Jump to content

Blackpool


1Bergkamp0

Recommended Posts

Blackpool rykket idag opp etter 3-2 mot Cardiff, for bare 4 år siden, i 2006 holdt de på å rykke ned til League Two, nå er de i det ytterste selskap og får besøke stadioner som Old Trafford, Emirates og Stamford Bridge neste sesong. Blir gøy å følge Blackpool, håper de kan bite godt fra seg, ser ut som et spennende lag, med mange nye navn!

 

Kan legges til at spillerne faktisk må vaske egne drakter etter kamp,

Link to comment
Share on other sites

FANTASTISK!!! :) :D :D Det finnes ikke andre ord! Ganske enkelt SUPERFANTASTISK!!! :D

 

Blackpool FC, en trivelig, liten fotballklubb som stort sett har hatt det med å være i bunnen, og true med å gå konkurs sånn jevnt og trutt. Før denne sesongen så var de tippet til å rykke ned. Var Burnley en overraskelse i fjor, hva var så dette??? En megabombe!!!

 

Man kan ikke annet enn å gratulere, og gi seg ende over. Denne triumfen var for Stanley Matthews, Stan Mortensen, Jimmy Armfield, Billy Ayre og alle de som har frosset og jævlet seg på Bloomfield Road i regn, storm og annet drittvær der oppe ved sjøkanten, spilleautomatene og tårnet!

 

Og så Ollie da, the magic of Ian Holloway, magisk, magisk, SUPERMAGISK!!! :D

 

Dreams REALLY DO come true!!! Gratulerer Blackpool, Tangerines all over the world, og velkommen til The Emirates Stadium!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

For øvrig, og som en liten teaser før sesongen 2010/11, siste gangen The Tangerines var i øverste divisjon var i sesongen 1970/71. Hva skjedde da, spør du gjerne? Jo, et visst lag i rødt og hvitt fra Nord-London tok sin første The Double.......

Link to comment
Share on other sites

Utrolig moro å få opp litt nye lag i Premier League, men for en utrolig prestasjon av Blackpool!

 

Når man ser på første divisjon så er det mange sterke klubber der, med nyligere erfaring fra toppdivisjonen enn Blackpool, men de klarer allikevel å kjempe seg til et fantastisk opprykk! Hverdagen til spillerne, supporterne, byen og hele klubben generelt kommer til å bli snudd på hodet.

 

Nå kommer storklubber som Arsenal, Man Utd, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Man City etc på besøk. Dette hadde garantert ikke mange trodd på før sesongen. Velkommen skal dere være Blackpool og jeg håper dere klarer å tilrive dere en del poeng, men ikke mot oss :)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det gooner6, han scoret til og med mål for klubben også!!

 

 

Har alltid vært en liten Fan av Ian Holloway, for han er en ganske så hyggelig fyr som liker å spøke (etter det jeg har sett på diverse engelske fotball program som blant anet Soccer AM og Football Focus), men har også undret meg de siste årene på hvorfor han har byttet klubb så ofte...Men han er velkommen tilbake til Premier League som Manager denne gangen, han var vel spiller for QPR i PL på midten av 90-tallet om eg ikke tar helt feil..

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ikke se bort ifra at JET får prøvd seg på nytt i Blackpool. Han var utleid der i 2009 og har utviklet seg siden den gang.

 

Morsomt at Blackpool har rykket opp. Sier dette mest om nivået i de lavere ligaene, eller er det bare Blackpool som har vært utrolig dyktige (og heldige)?

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk sitat; "- Jeg ser ikke problemet med at spillerne tar av seg trøya etter at de har scoret. De liker det, og ungjentene liker det. Det er vel en av grunnene til at jentene går på kamper. Men så klart, de må gå å se et annet lag for mine gutter er stygge som juling."

Link to comment
Share on other sites

Håper bortekampen mot Blackpool blir tidlig eller veldig seint, for den har jeg lyst til å få med meg. Var på Turf Moor i desember, og det var en utrolig flott opplevelse på alle andre måter enn resultatet og det at vi måtte ta taxi tilbake til Leeds, med en halvt sovende sjåfør.

 

Ingenting som en sliten by i nordvest!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Blackpool leder 3-0 borte mot Wigan til pause! Forsvaret til Wigan har ikke vært helt på topp på målene. Får håpe Blackpool fortsatt har hodet i skyene til neste serierunde. B)

 

Morsomt for Blackpool, men de ødelegger oddsen min! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Blackpool fortsetter å imponere, selv om det var både heldige og dyktige mot Newcastle. Hvem hadde tippet at de skulle ligge på 4. plass i serien etter 4 runder (Aston Villa kan klatre forbi med seier i morgen).

De kommer nok til å møte motgang utover sesongen, men håper de klarer seg. Er et stillig lag med en utrolig frittalende manager!

Link to comment
Share on other sites

Holloway er defintivt en farveklatt, en av få som får undertegnede til å le, rart at Blackpool kunne gå hen og ta enda en seier etter vi viste hvordan man skulle ta dem sist, ved å kjøre hurtige angrep langs høyrekanten. Men ser på det som sværtp positivt at Blackpool gjør det så bra, friskt lag som skiller seg fra de andre lagene som har åpnet bra som Hull og Wigan etter opprykk med at Blackpool faktisk spiller bra fotball

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Liker virkelig hva Holloway sier her og er helt enig med han han virker som en fornuftig mann med god kunnskap og liker spesielt det han sier om at han ikke ville vært en klubb med mye penger fordi en klubb burde bygges opp av en sunn økonomi som Arsenal ikke som at en mann kommer med et stort sjekkhefte.

 

Link: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10028524

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...