Jump to content

En ny æra har begynt!


Guest Jazzmakrellen

Recommended Posts

Guest Jazzmakrellen
Kjellus kommer til å ha det tøft nok med å takle jeg som maser om hvordan tabellen endte i tide og utide, så jeg synes ikke vi skal sende han ut på landeveien for noen kjempesprekk.

 

Og akkurat nå bryr jeg meg katten om høsten. Nuet er så deilig at det bare må nytes. For akkurat nå er det et lag som er best i Norge. Og det er Start. Og den følelsen har jeg aldri fått oppleve før.

9948[/snapback]

 

nei, jeg skal ikke ta fra deg den følelsen min gode makrell. jeg skal attpåtil si at hvis vålerenga ikke vinner tippeligaen, så er start det laget jeg håper vinner.

men hvis vålerenga blir seriemester så skal jeg dedikere lørdagsformiddagene mine neste sesong til å henge på platekompaniet for å prate fotball.

you have been warned.

9958[/snapback]

 

Det hørtes jo bare særdeles koselig ut Eivind! Jeg for min del håper på Brann hvis ikke Start vinner. Men etter den kommentaren der, er det nesten så Vålerenga tar over Brann sin plass:)

 

Men uansett til mandag blir det ingen nåde. Jeg synes så synd på dere.

 

Skal dere varme opp på Bohemen før kampen eller?

 

Mulig jeg stikker innom. Det er vel lov det selv om man går i gult?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Jeg ler ikke av laget Aalesund. Jeg vet hvor kjipt det er å slite i bunnen, og jeg kjenner flere Aalesundere, så jeg håper for deres del at dere klarer dere.

 

Men jeg ler av innlegget "Aalesund er best".

 

 

 

Forresten, for å få tråden inn på sporet igjen: Etter at de dominerte en heller tam kamp mot Costa Rica var det inegn bombe at de ble tatt ut igjen, men Borgersen, Hæstad og Johnsen er tatt ut mot Italia:) Og ettersom Sæternes røyk ut av laget, er Start nå eneste klubben med mer enn to spillere på landslaget!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ler ikke av laget Aalesund. Jeg vet hvor kjipt det er å slite i bunnen, og jeg kjenner flere Aalesundere, så jeg håper for deres del at dere klarer dere.

 

Men jeg ler av innlegget "Aalesund er best".

 

 

 

Forresten, for å få tråden inn på sporet igjen: Etter at de dominerte en heller tam kamp mot Costa Rica var det inegn bombe at de ble tatt ut igjen, men Borgersen, Hæstad og Johnsen er tatt ut mot Italia:) Og ettersom Sæternes røyk ut av laget, er Start nå eneste klubben med mer enn to spillere på landslaget!

9983[/snapback]

 

Sorry, men RBK har 3 representanter; Espen Johnsen, Frode Johnsen og Jan Gunnar Solli. IK Start har jo Kristofer Hæstad, Bård Borgersen og Marius Johnsen...skulle vært Alex Valencia også, men han er skadet da...

 

Og til Ruben; Start er best!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

ja jeg oppdaget det når jeg så troppen på tv etterpå. Håpte bare at ingen skulle påpeke det:)

 

Men men.....det er visst av sine egne man skal ha det...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Vil bare minne om denne nye æraen......

18467[/snapback]

 

æra, schmæra.

etter sommerferien har ikke start imponert like mye, alle banker rbk vet du, og det er nå framover bredden i stallene skal vise seg.

men det er klart, muligheten er der absolutt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Jazzmakrellen

Ja, da vil jeg bare få minne alle på denne nye æraen igjen.

 

Vil også takke VIF, for å ha deltatt (om enn kanskje mest som tilskuer) slik at et av mine aller aller beste fotballminner ble en mulighet!;)

Link to comment
Share on other sites

Men kan noen fortelle meg hvordan i all verdens navn det er mulig at et lag rykker opp fra 1 divisjon og dominerer Tippeligaen? og samtidig er RBK nær nedrykk.

 

Skremmende med tanke på nivået i Tippeligaen. Vålerenga vinner uansett tippeligaen, og det er jeg glad for. I sluttspurten nå er det rutine og kvalitet som gjelder. Ikke løping

Link to comment
Share on other sites

Men kan noen fortelle meg hvordan i all verdens navn det er mulig at et lag rykker opp fra 1 divisjon og dominerer Tippeligaen? og samtidig er RBK nær nedrykk.

 

Skremmende med tanke på nivået i Tippeligaen. Vålerenga vinner uansett tippeligaen, og det er jeg glad for. I sluttspurten nå er det rutine og kvalitet som gjelder. Ikke løping

21742[/snapback]

 

Helt enig med deg, RBK vinner TL i 13(?) år på rad, mens etter det så ligger de nesten på streken! FUNNY!! ;)

Og så har du Start også da, ja! ;)

det er mer SYKT!! :o

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
Men kan noen fortelle meg hvordan i all verdens navn det er mulig at et lag rykker opp fra 1 divisjon og dominerer Tippeligaen? og samtidig er RBK nær nedrykk.

 

Skremmende med tanke på nivået i Tippeligaen. Vålerenga vinner uansett tippeligaen, og det er jeg glad for. I sluttspurten nå er det rutine og kvalitet som gjelder. Ikke løping

21742[/snapback]

 

Nivået i tippeligaen forøvrig er vel cirka som den alltid har vært. Bare rbk som har blitt betydelig dårligere, noe som er ganske naturlig når nøkkelspillere blir for gamle, og klubben blir styrt av tasseladder.

 

Helt utrolig hvor lenge folk kan greie å fornekte at Start bare er et blaff, at man ikek kommer langt med kun løping etc.

 

Det eneste det viser, er vel at dere har sett Start for lite. Heldigvis for dere; så vil dere se svært mye til klubben de neste årene.

 

Makrellen er kommen!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Start er sykt gode i år av flere grunner, men trener Keiko må ta mye av æren for dette. Kan si mye om den mannen og at han ikke har gjort det stort i andre klubber før, men har har greie på hva han driver med.

Ingen lag jobber som Start. Gutta er tydelig blitt pisket bra i vinter! De har også tydelige spillemønstre som stort sett fungerer med den troppen de disponerer.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Van Persie
Hvordan har jazzmakrellen det i kveld, mon tro? :P

23387[/snapback]

Lurer jeg og på ;) .

Og han lurer sikkert på hvordan jeg har det i morgen kveld klokken 22.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Jeg hadde det svææært kjipt i 3-4 timer etter kampen. Så møtte jeg noen gode venner på byen som minnet meg på både det ene og det andre. For det første at det er viktigere ting i livet enn fotball, og sist men ikke minst at vi skal være så utrolig fornøyd med denne sesongen uansett hvordan det ender. Jeg håpte før sesongen på at vi skulle ende opp et sted mellom 4 og 6 plass. Nå er det sikkert at vi greier bedre enn dette. Selvfølgelig er det ufattelig surt om gullet røyk, fordi en dommer plutselig skal sette et eksempel mot holding, for så å overse tilsvarende situasjoner 3 ganger i andre omgang. Selvfølgelig er det bittert at vi på 4-4, ikke spiller langt istedetfor å spille kort. At Bala ikke feller han høyrebacken deres, før han kommer inn i boksen. Osv osv. Men hvor vi enn ender, så har vi levert en sesong som jeg vil huske til mine dager er talte. Og jeg vil huske tilbake på sesongen med en enorm begeistring og stolthet over hva gutta leverte.

 

Men jeg må få si at jeg burde forvente at Arsenal i det minste skulle kunne gi meg trøst på en slik dag.

Link to comment
Share on other sites

er litt redd for at rbk kun har fokus på CL nå. Håper bare måltørken til vif fortsetter, så de ihvertfall ikke vinner.

23614[/snapback]

 

Tror nok hovedfokuset ligger på tippeligaen. Med tanke på at det er så jevnt i bunnen, så har ikke rbk råd til å tape noen av de siste 2 kampene. Og jeg tror nok rbk er veldig lystne på å slå vif, med tanke på de dårlige resultatene man har hatt mot vif i de 4-5 siste møtene.

 

Så er bare spørsmålet om Start klarer å reise kjerringa i Bodø

Link to comment
Share on other sites

er litt redd for at rbk kun har fokus på CL nå. Håper bare måltørken til vif fortsetter, så de ihvertfall ikke vinner.

23614[/snapback]

 

 

Hvis det er noen som helst trøst, så imponerte VIF ikke en kjeft i Stavanger på søndag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Født i Oslo og holder med VIF. Håper vi banker BØNDA!

23635[/snapback]

 

Hvorfor håper du at noen skal banke de mest hardtarbeidende folka her i landet?

23655[/snapback]

Når jeg sier bønder så mener jeg at laget ikke er fra Oslo. Når jeg sier bønder så mener jeg ikke folk med traktor og ljå!

Link to comment
Share on other sites

Født i Oslo og holder med VIF. Håper vi banker BØNDA!

23635[/snapback]

 

Hvorfor håper du at noen skal banke de mest hardtarbeidende folka her i landet?

23655[/snapback]

Når jeg sier bønder så mener jeg at laget ikke er fra Oslo. Når jeg sier bønder så mener jeg ikke folk med traktor og ljå!

23658[/snapback]

 

Du sier at du kaller motstanderen for bønder, fordi laget ikke er fra Oslo. Dette finner jeg ganske ulogisk, med tanke på at klanen synger "for en gjeng med bønder" når dere møter Lyn også. Så du må nok komme frem med en bedre unnskyldning enn det.

 

Og det er jo ganske morsomt at man kan synge den strofen til supportere som kommer fra Oslos beste vestkant, mens klanen består av innflyttere fra grislendte strøk, samt beboere fra Oslos verste østkant.

 

Misforstå meg rett, jeg har ingenting imot klanen, og i mine øyne er de Norges desidert beste supportergjeng, men den greia med bønder, blir rett og slett for teit.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...