Jump to content

Henri Lansbury


Arsenalboy93

Recommended Posts

Sykt sykt mål, som Stefan B sier over: Han kommer nok aldri til å dominere i Arsenal, men ser heller en Lansbury enn en Denilson i startoppstillingen fordi jeg vet at en Arsenalgutt alltid vil jobbe knallhardt for laget.

 

for meg ser målet ut som et innleggsforsøk som går i mål. Som en annen også påpeker så går den innom førsteforsvareren.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

 

for meg ser målet ut som et innleggsforsøk som går i mål. Som en annen også påpeker så går den innom førsteforsvareren.

 

BE

 

Det er fortsatt et sykt mål, men som Lansbury selv sa så var det flaks. Uansett artig.

 

Ellers legger jeg inn høydepunkter fra kampen og Lansbury kunne fort hatt 3 mål. De to siste var det ikke noe som helst flaks med i spillet, kun gode avslutteregenskaper!

 

http://youtu.be/oahDU_G1oLw

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Så gjennom stallen og de nye numrene som er utdelt, og la merke til at Lansbury ikke var listet. Er han glemt eller er han rett og slett nedgradert til reservene, eller kan det være at han er på vei bort? Han står fortsatt listet som førstelagsspiller på hjemmesiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så gjennom stallen og de nye numrene som er utdelt, og la merke til at Lansbury ikke var listet. Er han glemt eller er han rett og slett nedgradert til reservene, eller kan det være at han er på vei bort? Han står fortsatt listet som førstelagsspiller på hjemmesiden.

Dette fikk jeg også med meg nå da jeg var inne på arsenal.com, men i motsetning til Bendtner og vPersie har han vertfall blitt avbildet i drakt...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke han har noen fremtid i Arsenal, jeg ser ikke helt at det er plass til han hverken på midtbanen eller benken. Tror han må til en annen klubb og spille mye for å fortsette utviklingen, og lån er nok neppe et alternativ igjen. Hadde vært fint å se han spille for oss, men veien til fast spilletid er forferdelig lang.

Link to comment
Share on other sites

Synd, men forståelig. Henri er en spiller jeg har hatt sansen for i årevis, men som ikke passer utrolig godt inn i Wenger sine planer. Fantastisk i den tredje-fasen av spillet når det kommer til blikk og pasningsfot + avslutninger, men mangler litt annet som gjør at han trolig aldri vil bli en klassespiller (dog sa mange det samme om Gerrard også). Kunne vært en knall spiller å ha i backup eller som rotasjon, men mtp. at Lansbury er såpass ung og fortsatt langt ifra sitt toppnivå så må han nesten selges.

 

Utrolig kjedelig, men det er det beste for han.

Link to comment
Share on other sites

Håper for Henri sin del at han blir solgt til Norwich. Kommer aldri til å få en sjanse på lik linje som hva Denilson og Ramsey har fått. Og hvis han kommer på lån til Norwich så vil han ikke bli prioritert like mye som han fortjener mtp. at han kun er på lån.

Link to comment
Share on other sites

Henri Lansbury@Official_Henri

Some times in life to get to your dream you have to take a different path !

 

Lite hint fra Lansbury? I så fall bye bye Henri. En av mine favoritter blant unggutta, men som aldri fikk vise seg frem skikkelig. Håper du lykkes hvorenn du går! Vel.. minus Stoke da.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke se bort fra at Lansbury tar turen til Norwich, hans barndomsklubb. De har jo vært linket tidligere, og han spilte også en stor rolle for opprykket deres til Premier League for 2 år siden. Håper fortsatt at det kun er utlån, for jeg vil virkelig at Lansbury skal slå gjennom i Arsenal. Virker som en fantastisk flott fyr, og en spiller jeg virkelig liker. Uansett skal han ha lykke til, og forhåpentligvis tråkker han ikke i samme feller som Bentley og Pennant gjorde etter de forlot klubben.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Norwich signerer Tettey, Biglia OG Lansbury..

 

Har de signert Biglia da? De Norwich supporterne jeg har pratet med (ja, faktisk) mener Tettey er hentet inn som DM, noe som var helt nødvendig å forsterke. Lansbury blir vell brukt som en indreløper i deres 4-1-2-1-2 formasjon om han skulle bli hentet.

Link to comment
Share on other sites

 

Har de signert Biglia da? De Norwich supporterne jeg har pratet med (ja, faktisk) mener Tettey er hentet inn som DM, noe som var helt nødvendig å forsterke. Lansbury blir vell brukt som en indreløper i deres 4-1-2-1-2 formasjon om han skulle bli hentet.

Biglia er visstnok SVÆRT nærme. Låneavtale dog, glad om de tar Lansbury permanent i steden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...