Jump to content

07.11.2010 Newcastle H


Mr Chapman

Recommended Posts

Fyttirakkern, du er jo kongen :P

Skikkelig spennende med Nasri over på venstre, heldigvis lyttet AW til oss mht Wilshere også :P

Robin tilbake på benken, dette begynner å ligne noe!!!!

 

 

Beklager å si det men Nasri finner seg IKKE til rette på venstrekanten i starten her...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

wilshere gjør en god omgang, ellers er det svakt. cesc er helt borte, og prøver sammen med song, på ting som aldri vil lykkes. fabianski ikke helt på plass på målet, men jeg synes chamack må ta det meste av skylden. følger carrol inn i 16, for så å stå å se på at han får gå opp alene.

 

var walcott på banen? han bør definitivt innvolveres mer, men det krever at cesc og song slutter å gi newcastle ballen midt på deres halvdel. elendig framover så langt!

Link to comment
Share on other sites

Ser folk prater mye om hvor bred og god stall vi har. Allikevel er det gjestene som går i garderoben med ledelsen. Og det er jo ikke så rart i. Carrol gjør noe meget lurt i forkant av målet: han legger seg på kanten av 16 metern. Det betyr at Clichy er opppasser. Clichy glipper markeringen og Carrol kan gå upresset opp mot Fabianski. Soneforsvar vs mannsmarkering?

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter voldsomt offensivt så langt, Nasri blir helt borte på venstrekanten, var over på høyresiden et par ganger og da ble det farlig med en gang, skuffende at ikke Wenger ser dette!!!!!!!!!

Walcott blir pakket inn og Chamakh sliter også med å komme seg løs, defensivt har vi vært solide, målet utløser sannsynligvis et hylekor mot Fabianski igjen men sannheten er at denne Carroll går Jostein Flo en høy gang når han får ta tre-fire steg før han satser kommer han sinnsykt høyt, uansett må det vel betegnes som en keepertabbe, den første denne sesongen for Fabianski.

Vi må nok inn med en venstrekant om vi skal få med oss noe fra denne kampen.

Keeperen til Newcie hadde en sinnsyk redning fra Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Før kampen så var jeg så sikker på at Carrol ble å putte mot oss,,på samme måte som jeg følte at Zigic kom til å gjøre det for Birmingham!er vi virkelig så forutsigbar?

Når det er sagt så har denne gutten imponert meg hele sesongen,,kanskje man slipper å se et Engelsk landslag med Crouch på topp fra nå av.

Link to comment
Share on other sites

Ser folk prater mye om hvor bred og god stall vi har. Allikevel er det gjestene som går i garderoben med ledelsen. Og det er jo ikke så rart i. Carrol gjør noe meget lurt i forkant av målet: han legger seg på kanten av 16 metern. Det betyr at Clichy er opppasser. Clichy glipper markeringen og Carrol kan gå upresset opp mot Fabianski. Soneforsvar vs mannsmarkering?

 

var vel cha som hadde carrol ja. setter selvsagt ikke banens korteste til å passe på banens største.

Link to comment
Share on other sites

Målet avstår jeg fra å kommentere annet enn at jeg såg det før frisparket ble tatt. Synd ingen i rødt gjør det samme. Så er det til slutt dette med pondus da - det å være sjef. Fabianski var alt annet enn.

 

Song best av våre. Walcott og Chamakh skuffer meg mest, og Fabregas kan også mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Blir så skuffa over dette. Nesten litt typisk dette, at man slipper inn et baklengs mot spillets gang. Burde jo vært Arsenal som hadde ledet til pause. Når det er sagt, så imponerer ikke Arsenal veldig. Sånn sett hjelper det svært lite at dagens tropp på papiret ser sterkt ut.

 

Heldigvis er det mange sterke navn som kan komme inn fra benken for å endre litt på svartnalingen ;)

Link to comment
Share on other sites

Vinner aldri noe vi vis ikke Wenger begyner å ta disse keeper problemene i Arsenal som vi har.

 

Jævla provoserene med slike store brølere som gang på gang skal ødlegge for laget.

 

Som Cesc så etter Porto borte kampen i fjor vi vinner aldri noe med slike junior feil ;)

Når du snakker om brølere så håper jeg det er markeringsfeil du snakker om? Clichy overlater Carrol til Chamakh og ingen av de holder øye med han. DET er feilen!

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter voldsomt offensivt så langt, Nasri blir helt borte på venstrekanten, var over på høyresiden et par ganger og da ble det farlig med en gang, skuffende at ikke Wenger ser dette!!!!!!!!!

Walcott blir pakket inn og Chamakh sliter også med å komme seg løs, defensivt har vi vært solide, målet utløser sannsynligvis et hylekor mot Fabianski igjen men sannheten er at denne Carroll går Jostein Flo en høy gang når han får ta tre-fire steg før han satser kommer han sinnsykt høyt, uansett må det vel betegnes som en keepertabbe, den første denne sesongen for Fabianski.

Vi må nok inn med en venstrekant om vi skal få med oss noe fra denne kampen.

Keeperen til Newcie hadde en sinnsyk redning fra Nasri.

 

Synes Fabregas har vært direkte dårlig denne omgangen. Han og Nasri kom seg de siste 10 minuttene og da ble det farlig med en gang. Defensivt ser det bra ut. Squillaci og Koscielny har hatt god kontroll, og Song og Wilshere jobber veldig bra.

Dette skal vi, bør vi og må vi snu!

Link to comment
Share on other sites

Vil gjerne se Fabreagas i en dypere rolle, hvorav han kan spre pass til Walcott. Sistnevnte har jo ikke vært nær ballen i første omgang. Tror nøkkelene ligger i farten til W14 som kan sprenge opp forsvaret til N'castle.

 

Håper virkelig Wenger gir de en skikkelig skjennepreken, fordi første omgang har vært under par.

Link to comment
Share on other sites

Endelig Arshavin, men hadde håpet på at det var Theo som skulle ut og Nasri over på den siden, da er vel han ute i lang tid sikkert.....

 

Endelig Arshavin, men hadde håpet på at det var Theo som skulle ut og Nasri over på den siden, da er vel han ute i lang tid sikkert.....

 

 

Velkommen tilbake Robin!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...