Jump to content

erik soler


refser

Recommended Posts

ikke nok med at mannen er tåpelig, men han må poengtere det gang på gang. england har ikke en nubbsjans i vm, sier han. kanskje ikke til å vinne, men de kommer nok veldig mye lengre enn hans favoritter fra us and a, som borat sa. soler lirer ut av seg så mye dritt i løpet av en fotballsending, at fjørtoft bare når han til anklene. soler har ikke noe å slikte med hverken som fotballspiller eller ekspertkommentator. han kommer ikke til å oppnå noe med tegneserielaget sitt i usa.

 

du blir ikke noen ekspert på fotball om du har spilt noen landskamper på tidenes dårligste landslag.

Link to comment
Share on other sites

Nå har det skjedd mange ganger før at lagene som gjør det bra i sluttspillet har startet dårlig. Dessuten er USA en undervurdert motstander. England vil neppe ha noen problemer må å gå videre. Etter hvert kan også samspillet komme mer på plass. For de inviduelle ferdighetene er definitivt tilstede!

Link to comment
Share on other sites

Hva er problemet? Det er jo tross alt menings- og ytringsfrihet, og hvis Erik Soler mener det han sier, så må han da få lov til det!? Og han må få lov til å si det! Man kan kanskje si at det er feil av TV-selskapet å dra slike personer frem på skjermen, og det er kanskje DET denne saken dreier seg om? Men da blir det litt feil å kritisere Soler. Hvis Soler tar feil er det jo han det går ut over, og ingen andre, og derfor ikke noe vi andre bør bekymre oss om, eller hur? :) Derfor er jeg rimelig avslappet til slike uttalelser, selv om jeg skulle synes de er tåpelige elller gale. Men han oppnår ihvertfall litt debatt med sin spissformulering, og et slik engasjement er kanskje nettopp hva TV-selskapene ønsker? Og i så fall er jo Soler en gullgruve i TV-sammenheng! TV-selskapene spiller med andre ord BEVISST på at folk skal la se provosere. Det er dette man betrakter som god TV i 2010.

Link to comment
Share on other sites

la nå mannen ha sin mening, selv tror jeg at England ikke vinner VM og bra fotball spiller dem heler ikke. Det er noe kjedelig og traust over England. Greit nok at jeg Arsenal supporter men heier ikke på England av den grunn, nei får håpe et lag fra afrika vinner VM.

Jeg blir vel lynsja jeg nå siden jeg er negativ til England?!

Link to comment
Share on other sites

Argentina, Nederland, Spania, Tyskland. Vinneren er nå nevnt. England er som Erik Soler sier ikke i nærheten, men han kan opptre med litt mer stil og klasse. Viasat er så tabloid at det er skremmende. Det er nesten uvirkelig at Rune Bratseth sitter i samme studio, men akk så velkomment.

Link to comment
Share on other sites

England er som Erik Soler sier ikke i nærheten, men han kan opptre med litt mer stil og klasse. Viasat er så tabloid at det er skremmende.

 

Hvorvidt Erik Soler har rett eller ikke er egentlig irrelevant, det er vel måten budskapet frembringes på det reageres på. Og ja, naturligvis er jeg enig i at han mangler klasse og at Viasat er tabloide til det ynkelige. Men dette er ikke noe jeg lar meg provosere av.

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt Erik Soler har rett eller ikke er egentlig irrelevant, det er vel måten budskapet frembringes på det reageres på. Og ja, naturligvis er jeg enig i at han mangler klasse og at Viasat er tabloide til det ynkelige. Men dette er ikke noe jeg lar meg provosere av.

 

Det er det samme som jeg forsøkte å formidle, bortsett fra at jeg ikke skrev at jeg ikke lar meg provosere. Det gjør jeg heller ikke, men det er fordi jeg ikke har noen forventninger. Ergo blir det likegyldig støy.

Link to comment
Share on other sites

Solér fortsetter sin kritikk av Bendtner, "Han løp 50 meter i kampen, tok ikke en sjanse" Viasat burde sette noen som vet hva de snakker om i studio.. Fra min side er det kritikk til Viasat som putter disse idiotene i studio og får dem til å fremsi sin mening og ikke idiotene selv..

Link to comment
Share on other sites

Sier meg HELT ENIG i det Erik sa om England etter den kampen. Makan til planløst lag, de viste faktisk ikke noen ting som skulle tilsi at de har så mye som en nubbsjans til å vinne dette mesterskapet.

 

Og når det gjelder Bendtner, er jeg ikke helt uenig der heller. Han virket uinspirert og hadde en dårlig kamp. Dette kan dog ha en del med skader og ikke akkurat 7 "Fabregaser" rundt seg.

 

OVER OG UT!

Link to comment
Share on other sites

driter en lang fan i hva soler mener om england. jeg har aldri hatt tro på at de ville gjøre det bra uansett. men måten mannen lirer møkk ut av kjeften sin gang på gang, irriterer meg grenseløst. han kan holde seg i usa, å passe på fremtidens superlag... tufs!

Link to comment
Share on other sites

driter en lang fan i hva soler mener om england. jeg har aldri hatt tro på at de ville gjøre det bra uansett. men måten mannen lirer møkk ut av kjeften sin gang på gang, irriterer meg grenseløst. han kan holde seg i usa, å passe på fremtidens superlag... tufs!

 

Eller så kan du jo bare se sendingene på svensk TV istedet, så slipper du å høre på Soler. Verre er det ikke

Link to comment
Share on other sites

driter en lang fan i hva soler mener om england. jeg har aldri hatt tro på at de ville gjøre det bra uansett. men måten mannen lirer møkk ut av kjeften sin gang på gang, irriterer meg grenseløst. han kan holde seg i usa, å passe på fremtidens superlag... tufs!

 

men hvorfor la seg provosere? Som Kim er inne på kan man jo velge en annen kanal, man kan velge å ikke høre på hva Soler sier; det er mange muligheter...! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...