting går fortsatt på skinner nede ved Skagerrak. Håper forresten dere holder plassen Jon-H.

8317[/snapback]

Vi overkjørte dere fullstendig på torsdag!

Kan ikke huske at Espen slo en i tverrliggeren. Spillet foregikk nesten bare på deres banehalvdel.

 

Nå skal dere ikke bli like arrogante som Chelsea. For da blir det ivertfall ingen gulldrøm for dere...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Som sagt så var det hyggelig at dere fikk dere en sjelden opptur. Sjekk VG nett eller noe lignende hvis du ikke tror meg angående det at Johnsen reddet istolpen i første omgang.

 

Og hvis det der var overkjøring (9-4 i sjanser eller noe), så er jeg spent på hva du kaller det når sjansestatistikken viser 20-1....

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Som sagt så var det hyggelig at dere fikk dere en sjelden opptur. Sjekk VG nett eller noe lignende hvis du ikke tror meg angående det at Johnsen reddet istolpen i første omgang.

 

Og hvis det der var overkjøring (9-4 i sjanser eller noe), så er jeg spent på hva du kaller det når sjansestatistikken viser 20-1....

8493[/snapback]

Jeg gidder ikke å diskutere med deg. Du kommer med bare tåpelige innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hva er det som er tåpelig?

 

At jeg sier at det ikke var overkjøring?

 

At jeg synes det var fint at Rosenborg tapte i påfølgende serierunde?

 

Tviler på du holder ut så veldig mange diskusjoner her inne, hvis du ikke tåler mer "tåpelige" innlegg enn de jeg har hatt her....

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Vel vel, da var vi tilbake der hvor vi før eller siden(innen tre år) skal ende opp, på toppen av tabellen. Merkelig hvor stille trønderne er om dagen.....

Link to comment
Share on other sites

Enga på topp :lol:

8080[/snapback]

Og hvor lenge er de dette da? ;)

8140[/snapback]

 

Haha! :P

 

Det var ikke lenge når VIKING knuste RBK på "enga" i går! :D

 

Haha! :D

9027[/snapback]

At Enga ikke er på topp har vel ingenting å gjøre med at Viking vant ?

 

All ære til Start og Nordlie så langt, imponerende jobb de har gjort.

Link to comment
Share on other sites

Vel vel, da var vi tilbake der hvor vi før eller siden(innen tre år) skal ende opp, på toppen av tabellen. Merkelig hvor stille trønderne er om dagen.....

9024[/snapback]

 

Jeg er så stille som jeg alltid er når det gjelder norsk fotball Tormod. Hvis du går gjennom trådene som har med norske lag å gjøre, vil du merke at det ikke finnes mange innlegg fra meg. At jeg slang inn en liten kommentar når Rosenborg slo Start, har litt med opphausingen som har vært rundt de gule og svarte. Det skal litt mer enn en god sesongstart til for å ta gullet. Men at Start virker å ha noe spennende på gang, det er det ingen tvil om. Og for the record, så har jeg alltid hatt sansen for Start, og synes det er bra at de er tilbake i tippeligaen, og håper de har kommet for å bli en stund

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

mener å husek at du og rune og et par til var ivrige rbkere mot slutten av fjoråret, men nå er det ikke så nøye;)

Link to comment
Share on other sites

mener å husek at du og rune og et par til var ivrige rbkere mot slutten av fjoråret, men nå er det ikke så nøye;)

9134[/snapback]

 

Da husker du helt feil Tormod.

 

Jeg har aldri vært noe spesielt engasjert i norsk fotball. Jeg har ikke det samme forholdet til RBK som du har til Start, av den enkle grunn at jeg ikke er fra Trondheim. Rosenborg fallt seg naturlig å følge med på, da det er det eneste laget i tippeligaen som kommer fra Trøndelag. Men i motsetning til andre fans, så faller ikke livet i grus om RBK taper noen kamper, eller om de ikke skulle ende opp som ligamestere denne sesongen. Hadde faktisk vært positivt for norsk fotball om noen andre lag hadde vunnet ligaen for engangs skyld.

 

De eneste gangene jeg engasjerer meg i diskusjoner omkring norsk fotball og Rosenborg, er når det blir snakk om pengene de har tjent, og at de kjøper for å svekke andre lag osv. For slike uttalelser oser det misunnelse lang vei av, og da blir jeg engasjert og sier min mening. Bortsett fra det, så er det eneste som gjør at jeg gidder å følge med på norsk fotball det faktum at fotball er morsomt å se på

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hva er det som er tåpelig?

 

At jeg sier at det ikke var overkjøring?

 

At jeg synes det var fint at Rosenborg tapte i påfølgende serierunde?

 

Tviler på du holder ut så veldig mange diskusjoner her inne, hvis du ikke tåler mer "tåpelige" innlegg enn de jeg har hatt her....

8871[/snapback]

Som sagt så diskuterer jeg ikke dette lenger med deg.

Hvis du ikke oppfatter dette, foreslår jeg at vi stenger denne tråden for godt.

Mourinho 2...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...