Jump to content

07.11.2010 Newcastle H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Det som er litt rart er at hver eneste kamptråd de siste ukene har utviklet seg alltid til å bli en diskusjon om negative komentarer osv... :S

 

 

Det er ikke rart i det hele tatt. Noen tåler ikke at negative kommentarer blir skrevet, andre liker ikke at de får kritikk for sine negative kommentarer. En nydelig sirkel med kvalitetsdiskusjoner!

Link to comment
Share on other sites

Dette var rett og slett en skam! Som vanlig så går Arsenalspillerne ut på banen med en helt ufattelig uproff holdning. Spillerne tror de kan leke seg til seier og duller rundt med ballen. Det er faen ikke noe trøkk framover, hvor er løpene fra midtbanespillerne, er de for fine til å ta et tungt løp ala Parlour eller Ljungberg? Og hvor i helvete er innsatsen?????

 

Utrolig nok så ser det ut til at det nesten skal gå veien når de kjører på halv maskin, men så får Newcastle en dødball, og nok en keepertabbe gjør at vi ligger under 1-0. Newcastle har fått spilt på seg selvtillit, de er store tunge bulldosere over hele banen, og de vet at de knuser Arsenal fysisk. Arsenal svarer med en del bytter som ikke ligner grisen. Av med Nasri, Chamakh og Wilshere. Ja, Chamakh var elendig, kanskje noe av det verste jeg har sett i en Arsenaltrøye, men å sette inn Van Persie og begynne å druse langt er jo helt fenomenalt naivt. Nasri ut, mens Walcott fortsetter er ren skam. Wenger innser så sin grove feil i byttet av Chamakh og setter inn Bendtner for Wilshere. Helt greit, men hvorfor ikke ta ut Fabregas som knapt har bidratt med annet enn feilpasninger gjennom hele kampen?

 

Den siste rest av vinnerviljen forsvant ut med Gallas. De nye er anonyme, gjennomsnittlig gode stoppere som gjør en grei jobb. Ikke like bra som Gallas, og ikke i nærheten av så synlig som Gallas. Når Fabregas er en skygge av seg selv så sitter vi igjen med et gjennomsnittlig godt lag uten vinnervilje, uten vinnerkultur og men en gjennomsnittsvekt på 50 kilo. Ingen her som du kan sende utpå mot Newcatle for å krige, for å kjempe, for å snu en kamp. De har ikke evner eller vilje til å gjøre det.

 

Nei, dette var en skamfull forestilling. Vi kan allerede nå se langt etter et ligagull, får håpe på Carling cup og en 4. plass. Men jeg er ikke sikker på at vi klarer 4. plassen i år, til det er viljen til å vinne alt for liten/varierende.

 

Neste er borte mot Wolves. Tror ikke vi får det noe lettere der.

 

 

Jeg legger på dette eksempelet på et innlegg som virker å være skrevet i affekt, forfatteren er tydelig skuffet, det var også jeg etter denne kampen, jeg mener imidlertid at denne beskrivelsen av vårt lag oppsummerer ganske godt hva det er vi snakker om, stort sett etter hver kamp, men spesielt etter kamper vi taper og når skuffelsen tar fullstendig overhånd.

"den siste rest av vinnervilje forsvant ut med Gallas", leste du hva Nasri mente om akkurat det? "et gjennomsnittlig godt lag uten vinnervilje, uten vinnerkultur og med en gjennomsnittsvekt på 50 kilo", "får håpe på en 4. plass...." :) :) :)

Jeg kan ikke annet enn å le av denne svartmalingen din etter et tap, ser for meg forumisten svart i øynene foran pc-skjermen etter kampen, hamrende på tastaturet for å få ildsinnet ut av kroppen, ved nærmere ettertanke kan det kanskje være best at det er forumet det går utover og ikke kjerring og unger :)

Har du fått igjen troen på en bedre plassering enn en 4.plass to bortekamper etter denne kampen????

Link to comment
Share on other sites

Jeg legger på dette eksempelet på et innlegg som virker å være skrevet i affekt, forfatteren er tydelig skuffet, det var også jeg etter denne kampen, jeg mener imidlertid at denne beskrivelsen av vårt lag oppsummerer ganske godt hva det er vi snakker om, stort sett etter hver kamp, men spesielt etter kamper vi taper og når skuffelsen tar fullstendig overhånd.

"den siste rest av vinnervilje forsvant ut med Gallas", leste du hva Nasri mente om akkurat det? "et gjennomsnittlig godt lag uten vinnervilje, uten vinnerkultur og med en gjennomsnittsvekt på 50 kilo", "får håpe på en 4. plass...." :) :) :)

Jeg kan ikke annet enn å le av denne svartmalingen din etter et tap, ser for meg forumisten svart i øynene foran pc-skjermen etter kampen, hamrende på tastaturet for å få ildsinnet ut av kroppen, ved nærmere ettertanke kan det kanskje være best at det er forumet det går utover og ikke kjerring og unger :)

Har du fått igjen troen på en bedre plassering enn en 4.plass to bortekamper etter denne kampen????

 

Jeg gikk og la meg kl 6 den dagen. Fikk ikke sove før 10. Der og da ga jeg opp hele sesongen og var ekstremt skuffa over den forferdelige innsatsen. Hvordan den geniale taktikkeren Wenger kunne sende utpå et så umotivert og slapt lag etter å ha tapt hjemme mot WBA noen uker før var for meg helt uforståelig. En av de mest skuffende kampene jeg har sett på mange år faktisk. Spillet var ikke så håpløst som jeg skrev i innlegget, men innsatsen og rådløsheten var trist å se på.

 

Nå er troen tilbake igjen, selv om jeg synes kampen mot Wolves var svak, og det samme var avslutningen mot Everton. Men så lenge Arsenal vinner så er det nok. Hovedgrunne til at troen er tilbake er ikke at Arsenal er veldig imponerende, men at Chelsea og United ikke er så gode som de har vært tidligere, og City og Tottenham virker å være veldig ustabile.

Link to comment
Share on other sites

Jeg legger på dette eksempelet på et innlegg som virker å være skrevet i affekt, forfatteren er tydelig skuffet, det var også jeg etter denne kampen, jeg mener imidlertid at denne beskrivelsen av vårt lag oppsummerer ganske godt hva det er vi snakker om, stort sett etter hver kamp, men spesielt etter kamper vi taper og når skuffelsen tar fullstendig overhånd.

"den siste rest av vinnervilje forsvant ut med Gallas", leste du hva Nasri mente om akkurat det? "et gjennomsnittlig godt lag uten vinnervilje, uten vinnerkultur og med en gjennomsnittsvekt på 50 kilo", "får håpe på en 4. plass...." :P :P :P

Jeg kan ikke annet enn å le av denne svartmalingen din etter et tap, ser for meg forumisten svart i øynene foran pc-skjermen etter kampen, hamrende på tastaturet for å få ildsinnet ut av kroppen, ved nærmere ettertanke kan det kanskje være best at det er forumet det går utover og ikke kjerring og unger :P

Har du fått igjen troen på en bedre plassering enn en 4.plass to bortekamper etter denne kampen????

Du møter deg selv i døra med det eksempelet. Henger deg opp i hvordan noen mener noe og ikke hva de mener. Tror du får lage noen forslag til retningslinjer for hvilken grad av skuffelse og korsfestelse som skal tolereres her.

 

Avslutter nå denne diskusjonen for min del.

 

P.S. Du kunne trenge en avatar. Her er litt å velge i

760135.jpeg

760136.jpeg

760137.jpeg

 

Enjoy :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gikk og la meg kl 6 den dagen. Fikk ikke sove før 10. Der og da ga jeg opp hele sesongen og var ekstremt skuffa over den forferdelige innsatsen. Hvordan den geniale taktikkeren Wenger kunne sende utpå et så umotivert og slapt lag etter å ha tapt hjemme mot WBA noen uker før var for meg helt uforståelig. En av de mest skuffende kampene jeg har sett på mange år faktisk. Spillet var ikke så håpløst som jeg skrev i innlegget, men innsatsen og rådløsheten var trist å se på.

 

Nå er troen tilbake igjen, selv om jeg synes kampen mot Wolves var svak, og det samme var avslutningen mot Everton. Men så lenge Arsenal vinner så er det nok. Hovedgrunne til at troen er tilbake er ikke at Arsenal er veldig imponerende, men at Chelsea og United ikke er så gode som de har vært tidligere, og City og Tottenham virker å være veldig ustabile.

 

 

Godt å høre at vi er ovenpå igjen, vi går for gull :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...