Jump to content

Maradona vår neste manager?


Polljen

Recommended Posts

Ifølge denne artikkelen, så er Arsenal en av klubbene han er interessert i å trene.

 

Neida Maradona, jeg tar ikke sjansen på at du skal styre vår kjære klubb, men ta deg gjerne en tur ned til brua og gi oss en hjelpende hånd der.

 

Maradona er en fargeklatt, som kan skape entusiasme på kort sikt, men trua mi på han som manager i engelsk fotball er vel heller liten!

Link to comment
Share on other sites

Haha, selvtilliten skal denne karen ha for i hvertfall. Brilliant spiller, håpløs manager. Om vi ikke har nok defensive problemer nå, så blir vi hvertfall ikke kvitt dem med Diego som sjef. Det er ikke akkurat en kjempeprestasjon å slite Argentina til VM, med bl.a. et 6-0 tap mot Boloivia i kvalikken. Takk, men neitakk.

Link to comment
Share on other sites

Haha, selvtilliten skal denne karen ha for i hvertfall. Brilliant spiller, håpløs manager. Om vi ikke har nok defensive problemer nå, så blir vi hvertfall ikke kvitt dem med Diego som sjef. Det er ikke akkurat en kjempeprestasjon å slite Argentina til VM, med bl.a. et 6-0 tap mot Boloivia i kvalikken. Takk, men neitakk.

 

Amen. Har ikke noe mer å si i denne saken...

Link to comment
Share on other sites

Er det 1. april? Ble riktignok positivt overrasket i VM, da jeg trodde Argentine ville ryke i gruppespillet, men han passer vel bedre i City..

 

Men hadde blitt litt av en overgang; fra Wenger til Maradona. Hehe, nei Maradona, du får gjøre som resten av oss som drømmer om å være manager på Arsenal, kjøpe FM 2011 :P

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer aldri til å skje. Maradona kan helt sikkert sin fotball, men jeg tviler sterkt på at ord som organisering og langsiktig satsing er en del av hans vokabular. Helt sikkert en veldig god motivator, men en god trener? NEI. Mer en hyggelig barnehageonkel :P

Helt riktig, det kommer nok ikke til å skje.

"grunnen" til at jeg tok opp temaet, var vel at dette er en sak av den mer kuriøse typen.

Etter VM har det kommet ut flere artikler om lag/landslag som Maradona viser interesser for. For meg virker det mest som at det er ett uttrykk for Maradonas PR-kåthet eller kanskje det bare er at han prøver å finne et klubbeier som er "tullete" nok til å bite på? Hvem vet.

Ellers vet jeg ikke hvem som er den "nyttige idioten", avisene som lar seg bruke til å understøtte Maradonas PR-kåthet, eller om det er Maradona som lar seg bruke av avisene.

Men kanskje Maradona hadde vært den perfekte mann for Tottene når Redknapp skal erstattes, jeg tror egentlig det hadde passet perfekt. Tottene er jo vant med argentinere!! :P

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig, det kommer nok ikke til å skje.

"grunnen" til at jeg tok opp temaet, var vel at dette er en sak av den mer kuriøse typen.

Etter VM har det kommet ut flere artikler om lag/landslag som Maradona viser interesser for. For meg virker det mest som at det er ett uttrykk for Maradonas PR-kåthet eller kanskje det bare er at han prøver å finne et klubbeier som er "tullete" nok til å bite på? Hvem vet.

Ellers vet jeg ikke hvem som er den "nyttige idioten", avisene som lar seg bruke til å understøtte Maradonas PR-kåthet, eller om det er Maradona som lar seg bruke av avisene.

Men kanskje Maradona hadde vært den perfekte mann for Tottene når Redknapp skal erstattes, jeg tror egentlig det hadde passet perfekt. Tottene er jo vant med argentinere!! :)

Det er nok heller media som skal ha skylda. Tror ikke Maradona har telefon til media som første pri når han står opp (tipper at første pri er to striper og en Big Mac B)).

Link to comment
Share on other sites

Bare tanken av at han skal erstatte franskmannen vår får meg til å gråte. Tror ikke det er noe hold i disse ryktene, Wenger blir i minst 4 år til :)

 

 

Ingen tvil om at Diego ville fått PL i fyr og flammer, her snakker vi en ordentlig god-gutt :P ,men for Arsenals del håper jeg på Arsene Wenger til mannen stuper, noe jeg håper betyr at vi får ha ham i minst 20 år til.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Diego ville fått PL i fyr og flammer, her snakker vi en ordentlig god-gutt :) ,men for Arsenals del håper jeg på Arsene Wenger til mannen stuper, noe jeg håper betyr at vi får ha ham i minst 20 år til.

 

Når kontrakten til professoren går ut har han vært her i 18(!) år og jeg har en liten følelse av at han da som 65-åring velger å trappe ned. Men håper selvsagt han blir lenger!

 

Noen som forresten har peil på noen "rekorder" hva gjelder alder på en trener i klubb/landslag ?

 

Trappatoni for Irland har vell passert 70, men det finnes jo helt sikkert noen som har vært enda seigere ;)

 

Når det gjelder fartstid i klubber vet jeg Roux i Auxerre og Gradi i Crewe, +++, har lagt ned gode innsatser

Link to comment
Share on other sites

Når kontrakten til professoren går ut har han vært her i 18(!) år og jeg har en liten følelse av at han da som 65-åring velger å trappe ned. Men håper selvsagt han blir lenger!

 

Noen som forresten har peil på noen "rekorder" hva gjelder alder på en trener i klubb/landslag ?

 

Trappatoni for Irland har vell passert 70, men det finnes jo helt sikkert noen som har vært enda seigere :)

 

Når det gjelder fartstid i klubber vet jeg Roux i Auxerre og Gradi i Crewe, +++, har lagt ned gode innsatser

 

 

tja...

 

Sir Alex Ferguson fyller vel 69 år den 31. desember i år, og har hatt united siden 1986, er altså på det 25 året... Han henger vel høyt? Hvertfall med tanke på hvor klubben har vært under hans regime, og hva de har oppnådd

Link to comment
Share on other sites

Noen som forresten har peil på noen "rekorder" hva gjelder alder på en trener i klubb/landslag ?

 

Sir Bobby Robson var 71 i sin siste sesong i Newcastle. Craig Brown i Motherwell er 70, medan Karsten Johannessen trente Start som 71-åring.

 

Elles er jo Maradona også kjent som ein habil handballspelar, med "flygarar" som spesialitèt. Han har heilt sikkert mykje å tilføre handballmiljøet, og bør satse på ei karriere der i staden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...